Panda 4x4 gume

SouthPark

Jas da nea vem?! Ka te je...
5. sep 2007
24.570
5
38
Klobukarjev dol
Kaj dat na Pando 4x4 (nov model) namesto prvovgrajenih Bridgestone Dueler H/T? Mora biti za celo leto.

Glede na 'hitrosti', ki jih Panda dosega, sem premišljeval o teh: http://www.rotalgume.si/component/page,shop.product_details/flypage,shop.flypage_new/product_id,27/category_id,7/manufacturer_id,0/option,com_virtuemart/Itemid,26/

Samo ne vem, kako se bodo obnesle čez poletje, da jih ne bo do jeseni zradiralo.
 

der_Starke

Pripravnik
22. jun 2010
881
5
18
Vzhodna - MB
Kupi rajsi prave gume, ne obnovljenega sranja, ni take razlike v ceni, kot je v varnosti ter obrabi. Predvsem za to "poceni" dimenzijo.
 

trigga

Fizikalc
24. jul 2007
1.787
0
36
Panda je precej lahka, tako da če ni pretirane kilometrine in se po možnosti ne vozi po avtocesti, znajo zdržat nekaj sezon (recimo ta in naslednja zima in poletje, potem pa nove).
 

SouthPark

Jas da nea vem?! Ka te je...
5. sep 2007
24.570
5
38
Klobukarjev dol
Avto je v uporabi samo po navadnih cestah, makadamu, v vsem vremenu in ob vseh urah, avtoceste ni videl in je nikoli ne bo. Ne vozi pa nikoli po nekih brezpotjih / gozdnih poteh. Zato se mi tudi zdi škoda dajat toliko več za terenske gume.

Kaj pa celoletne, recimo Sava Intensa HP? Moti me pri celoletnih, da v snegu in dežju niso tako dobre kot zimske, zimske pa po drugi strani poleti pobere hitro.

Je pa te gume pobralo po dveh letih (dveh zimah in dveh poletjih) in prevoženih nekje 20.000 km.
 

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.476
449
83
Citat:
Uporabnik SouthPark pravi:
Kaj pa celoletne, recimo Sava Intensa HP? Moti me pri celoletnih, da v snegu in dežju niso tako dobre kot zimske, zimske pa po drugi strani poleti pobere hitro.

Intensa niso celoletne. Celoletne so Adapto, ki jih je letošnje leto vzel na test tudi ADAC.

 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.706
9.908
113
40
MB
kaj te vem, te all seasons so [censored], nimaš poleti vredu gume pa ne pozimi ... jaz bi raje zimske vzel
 

trigga

Fizikalc
24. jul 2007
1.787
0
36
Sava Adapto kot smo že ugotovili ne izgleda tako slabo. Moraš se zavedat, da celoletna guma ni tako mehka kot zimska (imam yokohama geolandar ht/s - celoletne za poleti in zimske pirelli scorpion ice&snow in je že na otip razlika v trdoti gume). Ker sem takrat, ko sem nabavljal (cca pol leta nazaj) prebral malo morje testov, sem prišel do zaključka, da imajo načeloma gume z bolj grobim profilom (AT variante) slabši oprijem na mokrem cestišču, vendar toliko boljšega v snegu in podobnih podlagah. Sam se kakšnega offroada ne grem (z izjemo makedama in gozda), zato sem vzel takšne letne/celoletne. Poleg tega zdaj čakam na kakšno konkretno pošiljko snega in nižje temperature, do takrat pa bom fural yokohamo.

