Par stvari na Piaggio NRG 2007

demokedes

Pripravnik
23. apr 2009
119
0
16
Zdravo,
Kupil sem rabljenega Piaggio NRG 2007 letnik, zračno hlajen. Je kar zanemajen. Bom moral par stvari porihtat. Je pa potrebno par stvari porihtat:
-Starter ne dela. Ko pritisnem na gumb, se ne zgodi nic, kljub temu, da ko dam kontakt lučke lepo svetijo (izgleda, kot da je akumulator ok). Ali je možno, da je vseeno akumulator? Verjetno starter za zamenat? Je to komplicirano?
-Zadnja bremza (boben) sicer dela normalno, vendar ne vrača lepo...se pravi ko stisnem na mestu imam tak občutek, kot da ostane kar stisnjena...ali je to samo kakšen feder popustil, ali je kaj drugega?
-Motor naj bi bil čist serijski, samo "prstan" na variomatu je odstranjej. Kje ima ta skuter še blokade? Še kaj na auspuhu? Kaj pa v frgazerju? Meni tudi deluje, da ima kakšno blokado na obrate. Ker recimo ko dam gas pride takoj tam nekje do 8,5k obratov, potem pa tam obstane. Ker sam imam tudi Gilero Runner isti letnik in tam se motor zvrti do 12k (res da je nekoliko odprta), pa vendar ni občutka, da bi se "zabil" na določene obrate, kot se ta NRG.
-Na skuterju ne dela brzinomer. Kabel (ne zajla, ker ima elektronski merilnik) je na koncu preden se priklopi na kolo odtrgan (posledica padca pri prejšnjem lastniku). Mislite, da bo dovolj, da samo na novo "poštukam" kable?
-Sedaj bom kupil nekaj potrošnega materiala za ta skuter: jermena, ogledala, olje, nekaj vijakov. Kje svetujete nabavo? V Lj ali kar preko spleta?
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.222
5.660
113
Citat:
Uporabnik demokedes pravi:
-Starter ne dela. Ko pritisnem na gumb, se ne zgodi nic, kljub temu, da ko dam kontakt lučke lepo svetijo (izgleda, kot da je akumulator ok). Ali je možno, da je vseeno akumulator? Verjetno starter za zamenat? Je to komplicirano?


90% accu za zamenjat.....najbrž je pod zicem...odviješ 2 vijaka od pokrova...potem pa še dva da žice snameš.....tam ko prodajajo accuje cca 30eur +/- od znamke.....vzami GEL akumulator!

Citat:
Uporabnik demokedes pravi:-Zadnja bremza (boben) sicer dela normalno, vendar ne vrača lepo...se pravi ko stisnem na mestu imam tak občutek, kot da ostane kar stisnjena...ali je to samo kakšen feder popustil, ali je kaj drugega?

Zadnja bremza ma na kablu/vzvodu pri zadnjem kolesu feder...lahko da fali.....še eden je pri bobnih.....not v kolesu.....preveri...razdri....spucaj...namaži (silikonska mast za bremze v bobnu......pri zunanjem lahko uporabiš navadno mast (litijeva....grafitna...kar hočeš...olje od avta...)

Citat:
Uporabnik demokedes pravi:Motor naj bi bil čist serijski, samo "prstan" na variomatu je odstranjej. Kje ima ta skuter še blokade? Še kaj na auspuhu? Kaj pa v frgazerju? Meni tudi deluje, da ima kakšno blokado na obrate. Ker recimo ko dam gas pride takoj tam nekje do 8,5k obratov, potem pa tam obstane. Ker sam imam tudi Gilero Runner isti letnik in tam se motor zvrti do 12k (res da je nekoliko odprta), pa vendar ni občutka, da bi se "zabil" na določene obrate, kot se ta NRG.

Prstan na variomatu.......lahko maš kako blokado štoflca za gas da ne gre čist gor......una guma med frgazarjem in cilindrom ma lahko ali zožano grlo (malo porežeš gumo odvečno...pazi da ne preluknjaš gume ker je kar draga za kupit cca 20-30eur)....lahko maš pri frgazarju tam ko pride filter za zrak gor nataknjen naluknjano okroglo stvar ki bremza zrak v frgazar....

A maš original avspuh iz dveh delov? Če ne si odpri avspuh z novo krivino: http://www.skuterist.si/index.aspx?source=katalog&nadgrupa=10&grupa=104&id=20550000
EDIT: sem pogledal NRG nima deljenega avspuha...boš pa za runnerco uporabil namest original zadušene
wink-1.gif


Ena "blokada" je tud original 12mm frgazar če maš
smile-1.gif


Citat:
Uporabnik demokedes pravi:-Sedaj bom kupil nekaj potrošnega materiala za ta skuter: jermena, ogledala, olje, nekaj vijakov. Kje svetujete nabavo? V Lj ali kar preko spleta?

www.skuterist.si (najbolje založena! naroča preko SIP Scootershop iz nemčije)

www.frcomoto.si

www.cilinder.si

http://www.trgovina.obnovi-si.si/
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Ali so GEL akumulatorji za skuterje že napolnjeni? Običajni kolikor gledam niso in je potrebno zraven naročiti še kislino.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.222
5.660
113
tekocino (destilirano vodo) dobis ze zraven v pakiranju...

