Evropsko sodišče: istospolne poroke niso pravica!
03.06.2016
Homoseksualni par iz Avstrije se je na vsak način želel poročiti. Ker jima domovina tega ne omogoča, sta se obrnila na Sodišče za človekove pravice v Strasbourgu, ki pa se z njima ne strinja. Prepoved homoseksualnih porok nikakor ne predstavlja kršenja človekovih pravic.
Evropske države niso zavezane temu, da bi morale dovoliti poroke homoseksualnih parov, je leta 2010 presodilo Evropsko sodišče za človekove pravice v Strasbourgu ob tem, ko je zavrnilo primer dveh homoseksualcev iz Avstrije, ki sta se nanj obrnila zaradi diskriminacije, ker jima oblasti ne dovolijo poroke.
Velika večina izmed 47 držav članic Sveta Evrope homoseksualnih porok ne dovoljuje
Razsodba sodišča je na laž postavila vse tiste, ki so pri zahtevah za redefinicijo zakonske zveze sklicevali na mednarodne dokumente ali celo na človekove pravice. Kot je sodišče pojasnilo svojo odločitev, člen 12 Konvencije o varstvu človekovih pravic in temeljnih svoboščin, ki se nanaša na pravico do poroke, voditeljev držav ne zavezuje k omogočanju možnosti poroke za homoseksualce pare. S tem ko je zakonska zveza opredeljena kot skupnost moškega in ženske, se nikakor ne kršijo človekove pravice, kot so zapisane v Konvenciji človekovih pravic in temeljnih svoboščin Sveta Evrope. Sklicevanje homoseksualnih organizacij in Vlade R. Slovenije, da je poroka dveh homoseksualcev in pravica do posvojitve del temeljnih človekovih pravic, nikakor ne drži. Kot sicer piše v omenjenem členu, imajo moški in ženske, zreli za zakon, pravico skleniti zakonsko zvezo in ustanoviti družino v skladu z domačimi zakoni, ki urejajo uveljavljanje te pravice.
Primer sta sprožila 48-letni Horst Michael Schalk in njegov partner, 50-letni Johann Franz Kopf z Dunaja, ki se že od leta 2002 z avstrijskimi pravosodnimi organi zaman borita, da bi se lahko poročila. Na koncu sta se obrnila še na sodišče v Strasbourgu, ki pa jima ni dalo prav.
Povzeto po: lifesitenews.com
Kako prepoznamo teorijo spola?
18.05.2016
Kontroverzne zagovornike teorije spola je mogoče najti v številnih medijskih hišah, ministrstvih, strankah, nevladnih organizacijah, šolah in mednarodnih organizacijah. Običajno so to pripadniki družbenih elit in - običajno plačani na tak ali drugačen način iz državnega proračuna.
Zelo radi se odevajo v besede kot npr. »zavzemanje za človekove pravice«, enakopravnost, nenasilje in strpnost, dejansko pa se zavzemajo za ideologijo teorije spola, ki jo želijo preko zakonodaje, medijev in šole, vsiliti nič hudega slutečim prebivalcev Slovenije. Na splošno zagovornike teorije spola prepoznamo po naslednjih kriterijih:
1. Zagovarjajo t.i. »enakost spolov«, kar pomeni, da ni nobenih razlik med moško in žensko naravo oz. da naravni ženski in moški spol ne obstajata.
2. Moški in ženski spol, spolna usmerjenost so za njih družbeni konstrukt (ang. gender), ki jih ljudje lahko poljubno izbirajo in spreminjajov skladu s po njihovo t.i "spolno identiteto". Konkretno to pomeni, da spodbujajo ljudi, da spreminjajo svoj spol, spolno usmerjenost in vrsto skupnosti, v kateri živijo.
3. Zahtevajo ukinite zakonske zveze žene in moža, uvedbo umetne oploditve lezbijk, posvojitve otrok v istospolne razmerja, t.i. trgovino z materinstvom za homoseksualne moške itn.
4. V šole uvajajo – tudi proti volji staršev oz. tako, da starši sploh ne vedo - pouk o tej t.i. teoriji spola in mlade na vse mogoče načine prepričujejo, naj sami izbirajo in eksperimentirajo s spolom ter spolno usmerjenostjo. Trdijo tudi, da otrok za svoj razvoj ne potrebuje očeta in matere.
5. Preko šole in medijev hočejo spremeniti kulturna in verska pojmovanja spola, družine, poroke, očetovstva in materinstva. V Sloveniji jih je mogoče pogostokrat prepoznati tudi kot naravnost borbene ateiste in kristjanofobe.
6. V zelo sočutni luči predstavljajo t.i. "nadomestno materinstvo" - zelo sporno izkoriščanje revnih žensk, ki morajo za denar donositi in prodati otroke bogatim radikalnim homoseksualnim aktivistom!
7. Želijo utišati in kazensko preganjati vse, ki zagovarjajo pravic otrok do očeta in matere ter vrednoto zakonske zveze kot skupnosti moškega in ženske.
8. V medijih, ki jih nadzorujejo, na vsemogoče načine blatijo zagovornike družine in pravic otrok, jih smešijo ali pa povsem izključujejo iz javnih razprav.
9. Grozijo podjetjem, ki podpirajo družinske organizacije in zahtevajo prekinitev sodelovanja z družinskimi organizacijami.
10. Za svoje organizacije pridobivajo izjemno visoka proračunska sredstva, s katerimi plačujejo svoje aktiviste. V ta namen imajo registriranih množico organizacij na različnih področjih. Radikalne spremembe v družbi uvajajo v največji meri z davkoplačevalskim denarjem.