Paket Čista 5ka ali 0% obrestna mera?

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.158
3.629
113
Marlbor
Citat:
Uporabnik map pravi:
Za info glede servisov. Megane III dci 110 KM, l 2015. Prvi servis po 1 letu in 20 kkm je bil 118 EUR, drugi servis letos na 39kkm je bil 142 EUR. Tretji ne vem če bo presegel 150 EUR bo pa okoli 60 kkm. Takrat je bil tisti servisni paket vreden nekako 800 EUR čisti nateg. Druga ne vsebuje kot menjavo olja, filtrov in pregleda vozila. vse ostalo doplačaš, ploščice, končnik, itd. Na dizlu drugega tak nimaš za menjat, glavnega servisa z menjavo pump in jermenov, napenjalcev, itd v paketu ni, ker je mislim da se to dela nekje okoli 150 kkm. Na dizlu še grelnih svečk ne menjajo do teh kilometrov, na bencincu jih pa 1x. Dobro poglej kaj paket nudi.
Servis na 60.000km je vsaj 80eur dražje od predhodnega že zaradi menjave naftnega filtra.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.654
6.515
113
legendarno

z menjavo naftnega filtra bi se čakalo do 60000, olje pa bo besedah alter strokovnjakov za olje obvezno vsako drugo soboto
wink-1.gif
 

vandrovec

Pripravnik
19. jan 2014
672
12
18
Če bi sledil temi bi lahko prebral za kak avto se gre. Pa kake veze imajo gume z mojim vprašanjem veš samo ti. (Daj pojasni, da bomo še ostali vedeli) Pa lahko je Clio, Megan ali pa Scenic. Cena servisa se za nek točno določen motor ne more drastično razlikovat. Menjajo itaq samo olje in filtre.
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.158
3.629
113
Marlbor
Citat:
Uporabnik hermann pravi:
legendarno

z menjavo naftnega filtra bi se čakalo do 60000, olje pa bo besedah alter strokovnjakov za olje obvezno vsako drugo soboto
wink-1.gif
Jaz ga menjam na 60.000km in po menjavi vedno pregledam notranjost. Do sedaj je bil še vedno skoraj brez potrebe zamenjan. Mogoče slabo filtrira, mogoče pa je vseeno nafta tak čista.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.848
1.961
113
najrajš na babi
Citat:
Uporabnik Pbutec pravi:
Citat:
Uporabnik map pravi:
Za info glede servisov. Megane III dci 110 KM, l 2015. Prvi servis po 1 letu in 20 kkm je bil 118 EUR, drugi servis letos na 39kkm je bil 142 EUR. Tretji ne vem če bo presegel 150 EUR bo pa okoli 60 kkm. Takrat je bil tisti servisni paket vreden nekako 800 EUR čisti nateg. Druga ne vsebuje kot menjavo olja, filtrov in pregleda vozila. vse ostalo doplačaš, ploščice, končnik, itd. Na dizlu drugega tak nimaš za menjat, glavnega servisa z menjavo pump in jermenov, napenjalcev, itd v paketu ni, ker je mislim da se to dela nekje okoli 150 kkm. Na dizlu še grelnih svečk ne menjajo do teh kilometrov, na bencincu jih pa 1x. Dobro poglej kaj paket nudi.
Servis na 60.000km je vsaj 80eur dražje od predhodnega že zaradi menjave naftnega filtra.

Kolk karatno zlato je v tem filtru?
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.158
3.629
113
Marlbor
Citat:
Uporabnik map pravi:
Citat:
Uporabnik Pbutec pravi:
Citat:
Uporabnik map pravi:
Za info glede servisov. Megane III dci 110 KM, l 2015. Prvi servis po 1 letu in 20 kkm je bil 118 EUR, drugi servis letos na 39kkm je bil 142 EUR. Tretji ne vem če bo presegel 150 EUR bo pa okoli 60 kkm. Takrat je bil tisti servisni paket vreden nekako 800 EUR čisti nateg. Druga ne vsebuje kot menjavo olja, filtrov in pregleda vozila. vse ostalo doplačaš, ploščice, končnik, itd. Na dizlu drugega tak nimaš za menjat, glavnega servisa z menjavo pump in jermenov, napenjalcev, itd v paketu ni, ker je mislim da se to dela nekje okoli 150 kkm. Na dizlu še grelnih svečk ne menjajo do teh kilometrov, na bencincu jih pa 1x. Dobro poglej kaj paket nudi.
Servis na 60.000km je vsaj 80eur dražje od predhodnega že zaradi menjave naftnega filtra.

