Opel Ampera/Chevrolet Volt

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.098
4.093
113
01-opel-ampera-geneva-opt.jpg


www.opel.si/vehicles/opel_range/avtomobili/ampera/index.html

Poraba od Domžal do Štajerske in nazaj:



Več objavim, ko se naspim. Pridejo tudi videii z Torque podatki.

Edit: Lahko še povem, da polno naloženi, na avtocesti pri 100km/h po GPS-u in tempomatu, se brez problema pelje 60km samo na elektriko.
Edit2: Če sem koga zavedel - na Štajerskem sem Ampero napolnil za pot nazaj. Nazaj grede je baterija zdržala do Trojan, potem se je zagnal bencinski motor. V obeh smereh je baterija zdržala cca. 60km, pri vožnji 100km/h (po GPS) in s 4 potniki in prtljago.





 
Nazadnje urejeno:

der_Alte

Fizikalc
21. jul 2007
2.063
10
38
Zemlja
alte.aufbix.org
Torej si na relaciji 176km povprečno porabil 2,9l/100km? Povprečna hitrost je bila pa 70km/h?
evil.gif


Bencinar je porabil 5,1 l bencina za 116km. Povprečje je 4,4l/100km. Vseeno ni slabo.
 

ozze

Majstr
24. jul 2009
2.140
316
83
Daj naredi še isto relacijo, ki si jo naredil s priusom Domžale-Izola če se ne motim, z istim tempom vožnje. (citirat sem želel andy1-a)
 
Nazadnje urejeno:

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.098
4.093
113
Citat:
Uporabnik der_Alte pravi:
Torej si na relaciji 176km povprečno porabil 2,9l/100km? Povprečna hitrost je bila pa 70km/h?
evil.gif


Bencinar je porabil 5,1 l bencina za 116km. Povprečje je 4,4l/100km. Vseeno ni slabo.

Vidim, da boš potreboval očala za gledanje slik. Priporočam ti, da si jo še 1x odpreš in tudi prebereš, kaj sem napisal.

Skupna poraba za 176km je bila 2.9 litra. Poraba je bila 1.5l/100km.
Napisal pa sem že, da sem vozil 100km/h po GPS-u nastavljeno na tempomat. Od tega je bil 1km lokalne ceste v Domžalah do avtoceste in 5km na štarjeskem od avtoceste do destinacije.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.098
4.093
113
Citat:
Uporabnik ozze pravi:
Daj naredi še isto relacijo, ki si jo naredil s priusom Domžale-Izola če se ne motim, z istim tempom vožnje. (citirat sem želel andy1-a)

Na žalost ne bo šlo, ker jo jutri vračam.

Lahko pa povem za primerjavo, da smo šli na štajersko, po isti poti v torek s Prius Plug In-om in smo imeli povprečje 3.1l/100km.

Po izračunu, je break-even pri 173km prevoženih. Prius Plug-In naredi 20km na elektriko in naknadnih 100km na bencin s porabo 4.7l bencina. Ampera naredi 60km na elektriko, in naslednjih 60km na bencin. Pri porabi 6.36l/100km je to cca. 3.9l, torej ravno tam tam.

Edit: Popravek podatkov v zadnjem odstavku.
 
Nazadnje urejeno:

der_Alte

Fizikalc
21. jul 2007
2.063
10
38
Zemlja
alte.aufbix.org
Kaj pa sama vožnja, kateri se bolje obnese Ampera ali Prius? Še ena stvar me zanima, nikjer definitivno ne piše ampak, ali Ampera recimo zna polnit akumulatorje med zaviranjem ali vožnjo navzdol? Volt sicer tega ne zna, ampak Voltu tudi ne moreš povedat, da bi se rad vozil na elektriko ko prideš na cilj.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.098
4.093
113
Seveda zna. Da Volt tega ne zna? Prepričan sem, da tudi Volt to zna. Je pa med njima razlika, da ima Ampera Hold mode, kjer zadržiš elektriko za kasnejšo vožnjo, vendar to še ne pomeni, da Volt ne bi imel regeneracije.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.098
4.093
113
Citat:
Uporabnik der_Alte pravi:
Kaj pa sama vožnja, kateri se bolje obnese Ampera ali Prius?

Vožnja Ampere je bolj športna in odzivna. Lega na cesti je enkratna. Seveda; Prius Plug-In ima gume 195/65/15, Ampera pa 215/55/17.
Ampak kljub temu vožnja v Amperi ni bila trda za razliko od navadne Prius Executive verzije, ki ima 17 colska kolesa. Ko smo šli z njo na testno vožnjo in sem naložil tamalo in smo se peljali vsi, sta me punci ob prvi cestni izdolbini čudno pogledali, ker sta navajeni mehkote iz Xsare Picasso, kjer so gume 185/65/15.