potem ti to prodajalec pred tabo odpre in nalije notri...in stem aktivira accu...
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.222
5.660
113
mas pa to tekocino odmerjeno v epruvetkah...za vsako celico po eno...tko da ne rabis Einsteina spilat...samo odpres nalijes in zapres in pocakas 5min da kemicna reakcija stece in accu je ready...in nafilan tm na 3/4...zadost da zmontiras in kresneš
smile-1.gif
 

demokedes

Pripravnik
23. apr 2009
119
0
16
Evo NRG-ja sem večino že zrihtal. Imam pa še dve odprti težavi:
1. Števec mi še kar ne dela. Sem na novo zalotal stike na elektronskem polžu spodaj in še enkrat vse zalotal. Vseeno nič.
2. Glavni problem pa je, da skuter ne dela mešanice. To vidim tako, da sem olje nalil do konca, pa ga po 50 km ni porabil skoraj nič. Preventivno sem menjal jermen oljne pumpe. Ob menjavi sem pogledal pumpo in izgleda vse ok. Kaj je najpogostejša napaka zato? Kaj naj še pogledam?
3. Dvakrat se mi je do zdej zgodilo, da se je kr naenkrat začela dreti vetrnica hlajenja. Potem sem samo ugasnil motor, takoj še enkrat prižgal in je nehalo. Kaj bi bilo to?
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.222
5.660
113
1) No abla...nisem štromar
smile-1.gif


2) če ti pumpa nebi delala potem bi ti imel že zariban motor....preglej da nimaš kje zračni mehurček v silikonski cevki za olje...al pa goščo na dnu tanka za olje...

3) ta problem mi ni nič jasen? Probaj kupit lim za navoje...pa vsak navoj malo zalimaj da se ne bo vetrnica odšravfala...predvidevam da je zašravfana na magnet/vztrajnik z 3-4 šravfki?
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.222
5.660
113
2) preventivno naredi sam v tank u 2% mešanico....vsakič ko šravfaš oljno pumpo malo olja odteče in rabiš nekaj časa da se sistem odzrači...

Seveda ne pozabi spustit bencin vn iz frgazarja....in tud un bencin v cevi do frgazarja...da boš takoj lavfal na mešanco....
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.222
5.660
113
Citat:
Uporabnik demokedes pravi:
Glavni problem pa je, da skuter ne dela mešanice. To vidim tako, da sem olje nalil do konca, pa ga po 50 km ni porabil skoraj nič. Preventivno sem menjal jermen oljne pumpe. Ob menjavi sem pogledal pumpo in izgleda vse ok.

Govorim za Runnerco 99 pa neprej ( starejše so mele drugo litražo)....ma 10L tank za bencin in 1,8L tank za olje ( 0,5L rezerve ko zasveti lučka za olje)

Tko da eno filanje tanka zadostuje za cca 1000-1500 kilometrov....tko da v 50km jasno ne moreš opazit porabe
 

demokedes

Pripravnik
23. apr 2009
119
0
16
Ja sej jest sem sumil, da je nekaj narobe s pumpo, zaradi tega sem itak že v tank dajal mešanico...zaradi tega tudi motor ni zaribal.
 

demokedes

Pripravnik
23. apr 2009
119
0
16
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Citat:
Uporabnik demokedes pravi:
Glavni problem pa je, da skuter ne dela mešanice. To vidim tako, da sem olje nalil do konca, pa ga po 50 km ni porabil skoraj nič. Preventivno sem menjal jermen oljne pumpe. Ob menjavi sem pogledal pumpo in izgleda vse ok.
Jah ni tako malo. Če mi skuter porabi 4l/100km, pa če bi skuter delal cca 2% mešanico, bi moral v 50km porabit 0,4 deci, pa pri NRG ju je cca 0,8L tank, kar pomeni, da e to kar pozna, pri meni pa se ne pozna
frown-1.gif


Govorim za Runnerco 99 pa neprej ( starejše so mele drugo litražo)....ma 10L tank za bencin in 1,8L tank za olje ( 0,5L rezerve ko zasveti lučka za olje)

Tko da eno filanje tanka zadostuje za cca 1000-1500 kilometrov....tko da v 50km jasno ne moreš opazit porabe
 
Nazadnje urejeno:

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
mas pa to tekocino odmerjeno v epruvetkah...za vsako celico po eno...tko da ne rabis Einsteina spilat...samo odpres nalijes in zapres in pocakas 5min da kemicna reakcija stece in accu je ready...in nafilan tm na 3/4...zadost da zmontiras in kresneš
smile-1.gif

Ali skuter sploh deluje v primeru da je akumulator povsem zanič - prazen? Kaj pa v primeru da je aku odstranjen?
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.222
5.660
113
zalaufat ga brez vsaj mal napetosti na klemah ne mores ker ma ze vzig narejen ko avti...da more met spula 6/12V gor...

potem pa eni pravjo da jim je delal s praznim accujem ok (mislim da kitajci)....men je pa pri Gileri vsakic ko sem bremzal pobralo iskro (stoplampa ma 21W...pristej se dnevne luci)
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Sprašujem, ker mi runner 50 sp ne prižge več, pa ne vem ali je razlog zanič akumulator (ta je zagotovo prazen) ali kaj drugega. Nekaj časa sem ga še lahko prižigal na kurbl (akumulator je bil že prazen), sedaj pa je čista tema.

Svečka je sicer že stara 2,5 let (4.000 km), bom najprej zamenjal to ker je najmanjši strošek., čeprav mi motorja, dokler je še delal, ni nikoli morilo. Zračni filter je OK, bencin in olje sveže. Tudi nov akumulator je neizbežna investicija, ampak bi raje počakal do pomladi, saj bo čez zimo skuter večinoma stal. Ima pa relativno veliko kapaciteto - 9 Ah - original Piaggio 60 EUR, alternative pa pridejo cca. 30-40 EUR.