Opel Ampera/Chevrolet Volt

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.920
11.053
113
100 na uro? nepremičnina na AC. mene samo to moti. to z navadnimi avti tudi dosežeš ene 4 litra max
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.104
9.749
113
Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
100 na uro? nepremičnina na AC. mene samo to moti. to z navadnimi avti tudi dosežeš ene 4 litra max
To misliš s kakšnim Cliom dCi?
 

alfist555

Fizikalc
4. okt 2007
1.823
1
38
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Še print-screen poti (barva prikazuje potovalno hitrost):


Kako si imael pa hitrost. Ce je rdece 83kmh, pol si celo pot vozil? 60-70kh? Dejansko se manj....50kmh?

LP
 
Nazadnje urejeno:

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.098
4.094
113
Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
100 na uro? nepremičnina na AC. mene samo to moti. to z navadnimi avti tudi dosežeš ene 4 litra max

Ne vem, kolikokrat moramm ponoviti, da pri primerjalnih testih potrebujem cim vecjo konsistenco in to je 100km/h, ker potrebujem najmanj spreminjanj hitrosti. Pri 130km/h bi se stalno dogajalo, da bi moral zavirati raznoraznim pocasnejsim vozilom na prehitevalnem pasu, kar bi povzrocilo prevelika odstopanja pri primerjavi med vozili.
 
Nazadnje urejeno:

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.098
4.094
113
V naseljih 50km/h, izven naselja cca. 60km/h. Zato smo tudi sli po stari cesti, ki je prakticno prazna razen nekaj motoristov. Sli smo predvsem zato, da bi videli ali lahko pridemo le na baterijo. Veselje nam je unicil zadnji klanec pred Kozino, ampak ok, bil je delni uspdh. Z modelskim letom 2013 Ampere in Volta se bo to dalo, ker imata 0.5kWh vecjo baterijo.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.920
11.053
113
čas vožnje 3 ure, , to je en mal bol natreniran mož s kolesom prej
smile-1.gif
ampak vseeno svojevrsten dosežek.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.098
4.094
113
Ne, vmes smo se ustavili na Kozini na Petrolu. Aplikacije pač nisem ugasnil, ker bi potem bila pot v dveh različnih mapah, seveda, čas je pa tekel naprej.

Eto:

 
Nazadnje urejeno:

maxipin

Zelenc'
28. jul 2012
10
0
1
Tale ampera bi bila super če bi se dalo z njo dosečti vsaj 300km na baterijo. Saj mogoče bodo čez kakšno leto uporabili kakšno drugo tehnologijo baterije, s katero bi se to dalo dosečti. Drugače pa čestitke za nakup in ti želim veliko varnih kilometrov (pa čimveč na elektriko
smile-1.gif
)
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.098
4.094
113
Hvala! Trenutno imam narejenih okoli 1300km in porabljenih okoli 5 litrov bencina.

Če potrebuješ električnega dosega 300km, lahko pogledaš za Tesla Model S.
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.653
9.865
113
40
MB
Citat:
Uporabnik maxipin pravi:
Tale ampera bi bila super če bi se dalo z njo dosečti vsaj 300km na baterijo. Saj mogoče bodo čez kakšno leto uporabili kakšno drugo tehnologijo baterije, s katero bi se to dalo dosečti. Drugače pa čestitke za nakup in ti želim veliko varnih kilometrov (pa čimveč na elektriko
smile-1.gif
)

mislim da je v oddaji fully charged razlagal en majster od renaulta ki je predstavljal fluenca na štrom, da sicer bojo izboljšave ampak da nekak v naslednjem desetletju ni za pričakovat da bo se zgodil nek preskok kot ga pričakuješ ti
smile-1.gif
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.110
7.017
113
Ja saj ne rabijo nič novega, če Tesla S doseže toliko, zakaj pol ampera ne, komot bi lahko.

Cene beterij morajo past, nič drugega.
 

der_Alte

Fizikalc
21. jul 2007
2.063
10
38
Zemlja
alte.aufbix.org
Aha, pa Ampera bi bila še za četrt tone težja. Če odmislimo precejšen skok cene. Amperi bolj manjka kak motor z Millerjevim ciklom, namesto Atkinsona. To, da ob praznih akumulatorjih ne moreš uporabit vseh zmogljivosti elektromotorja je... malo hecna, ob tem pa še postane bencinska pijanka.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.110
7.017
113
Ja so what, tesla ima tudi preko 2T, pa ima vseeno impresivne performance
wink-1.gif


Pa na ne zaidemo spet iz teme...mi je pač malo zanimivo, zakaj vsaj ne ponudijo modela z večjimi baterijami, konec koncev se gre za švabe, ki ravno ne delajo 10km dnevno, torej so bolj navajeni na daljše razdalje, ampak OK, ne bodimo požrešni, tudi prvi laptopi niso bili bogvekaj impresivni
wink-1.gif
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.098
4.094
113
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Pa na ne zaidemo spet iz teme...mi je pač malo zanimivo, zakaj vsaj ne ponudijo modela z večjimi baterijami, konec koncev se gre za švabe, ki ravno ne delajo 10km dnevno, torej so bolj navajeni na daljše razdalje, ampak OK, ne bodimo požrešni, tudi prvi laptopi niso bili bogvekaj impresivni
wink-1.gif

Modelska 2013 Volt in 2013 Ampera imata za .5kWh večjo kapaciteto baterije za enako ceno vozila. Prodaja teh modelov štarta avgust/september.

Edit: Popravil sem številko višje kapacitete.
 
Nazadnje urejeno:

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.098
4.094
113
Eto, še fotka porabe iz druge Ampere:



Malo višja poraba pri drugi Amperi je bila zaradi tega, ker je tam bila prižgana klima, pri nama pa ne.


Štartali smo v Ljubljani:




Cilj, kjer smo tudi napolnili Amperi za nazaj pa je bil v Kopru:




Na poti navzdol, malo naprej od Postojne, nam je nasproti peljala še ena srebrna Ampera z nemško registracijo.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.920
11.053
113
kolk pa stane še elektrika za eno polnjenje? dejanski strošek? (nisem prej ujel)

felne bi moral še zapret za boljšo aerodinamiko, pa klljuke dol pošraufat.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.098
4.094
113
...in namesto vzratnih ogledal namestiti kamere.

Je pa tako, vzratna ogledala menda morajo biti zaradi zakonodaje. Tesla Model S ima kljuke, ki se pogreznejo v vrata. Popolnoma pokrita kolesa bi pa izgledale enako grdo kot popolnoma pokrita zadnja kolesa s plehom. Takega avta tudi sam ne bi hotel imeti, ker potem izgleda že preveč geekovsko, česar pa nočem. Se je pa Ampera dosti približale temu s tem, da je večina feltne, kjer bi bil drugače luft, prekrita s črno masko, tako da še vedno izgleda dobro, izboljša pa aerodinamiko kolesa.

Eno polnjenje pokuri cca. 11.5kWh iz vtičnice. V baterijo pride cca. 10.4kWh.

Glede na to, da sem na GEN-I, me pride kWh nizke tarife (polnim ponoči) 0,03779 EUR/kWh. S še eno postavko, ki je vezana na porabo in ni pavšalna, če se prav spomnim, pride kWh nizke tarife cca. 0.07 EUR. Torej, eno polnjenje iz popolnoma prazne baterije stane cca. 0.80 EUR oz. 80 centov, to je za približno 80km (vsaj pri meni).
Torej, 1 EUR elektrike / 100km.
 
Nazadnje urejeno: