Nekaj 100m naprej od policajev je znak za konec 60 omejitve in tunel.Glede na to, kar je napisal jekleni zgoraj s fotkami in glede na to, kako so učili v avtošoli, sama cesta po sebi ne razveljavi omejitve, kot sprašuje OP (če "obkrožena cesta na sliki razveljavi omejitev"). Omejitev razveljavi kvečjemu tabla za konec naselja ali ustrezen znak - in znak (križišče s prednostno cesto) stoji točno na mestu, kjer so čakali "nabiralci". Do tja pa sam menim, da je omejitev 60.
Se prav spomnim debate z inštruktorjem, ko je na vprašanje "kdaj se omejitev razveljavi" povedal, da mora v takih primerih stati znak (stop ali prednostna cesta). V obratni smeri (Ljubelj-Tržič) na podobnem mestu stoji bajta z znakom za konec omejitve, ker sam dovoz nima prometnega znaka. Street view:
Google Maps
Find local businesses, view maps and get driving directions in Google Maps.www.google.com
(obenem pa hvala za info, grem občasno čez Ljubelj in bom dodatno pozoren za kontrole)
Bolj za firbec kot zares - po cesti na Ljubelj sem vozil 80 km/h, nekje je bil skrit znak za 60, 300 m naprej pa policija. Ni kaj, kazen bom plačal, čisto iz firbca pa imam naslednje vprašanje.
Zanima me, če obkrožena cesta na sliki razveljavi omejitev (znak za omejitev stoji cca 200 m zadaj), kraj, kjer je stala policija pa je označen? In še 'podvprašanje', če je odgovor pritrdilen - kako potem kar koli dokazovati pri organih, glede na to, da na nalogu ni točno podano, kje je bila izmerjena hitrost, torej pred ali za križiščem (ali se motim )?
Najlepša hvala in lep pozdrav!
Poglej priponko 28325
Ker je bil še hitrejši od 90 kmh.Ampak če se je uradno ugotovilo, da je bila tvojs omejitev razveljavljena, zakaj si bil potem sploh še vedno kaznovan?
Očitno se nikoli nisi peljal skozi Poreč.Pa ne more biti tako da moraš po hrbtni strani znaka stranske ceste ugotavljat ali omejitev prekliče ali ne. To je naravnost butasto, avtomobili so začeli sami brati znake, jih prikazovati in tudi upoštevati ko je avto na tempomatu. Skrajni čas je da se infrastrukturo spravi v red, zakon pa popravi da preklic znaka lahko samo prekliče za to namenjen znak.
Kje po Evropi pa še velja to pravilo da križišče izniči omejitev?
Pa ne more biti tako da moraš po hrbtni strani znaka stranske ceste ugotavljat ali omejitev prekliče ali ne. To je naravnost butasto, avtomobili so začeli sami brati znake, jih prikazovati in tudi upoštevati ko je avto na tempomatu. Skrajni čas je da se infrastrukturo spravi v red, zakon pa popravi da preklic znaka lahko samo prekliče za to namenjen znak.
Kje po Evropi pa še velja to pravilo da križišče izniči omejitev?
V bistvu je tole samo izvoz iz glavne ceste na parkirisce oz. stransko cesto... po tej cesti ne smes it nazaj, tako da je logicno, da ne razveljavi omejitve... ker iz te ceste ne more priti noben voznik... in se zgovarjati, da ni vedel, kaksna je tukaj omejitev...
ce pogledamo iz naslrotne strani je tabla, ki ounacije tocno to...
Poglej priponko 28334
Samo če tukajle pripelješ iz zgornje ceste, pa tegale znaka ne vidiš in gladkomalo zapelješ na glavno cesto...
ne, po definicije gre za znak, ki označuje križišče/priključek, kjer imajo prednost vozila, ki vozijo po glavni cesti. zato je tudi drugačne oblike, kot ostali znaki. lahko bi kvečjemu debatirali, ali gre v konkretnem primeru za križišče ali priključekTisti trikotni znak samo oznacuje, da ob izvozu s parkirisca nimas prednosti...
In v cem je razlika? Ali prihajas i neprednostne ceste ali prihajas na cesto, kjer imajo drugi prednost?ne, po definicije gre za znak, ki označuje križišče/priključek, kjer imajo prednost vozila, ki vozijo po glavni cesti. zato je tudi drugačne oblike, kot ostali znaki. lahko bi kvečjemu debatirali, ali gre v konkretnem primeru za križišče ali priključek
ni res, v novem pravilniku o prometni signalizaciji so to spremenili. po mojem mnenju brez veze, ker prej je bila enostavna logika "če je postavljen znak za križišče, potem je to krišišče in se omejitev razveljavi, v nasprotnem primeru ne gre za križišče in omejitev velja", zdaj pa se v križišča štejejo tudi nekategorizirane ceste
17. člen
(postavljanje znakov za izrecne odredbe)
(4) Prepovedi in omejitve, označene z znaki za prepovedi in omejitve (2200) ter posameznimi znaki za urejanje cestnega prometa (2407, 2408, 2409, 2409-1 in 2409-2), veljajo od mesta, kjer so postavljeni znaki, do mesta, kjer je postavljen znak o njihovem preklicu, sicer pa do prvega naslednjega križišča ali krožnega križišča javnih oziroma nekategoriziranih cest, ki se uporabljajo za javni cestni promet.
...
Nekategorizirana cesta je vsaka prometna površina, ki ni kategorizirana kot javna cesta in na kateri se opravlja promet na način in pod pogoji, kot jih v skladu s predpisi o varnosti cestnega prometa določi lastnik ali od njega pooblaščeni upravljavec te prometne površine (gozdne ceste, dovozne ceste in pristopi do objektov ter zemljišč, funkcionalne prometne površine ob objektih, avtobusne postaje, ceste v zasebni lasti in podobne).
Ja, zdaj moramo samo še ugotovili lokacijo kje je bil izmerjen. Če je bil.merjen preden je prišel do trikot znaka, potem naj plača. Če je bil merjen za znakom potem pa naj začne razmišljati matofillov recept.
Sumim da je bil merjen preden je prišel do znaka
Jaz mislim, da je omejitev še vedno 60.
To ni križišče, to je odcep, torej tu ne moreš priti na glavno cesto. Pravtako pa ni mogoče priti iz leve strani glavne ceste, ker je polna črta.
Razveljavitev je smiselna, ker če ti prideš iz stranske ceste na glavno, ne veš kakšna je bila prej omejitev na glavni. Torej velja omejiv v ali izven naselja ali pa je potreben "nov" znak za hitrost po križišču.
LP