Okolju prijazni avtomobili

Rekreacija

Guru
7. avg 2019
1.508
888
113
Nič ne pišejo, moliko časa se polni baterija na tovornjaku.
Našel.....

Screenshot_20250327_193003_com.android.chrome.jpg
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.943
4.530
113
No bol bogi je tale Volvo.
Iveco, pa Mercedes ga neseta za malo malico.

No bitno je, da po 4h urah vožnje, napolniš v pavzi 45 minut, za nadaljnjo vožnjo 4 ure in prideš prazen na polnilnico kjer imaš čas spet do naslednjega dneva.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.322
4.279
113
Je malo drugače. Po tahografskih pravilih velja 4.5+4.5+(1*) + omejitev za klasične kamione je 90km/h. Torej kamionarji delajo lahko dnevno tudi do 900km (z enim šoferjem v kabini). V praksi so pa špedicija med 600-800km dnevno v povprečju za teden.

Problem je da te naklad ne bo čakal niti 2h če boš ti moral vmes filat 2h, to je pogodbenna kazen ranga 10k+ eur za zamujen naklad. Skratka z dizlom si še vedno cenejši kot nekdo, ki si upa delat to na "cenejšo" elektriko.
 
  • Všeč mi je
Reactions: WeWatchingYou

sad

Guru
24. avg 2007
21.548
10.213
113
Fajn teorija.
Sedaj pa vprašanje: kateri debil ali nesposoben lastnik tovornjaka, bo danes kupil EV tovornjak za rute, ki niso točno predvidljive in jih specsi tovornjaka popolnoma pokrijejo?
Lahk pa še ti zaviješ v tisto smer, ko butli razlagajo kak pa z EVjem tistih enkrat letno ne boš mogel do Paga pa nazaj.

Recimo imaš podjetja, ki naredijo s kombijem recimo 150km dnevno. Ali pa več, ampak se kombi vedno vrača na centralo, kjer je polnilnica in lahko recimo med malico cukne kombi na polnilnico. Itak ne boš šel danes kupit EV kombija, če dela dnevno 500+ km po celi Sloveniji, pa še to precej nepredvidljivo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: NekdoK in CLIO15

MrDaco

Guru
11. sep 2007
12.364
6.619
113
Je malo drugače. Po tahografskih pravilih velja 4.5+4.5+(1*) + omejitev za klasične kamione je 90km/h. Torej kamionarji delajo lahko dnevno tudi do 900km (z enim šoferjem v kabini). V praksi so pa špedicija med 600-800km dnevno v povprečju za teden.

Problem je da te naklad ne bo čakal niti 2h če boš ti moral vmes filat 2h, to je pogodbenna kazen ranga 10k+ eur za zamujen naklad. Skratka z dizlom si še vedno cenejši kot nekdo, ki si upa delat to na "cenejšo" elektriko.
EV tovornjaki so bolj za primere recimo točno določenih poti med skladišči, recimo poštni tovornjaki, ki dnevno vozijo enako ruto Brnik-Ljubljana, Ljubljana - Maribor ipd. Ni to za špedicijo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: NekdoK

darko11

Majstr
21. jul 2007
1.250
238
63
Sreča da ima vsako parkirišče, kjer šofer prespi ko mu zmanjka ur za vožnjo, polnilnico…. Aja čak. :D Kaki umetniki in pesniki…. Pa zanima me s čim boste filali polnilnice, ko dajo čez noč filat 100 šleperjev ? Kje mamo teh 10 nukleark ? Za dostavne službe v mestih se pa kar veliko uporablja elektro vozila. :)
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.548
10.213
113
Sreča da ima vsako parkirišče, kjer šofer prespi ko mu zmanjka ur za vožnjo, polnilnico…. Aja čak. :D Kaki umetniki in pesniki…. Pa zanima me s čim boste filali polnilnice, ko dajo čez noč filat 100 šleperjev ? Kje mamo teh 10 nukleark ? Za dostavne službe v mestih se pa kar veliko uporablja elektro vozila. :)
Zgoraj si preberi moj odgovor. Pa razmisli.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.943
4.530
113
Eh daj no.
Včasih smo Talum Kidričevo filali z elektriko, pa nismo bili v temi.

Aja pa v Nemčiji ni cestnine za Električne tovornjake, to pa tudi šteje.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Samo Svoj