Vožnja Priusa PlugIn je umirjena in jo tudi ne smeš preveč pritisniti, če nočeš, da se ti zažene bencinski motor. Pri Amperi lahko pritisneš gas do konca in bo vleeeeekla. Sopotniki (sosednje in sodelavci) so pospešek primerjali s štartom aviona.
 

Guinness

Guru
2. jul 2008
4.090
2.861
113
Super, ampak kako misliš da je z vzdržjivostjo vseh elementov v avtu, ker tako na oko je tukaj prihranka cca. 1500 eur v gorivu na leto? Se pravi 15k eur na 10 let recimo samo z gorivom.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.098
4.093
113
Citat:
Uporabnik Guinness pravi:
Super, ampak kako misliš da je z vzdržjivostjo vseh elementov v avtu, ker tako na oko je tukaj prihranka cca. 1500 eur v gorivu na leto? Se pravi 15k eur na 10 let recimo samo z gorivom.

Mislim, da ne bi smelo biti problema, ker GM ima ze izkusnje od casa EV1, kar se tice elektricnega dela pogona, bencinski motor pa se zazene tekoce - ni cutiti nobenega starterja. No, na elektricno baterijski del je garancija 8 let oz. 160.000 km.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.098
4.093
113
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Na teh posnetkih se lepo vidi vsa mogočnost OBDII protokola, ki limitira proti ničli. Zelo zanimiv je predvsem podatek o temperaturi lambda sonde.
bonk.gif

Ne razumem, kaj zelis povedati. Ce podatka ni, kar ga v primeru Ampere za katalizator drugi del ni bilo, pri Priuski pa je bil, pokaze 0, ampak jaz bi rekel da je to odlocitev programerja aplikacije ne pa samega protokola, kako prikaze podatek, ki ga PID ne vrne.
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Poglej temperaturo prve sonde na zadnjem posnetku - 910 stopinj C ... tega ne zdrži niti titan-dioksidna lambda sonda. Pa podatek o throttle valve % v prvem posnetku ... ipd.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.098
4.093
113
Throttle je in pri Amperi in pri Priuski cudno kazal. Verjetno zato, ker throttle bencinskega motorja sploh ne doloca voznikova noga ampak racunalnik.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.288
1.218
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik der_Alte pravi:
Torej si na relaciji 176km povprečno porabil 2,9l/100km? Povprečna hitrost je bila pa 70km/h?
evil.gif


Bencinar je porabil 5,1 l bencina za 116km. Povprečje je 4,4l/100km. Vseeno ni slabo.

Vidim, da boš potreboval očala za gledanje slik. Priporočam ti, da si jo še 1x odpreš in tudi prebereš, kaj sem napisal.

Skupna poraba za 176km je bila 2.9 litra. Poraba je bila 1.5l/100km.
Napisal pa sem že, da sem vozil 100km/h po GPS-u nastavljeno na tempomat. Od tega je bil 1km lokalne ceste v Domžalah do avtoceste in 5km na štarjeskem od avtoceste do destinacije.

Škoda, da se nisi peljal normalno, torej po AC 130 po GPS (in manj, kjer je omejitev manj). Ker tole pač ni realno, tole je delanje gužve in propaganda za električarje.
Pa nekeko se mi zdi, da je teh 176 likometrov tja in nazaj (torej 88 kilometrov v vsako stran), vmes si pa polnil ... Česar tudi nisi napial ... Kar pri 176 kilometrih brez vmesnega polnjenja narediš 100+ kilometrov na bencin, in ni šans, da za to porabiš le 2,9 litra goriva.
Če se iz dmžal odpelješ v slovensko bistricvo, recimo, na sestanek za 1 uro (ali manj), pa ga vmes pač ne boš uspel nafilat ...
Skratka: daj bodi malo realen, ne pa da navajaš neke ekstremne, normalno (!) nedosegljive vrednosti ...
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.913
11.047
113
od pakula znanec ima z DS5hibridom 2,9, tako da... zemlja mora marsikaj nositi. oziroma si podatke folk prireja po svoje.. 100 po AC pa marsikateri stroj malo spije.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Moj kur 10+ ni važn kako vozim, kar je tudi pozitivno, če policaji štrajkajo.
evil.gif


Je pa lepo gledat tole Ampero vožnjo, tud če sem navajen plačvat na Petrolih. Smo pa ravno v fazi gradnje na mojem "šihtu" in bo zastonj polnilna postaja za EV zadevce, tako da browsam malo kaj pišete tle.