Panda je itak lahka, tako da po moje s takšno izbiro ne boš preveč zgrešil. Čeprav bi sam v obzir vzel tudi kakšne solidne zimske, če se dela tako malo kilometrov in bi pač vsaki dve leti pred zimo kupil nove. Za takšno dimenzijo cena itak ni prehuda in če potrebuješ go-anywhere-anytime, je po moje to to.
 

trigga

Fizikalc
24. jul 2007
1.787
0
36
Citat:
Uporabnik tomi pravi:
kaj te vem, te all seasons so [censored], nimaš poleti vredu gume pa ne pozimi ... jaz bi raje zimske vzel

Meni so celoletne čez poletje super služile. Predvsem v dežju, tudi tisti prvi sneg jih ni niti malo zmotil. Ampak kot sem že napisal, pri tako majhni kilometrini, bi tudi sam raje vzel zimske in menjal na 2 leti pred zimo.
 

SouthPark

Jas da nea vem?! Ka te je...
5. sep 2007
24.570
5
38
Klobukarjev dol
Torej pravite bolje zimske kot celoletne. Trenutne so celoletne, ni bilo nikoli problemov v snegu, verjetno bolj zaradi 4x4 kot zaradi gume.

Potem bi bile Rotalove ok? Kar nekaj uporabnikov pravi, da so za nižje hitrosti super, več kot 2 leti pa tak nobene gume ne pričakujem, da bodo zdržale.

Sicer pa čakam na sneg, da vidim ali bodo trenutne še uporabne. Profila je še dovolj, ampak mogoče je že sama zmes (oz. profil) uničena.
 

trigga

Fizikalc
24. jul 2007
1.787
0
36
Jaz bi, če ne bi delal take kilometrine kot jo, na jeepa najraje dal AT ali celo MT profil. Pač požreš tisti liter ali dva višjo porabo in glasnost na račun voznih lastnosti v najslabših pogojih.
Sicer ti tudi 4x4 ne pomaga, če ni oprijema. En lokalni frajer se je hotel pohvalit s 4x4 (ravno tako neki mali avto, ne spomnim se znamke) kako gre v hrib po snegu tudi z letnimi gumami. Po 20 metrih pa se je ustavilo.

Tale Rotal izgleda kar soliden profil in če upoštevaš še ceno, je po moje kar dober nakup. Več bo pa moral povedat kdo, ki je že preizkusil to znamko.
 

SouthPark

Jas da nea vem?! Ka te je...
5. sep 2007
24.570
5
38
Klobukarjev dol
Saj nekaj tem o Rotalkah je na internetu, izgleda so se precej popravili oz. so te obnovljene gume nekaj čisto drugega kot nalite, ki so bile res katastrofa.

Ker razlika v ceni je precejšnja, najcenejše spodobne zimske (Kumho KW23, Fulda Kristall Montero 3...) stanejo okoli 60€, tele Rotalke pa s Michelinovim Alpin profilom 30€.
 

naliM

Majstr
26. sep 2007
1.401
235
63
Citat:
Uporabnik trigga pravi:
Tale Rotal izgleda kar soliden profil in če upoštevaš še ceno, je po moje kar dober nakup. Več bo pa moral povedat kdo, ki je že preizkusil to znamko.

Jaz sem lani na Audija S3 nataknil Rotalke 205/55-16 'za vsak slučaj', ker je avto pozimi večino časa v garaži.
Kljub temu me je prvo pravo sneženje premamilo in smo s kolegi pred plugom naredili naskok na Pohorje. Oprijem po snegu je bil odličen, vožnja po AC pri 150km/h nekoliko glasna, a za ta denar (4 Rotalke za ceno ene renomirane znamke) ni kaj dosti za razmišljat.
Letos je ta še par kolegov na Quattrotih kupilo svež komplet Rotalk za zimske radosti.
cheer.gif
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.276
3.912
113
Tudi jaz sem jih imel na malem jajčku (polo). Pa so bile tretjo zimo zanič (vozil sem jih samo pozimi). Profila še tričetrt, vožnja pa taka kot bi se vozil z zjahanimi letnimi (ne samo da nikamor nisem prišel, 2x se mi je zgodilo da sem samo pipnil bremzo in že sem imel "rit spredaj"). Zdaj imam celo leto zimske dunlopke gor (dela se ca. 8.000 letno) in je razlika očitna.