Da ne bomo na pamet. Takole pravi Briggs za skoraj vse svoje majhne kosilniške motorje.
Nad 4 st.C - SAE30
Temp. tudi pod 4 st.C - 5W30 ali 10W30
API SF ali boljše.
Menjava vsakih 50 ur ali 1x mesečno.
Mimogrede, doma imamo kosilnico z B&S motorjem, kupljeno leta 1977 in je v redni uporabi. Zamenjana je bila membrana uplinjača ter izpuh poleg rednega vzdrževanja (menjava svečke, zračnega filtra, olja). Uporablja se izključno predpisano olje SAE30. Dela kot nova. Kot zanimivost, v originalnih navodilih glede goriva piše, da se lahko uporablja katerikoli avtomobilski bencin, osvinčen ali neosvinčen.
B&S navodila za olje (velja za praktično vse majhne kosilniške motorje):
Nad 4 st.C - SAE30
Temp. tudi pod 4 st.C - 5W30 ali 10W30
API SF ali boljše.
Menjava vsakih 50 ur ali 1x mesečno.
Mimogrede, doma imamo kosilnico z B&S motorjem, kupljeno leta 1977 in je v redni uporabi. Zamenjana je bila membrana uplinjača ter izpuh poleg rednega vzdrževanja (menjava svečke, zračnega filtra, olja). Uporablja se izključno predpisano olje SAE30. Dela kot nova. Kot zanimivost, v originalnih navodilih glede goriva piše, da se lahko uporablja katerikoli avtomobilski bencin, osvinčen ali neosvinčen.
B&S navodila za olje (velja za praktično vse majhne kosilniške motorje):

