Passat TDI 130KM zgublja hladilno

ThaShizznitt

Fizikalc
13. jan 2008
4.781
4
38
Sam res, ko se sprasuje kaj kupit, folk predlaga skos te 1.9 tdi pa ne vem kaj, pol pa takle beres, pri se ne 300k kilometrih. Jajca.
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik ThaShizznitt pravi:
Sam res, ko se sprasuje kaj kupit, folk predlaga skos te 1.9 tdi pa ne vem kaj, pol pa takle beres, pri se ne 300k kilometrih. Jajca.

To bo to, ja ...
smirk-1.gif
... da ima motor že pol milijona km za sabo in/ali da je bil že 3x medtem zakuhan, nima nobene veze ...
 

ericks

Majstr
10. sep 2007
2.782
221
63
Citat:
Uporabnik ThaShizznitt pravi:
Sam res, ko se sprasuje kaj kupit, folk predlaga skos te 1.9 tdi pa ne vem kaj, pol pa takle beres, pri se ne 300k kilometrih. Jajca.

dajte si duska .... ker take zgodbice so redkost
evil.gif
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.180
9.814
113
Imaš prav, glede na avto.net jih je večina mladeničev s 150.000 km, ajde enih par jih ima celo 180.000 km.
hysterical-1.gif
 

FuriousG

Majstr
30. jul 2007
3.381
178
63
38
A jebovas, ne mi spamat teme!
10.gif
Avto ima garant realne kilometre, pač sem na jajca naletu.

Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Zamašek opravlja svojo funkcijo izenačevanja pritiska?

Zamašek in ekspanzijska sta nova. Lahko probam s starim zamaškom, če bo kaj razlike.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.180
9.814
113
Avto mogoče že, si pa prepričan tudi za motor, ki ga imaš sedaj noter?
 

FuriousG

Majstr
30. jul 2007
3.381
178
63
38
To je pa čista uganka. Prodajalec je itak rekel, da jih ima 220k.
grin1.gif
Če bi bil še enkrat v tem položaju, bi raje na tastarem generalko naredu.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.180
9.814
113
Jah, je kar je. Ni druge, kot rešit to. Gor si dobil nekaj nasvetov.
Tistih 220.000 pa verjetno lahko kar pozabiš
smile-1.gif
.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.747
1.530
113
Citat:
Uporabnik FuriousG pravi:
Jajca pač.
smirk-1.gif


Evo, sem posnel kaj naredi v ekspanzijski. Nazadnje jo je odprl fotr včeraj, ko je dolival antifriz.

<object width="640" height="505"><param name="movie" value="https://www.youtube.com/v/a27R_9hGfb8&hl=en&fs=1&hd=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="https://www.youtube.com/v/a27R_9hGfb8&hl=en&fs=1&hd=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="505"></embed></object>

Takšno diagnosticiranje ni vredno pol naprstnika vroče vode.

a) Čepa se ne odvija pri prižagnem motorju.
b) Čepa se ne odvija pri motorju, ki ni mrzel. (Za laika velja tudi, da se hl. tekočino doliva samo ko je motor popolnoma hladen.)

Skratka: nekaj časa dolivaj s strani tovarne predpisano mešanico antifriza in destilirane vode in si piši rezultate. Če je res fuč tesnilo glave/glava se bo poškodba neprestano večala, poraba vode bo vedno večja - in enkrat avto ne bo več delal.

Saj, da puščajoč hladilni sistem na leto popije kakšne pol litra, slab liter je še normalno, ampak pri fuč glavi bodo številke prej liter / 1000 km.

Aja, če si zamenjal čep ekspanzije, vsekor gor pusti novega.
 

FuriousG

Majstr
30. jul 2007
3.381
178
63
38
Najprej moram zamenjat cev, pol se bo izgubljanje tekočine upam da ustavilo. Samo tisto brbotanje mi ni jasno. Pa da v ekspanzijsko takole pritisk nabije tud verjetno ni najbolj zdravo. Oddušek na novi ekspanzijski skor nebi smel bit zabasan. Aja avto se sicer normalno ogreje in drži temperaturo.
Danes mi ni uspelo prit do serviserja, upam da mi bo jutri.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.747
1.530
113
Pišem počasi, da boš lažje razumel: nima veze, kaj slišiš ob odprtju čepa, razumeš?
rolleyes-1.gif


Nehaj ga odpirati pri prižganem motorju in čao. Nivo se kontrolira, ko je hladilna tekočina mrzla. Pa tudi takrat bo od odprtju čepa reklo 'pssst'. Nima veze.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.747
1.530
113
Pa še ena stara modrost (ne vem, sicer kako je narejen VWjem čep, a vseeno): čep raztezne posode prvij toliko, da je normalno privit, ne privij ga kot konj!
zmaga.gif


Poleg tega nalivaj hl. tekočino (pri mrzlem motorju) nekje na sredino med min in max. (pri VWjevi posodi sicer nimaš kaj veliko prostora...). Če jo daješ striktno na max., jo lahko nekaj malega vsakič zmanjka, nato jo prizadevno nalivaš po pol deci, in si v začaranem krogu...
 

FuriousG

Majstr
30. jul 2007
3.381
178
63
38
No bom pa še jaz počasi, mogoče nisem bil dost jasen.
smile-1.gif
V kabini, pod steklom se mi sliši pretakanje tekočine. To brbotanje imam v mislih. Pečka je bla že prezračena, tko da me to malo bega.

Sicer pa tekočino skoraj vedno, če se le da nalivam v mrzel motor. Tud ekspanzijsko sem prej odpru vročo zgolj za demonstracijo.
wink-1.gif