Je pa edina možnost glede na ceno in nevšečnost avtomobilov, da si kupim motor.
cheer.gif
 
  • Všeč mi je
Reactions: mateo87

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.098
4.093
113
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik der_Alte pravi:
Torej si na relaciji 176km povprečno porabil 2,9l/100km? Povprečna hitrost je bila pa 70km/h?
evil.gif


Bencinar je porabil 5,1 l bencina za 116km. Povprečje je 4,4l/100km. Vseeno ni slabo.

Vidim, da boš potreboval očala za gledanje slik. Priporočam ti, da si jo še 1x odpreš in tudi prebereš, kaj sem napisal.

Skupna poraba za 176km je bila 2.9 litra. Poraba je bila 1.5l/100km.
Napisal pa sem že, da sem vozil 100km/h po GPS-u nastavljeno na tempomat. Od tega je bil 1km lokalne ceste v Domžalah do avtoceste in 5km na štarjeskem od avtoceste do destinacije.

Škoda, da se nisi peljal normalno, torej po AC 130 po GPS (in manj, kjer je omejitev manj). Ker tole pač ni realno, tole je delanje gužve in propaganda za električarje.
Pa nekeko se mi zdi, da je teh 176 likometrov tja in nazaj (torej 88 kilometrov v vsako stran), vmes si pa polnil ... Česar tudi nisi napial ... Kar pri 176 kilometrih brez vmesnega polnjenja narediš 100+ kilometrov na bencin, in ni šans, da za to porabiš le 2,9 litra goriva.
Če se iz dmžal odpelješ v slovensko bistricvo, recimo, na sestanek za 1 uro (ali manj), pa ga vmes pač ne boš uspel nafilat ...
Skratka: daj bodi malo realen, ne pa da navajaš neke ekstremne, normalno (!) nedosegljive vrednosti ...

Jasno, da sem ga polnil, če smo bili tam pri starih starših čez dan. Ne vidim razloga, zakaj bi se vozil kar tako. Tudi Priusko, s katero smo šli po isti relaciji, z isto hitrostjo, sem polnil na štajerskem, tako da tukaj sem delal primerjavo med avtomobiloma pri enakih pogojih in to je važno.
Pri Priuski je bila poraba na tej relaciji 3.1l/100km, pri Amperi pa 1.5l/100km.

Za 130km/h pa bi moral imeti avto na testu več dni. Jaz sem avto uporabljal za osebno uporabo, da vidim, kako se obnese v osebnem in družinskem življenju in se ne vozim naokoli kot del službe, tako kot to delate vi.

Npr. priložena jutranja videoposnetka sem naredil na poti po mojega očeta, ko sem ga šel iskat za na pot na Štajersko, večernji, ko je delal samo na bencin pa, ko sem ga zvečer odložil in sem se po obvoznici peljal nazaj domov.

V četrtek popoldne sem avto dobil v roke, v petek sem ga v službi predstavljal sodelavcem, v soboto smo šli z družino na Štajersko, v nedeljo je imela od brata žena obletnico in smo šli tja (itak je pa skoraj cel dan deževalo), v ponedeljek sem ga pa, po službi vrnil.

Mogoče bom pa imel še kakšno priložnost, da jo potestiram in bom takrat naredil še marsikateri test z videom, kot so zgornji. Nekaj vrst testov se mi jih že mota po glavi.

Predvsem pa sem imel veliko težavo, ker je v vmesnem času moral razvijalec popraviti par bugfix-ov v aplikaciji za videe, ki sem jih odkril in dejansko do ponedeljka nisem mogel narediti testa praznjenja baterije, ker snemanje videa ni omogočalo zajem custom PID-ov. V ponedeljek sem ga naredil na poti, ko sem vračal avto, posnetek imam shranjen, vendar ga še ne morem prekonvertirati, ker mora razvijalec še nekaj popraviti, kar sem mu odkril, da mu ne dela ok. Menda naj bi to uredil do konca tedna, tako da takrat pripopam še kratek video SOC baterije.
Poleg tega teh custom PID-ov ni tako preprosto najti - niso na netu, tako da mi je pri tem pomagal lastnik Chevy Volt-a.

Lahko pa se pohvalim, da so moji videi med prvimi zadetki na YouTube-u po iskalnih pogojih teh dveh avtov
cool-1.gif
 
Nazadnje urejeno: