Par stvari na Piaggio NRG 2007

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.222
5.660
113
Uzam alternativo.....je zadost.......za test probaj prižgat na kleme iz avtomobilskega accuja.....ne rabiš laufat avta ker je avtomobilski zadost močen...

Če ti užge na kleme normalno potem rabiš samo nov accu za scooter
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.222
5.660
113
Aia pa še prej poglej glavno varovalko pri accuju....uno oranžno 7,5A
wink-1.gif
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Hvala za nasvet, priznam da se nisem spomnil avta uporabiti za jump-start.
wink-1.gif


Varovalka je OK, to sem najprej pogledal.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.222
5.660
113
Pa če je dolgo stal.....se boš moral mal hecat....

Filter dol ( unih 6-7 knipingov) pa kak wd40....startspray itd na kratko tok da malo zaprdi in bo mal po mal preden da bo zares kresnu
wink-1.gif
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Ni dolgo stal (cca. 3 tedne) ampak je pa bil ves čas na dežju.. Po tem mi je še normalno vžgal (na kurbl), peljal sem se cca. 300m, nato ga je začelo moriti, deloval je samo še pod štandgasom. Čez 2 dni sem ponovno poizkusil in sploh ni več vžgal.

Najprej bom zamenjal svečko, potem pa dalje (aku)...
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.222
5.660
113
Citat:
Uporabnik afroC pravi:
Ni dolgo stal (cca. 3 tedne) ampak je pa bil ves čas na dežju....

cheer.gif
temu se reče pa odnos (do stvari)


smile-1.gif
najprej razstavi ferg in ga spucaj....
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.222
5.660
113
Če ga puščaš tkole morš pr vilcah namazat z mastjo tm un hardkroman del k vn gleda da nau zarjavel
wink-1.gif
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Mah, ko sva ravno pri vilicah... originalne do l. 2012 so sranje, že po nekaj 1000km povsem mehke. Polnjene so z mastjo (začne puščati) in ne z oljem in so primerne le še za v kanto. Šele od 2013 ima runner 50 sp spodobne USD vilice (enake kot 125 in 200 verzije):

2006-2012:

3d4edd50912d58f37690f628de259b2f_big.jpg


2013+:

$_1.JPG
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.351
769
113
Nisem ravno strokovnjak za skuterje, ampak USD vilice so na zgornjem modelu, po sliki sodeč do 2012, ti pa trdiš ravno obratno...
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.222
5.660
113
USD....up side down...ma XXXL kar prav ja

No ja men so zdrzale 20.000 km...pol sem jih dal pa s5 nafilat z mastjo...

bi mel pa kake na lagerju ker sem fasal eno prasko v hardkrom na eni vilci...tko da ce mas kake na lagerju za ok ceno...?
smile-1.gif
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Citat:
Uporabnik XXXL pravi:
Nisem ravno strokovnjak za skuterje, ampak USD vilice so na zgornjem modelu, po sliki sodeč do 2012, ti pa trdiš ravno obratno...

Želel sem poudariti, da so vilice do MY 2012 polnjene z mastjo, 2013+ pa z oljem. Slednje se da vzdževati in je to tudi ekonomsko smiselno, prve pa lahko po nekaj 1000km odvržeš na kosovnem odvozu oz. deponiji.

Nisem se poglabljal v to, kaj upside-down pomeni, čeprav je seveda (iz fotografije) logično.
grin1.gif
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Komu pa si jih dal filati z mastjo? Verjetno si menjal tudi semeringe? Strošek?

Moje imajo poleg tega da so posedene in mehke, tudi precej zračnosti (krmilni ležaj je OK), zato bi moral menjati tudi plastične nevemkakosejimreče.
grin1.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.222
5.660
113
Tudi vilice pred 2012 lahko vzdržuješ
smile-1.gif
Sam rabiš en poseben abciger za zegger varovalke ki so notri na osi za semmeringi....

Kilo litijeve masti je pa cca 5eur
wink-1.gif
v vilco jo gre pa cca 300g
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Tnx...sam tega ne bi delal, nisem dovolj tehnično podkovan. Priporočilo za majstra?
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.222
5.660
113
Nimam....delal un na strelišču....ki pa ni več tam če kaj vem...15.000 sit
 

demokedes

Pripravnik
23. apr 2009
119
0
16
Zdravo,
Imam se eno vprasanje. Iz unga prostora, kjer je variomat in jermen sliaim neko rozlanje. Sumim, da rozlja "piramida" ki pomaga pri priziganju. Kot se spomnem, sem jo normalno dal notri, ko sem menjal jermen. Drugace vse dela normalno, tudi priziga se lepo tako na nogo, kot na starter. Kaksna ideja?
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.222
5.660
113
Ja
smile-1.gif


Tudi meni rozlja....to je una plosca ki drzi notri valjcke iz zadnje strani...
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.222
5.660
113
original ma poleg se en obroc za fixirat (mas celo neke navoje cca M3 M4 velikost)...ampak ocitno to na servisu smatrajo kot blokado in ti poberejo vn ob odstranitvi blokad.. aftermarket pa ne kupis vec

Dejansko deloma tudi res omejuje valcke da ne priplezajo cist do vrha...tko da jo ne pogresam ravno...rozlja mi od leta 99 in 1000km naprej
smile-1.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.222
5.660
113
Obroč ki ga nimava in zato cingla variomat
smile-1.gif
@ 7:16 in 7:44