Kolk karatno zlato je v tem filtru?
Ne vem, imaš na voljo precej neoriginalnih, najcenejši je 35eur, original je pa 60eur.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.848
1.961
113
najrajš na babi
Tud to bom prebavil. Je pa to prvi in zadnji dizel v življenju, čeprav sem do sedaj z avtom zelo zadovoljen. Pač baba je šiht menjala pa se malo dalj vozi, pa vidim da se vseeno ne nabere velik km. Tam 20k na leto. Naslednji bo hibrid.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.404
5.683
113
Citat:
Uporabnik Pbutec pravi:
Citat:
Uporabnik hermann pravi:
legendarno

z menjavo naftnega filtra bi se čakalo do 60000, olje pa bo besedah alter strokovnjakov za olje obvezno vsako drugo soboto
wink-1.gif
Jaz ga menjam na 60.000km in po menjavi vedno pregledam notranjost. Do sedaj je bil še vedno skoraj brez potrebe zamenjan. Mogoče slabo filtrira, mogoče pa je vseeno nafta tak čista.

naftni filter je po 30k km že konkretno manj prepustn. Tak da ne seri, da je po 60k km brez potrebe zamenjan. Pri 60k nafta skoraj ne teče več skozi če greš samo gravitacijo.
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.158
3.629
113
Marlbor
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
Citat:
Uporabnik Pbutec pravi:
Citat:
Uporabnik hermann pravi:
legendarno

z menjavo naftnega filtra bi se čakalo do 60000, olje pa bo besedah alter strokovnjakov za olje obvezno vsako drugo soboto
wink-1.gif
Jaz ga menjam na 60.000km in po menjavi vedno pregledam notranjost. Do sedaj je bil še vedno skoraj brez potrebe zamenjan. Mogoče slabo filtrira, mogoče pa je vseeno nafta tak čista.

naftni filter je po 30k km že konkretno manj prepustn. Tak da ne seri, da je po 60k km brez potrebe zamenjan. Pri 60k nafta skoraj ne teče več skozi če greš samo gravitacijo.
Redno tankam pri Petrolu in po menjanih 4 filtrih, nikoli ni bil v slabem stanju. Avto pa ima že častitljivih 250.000km in dela kot urica, mogoče tudi zato, ker je pooblaščeni servis videl samo na 30.000km in so nekaj komplicirali, zakaj sem šel vmesni servis delat na 15.000km, češ da bi zaradi tega lahko izgubil garancijo (nisem jim sicer nič govoril, so pa našli v servisni knjigi račun za olje in filter). Od takrat naprej vidi avto samo domačo delavnico.
 

Karakala

Fizikalc
3. okt 2007
2.389
57
48
Republika Prlekija
Citat:
Uporabnik vandrovec pravi:
Recimo da vzameš 10k lizinga ali kredita, avto stane 18k, delaš pa letno 10k km? Je še bil kdo v podobni dilemi, ker variant za in proti je kar nekaj. Pri 5ki dobiš zastonj servis na 5 let in prvo leto kasko+AO, pri 0% pa (lising) prihraniš cca. 800€ (4leta). 85kW, 1200ccm.


Torej, kaj se bolj splača vzeti za financiranje zneska 10.000 EUR, čista petka ali 0% obrestna mera?
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.158
3.629
113
Marlbor
Citat:
Uporabnik Karakala pravi:
Citat:
Uporabnik vandrovec pravi:
Recimo da vzameš 10k lizinga ali kredita, avto stane 18k, delaš pa letno 10k km? Je še bil kdo v podobni dilemi, ker variant za in proti je kar nekaj. Pri 5ki dobiš zastonj servis na 5 let in prvo leto kasko+AO, pri 0% pa (lising) prihraniš cca. 800€ (4leta). 85kW, 1200ccm.


Torej, kaj se bolj splača vzeti za financiranje zneska 10.000 EUR, čista petka ali 0% obrestna mera?
Dobiš pri 0% obrestni meri tudi podaljšano jamstvo, ali ne?
Pred 2 letoma je bila razlika za 7.000eur lizinga med eno in drugo ugodnostjo malenkost pod 800eur, pri čemer je "čista petka" bilo servisiranje + obvezno in splošni kasko z krajo gratis + podaljšano jamstvo. Na koncu ko si preračunal, si videl da si na istem cenovno, le podaljšano jamstvo je pri "čisti petki" bilo vključeno, pri 0% lizingu pa ne.
 

stankozaspanko

Fizikalc
27. jul 2012
4.930
8
38
Sedaj je pri obeh variantah vključeno podaljšano jamstvo, kaj se op-ju bolj izplača mora pa sam izračunat. Mi smo vzeli 0% za Cliota in ker se bo delalo malo km, tudi paketa my revision nismo doplačali.
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.158
3.629
113
Marlbor
Nam so takrat še rekli, da pri 0% lizingu lahko brez problema prej poplačaš lizing, pri drugi varianti pa v primeru predčasnega poplačila izgubiš ugodnost pogodbe o vzdrževanju.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.404
5.683
113
Citat:
Uporabnik Pbutec pravi:
Redno tankam pri Petrolu in po menjanih 4 filtrih, nikoli ni bil v slabem stanju.

kaj ma veze koliko ima kilometrov avto in kje ga servisiraš. Po 60k km je naftni filter že zdavnaj zrel za menjavo. Ne pa da je po nepotrebnem zamenjan pri teh kilometrih. to spusti skozi 3000 litrov goriva v tem času čez tisto malo papirja kaj je.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.404
5.683
113
jaz ti pravim da je max 30k km. Ti pa pametuj dalje in menjuj na 60k, samo ne ostalim bluzit, da jih še takrat menjaš po nepotrebnem ker so še ok.
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.158
3.629
113
Marlbor
Filter goriva se po priporočilih tovarne menja na 60.000km ali kaj ti bluziš? Za nekoga, ki se mu ne da vsake toliko kolotekov podirat, pa tudi če bo na 80.000km zamenjal ne bo problema, sploh če na tankštelah tanka in ne iz domače cisterne od kurilnega olja.