Okolju prijazni avtomobili

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.554
7.203
113
pri taščici
Načeloma se strinjam... Ampak...
Na zadnjem službenem potovanju je bila razlika med 130 in 160-170 kmh po ac točno za zajtrk, wc in cigaret pred pričetkom predavanja.
Z EV?
Katerim?
Dolzina poti, hitrost DC polnjenja?
Poraba pri 130 je cca 2x visja kot pri 90. Pri 160 pa verjetno 3x visja.
Ce imaš 1000km dolgo pot bos pri 90 filal recimo 2x pri 130 4x in pri 160 4x.
Start vedno s 100%
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
12.211
6.461
113
So ze zracunal da na tisoc km oddaljenem cilju nisi veliko prej ce vozis 150 namesto 90.
Drugo je pa cilj oddaljen manj kot inas doseg baterije.
Ce imas v bateriji za 300 normalnih km, ti imas pa 100km pot pred sabo, si pa lahko das duška.
Teoretično je razlika 4 ure 45 minut. Praktično seveda manj, ker vedno pač ne moreš voziti 150kmh, (vedno imaš nekoga pred seboj, ali pa se moraš komu umaknit) 90 pa lahko skoraj konstantno. Ampak tako na uč, bi rekel da je praktično razlika slabe 4 ure.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.642
7.105
113
Z EV?
Katerim?
Dolzina poti, hitrost DC polnjenja?
Poraba pri 130 je cca 2x visja kot pri 90. Pri 160 pa verjetno 3x visja.
Ce imaš 1000km dolgo pot bos pri 90 filal recimo 2x pri 130 4x in pri 160 4x.
Start vedno s 100%
Hm...pri 130 je poraba 220, da bi bila pri 90 110? to malo dvomim...prej kake 140 po spominu. Pri 160 pa tudi ni 420
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.413
10.107
113
Da bi ohranili močno evropsko proizvodno bazo in se izognili strateški odvisnosti, bodo dali na voljo 1,8 milijarde evrov za vzpostavitev varne in konkurenčne dobavne verige za surovine in baterije, kar bo pomagalo podpreti rast evropske avtomobilske industrije.

:valjamse: :valjamse: :valjamse: :valjamse: :valjamse: :valjamse:
A to bodo eno tovarno za 50.000 baterij letno financirali?

To je tak kot bi na 40 metrov visok ogenj vrgle noter eno plastenko vode.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.838
4.479
113
To bo rešilo svet.
Pa triletni zamik kazni za presežen Co2 so jim ponudili.
Če ne bodo v treh letih za dve leti nazaj povprečne bilance popravili pa sledi bankrot ali kaj?
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.642
7.105
113
Saj plan je dober, ampak ursula pozablje kake kapitaliste ima na drugi strani…je zgleda hitro pozabila premnoge afere z gljufanjem pri izpustih…jebe se tem za okolje in ljudi…
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.457
1.279
113
Koliko gre eUp? Pa so bili razgrabljeni v 1 uri.
Za razliko od alterašev, ki morajo imeti doseg 1200km in hitrost vsaj 230km/h, se plebejci vozimo normalno in nam je jasno, da MESTNO JAJCE ne rabi it 230km/h in bomo pač tudi z limitom 130km/h preživeli. S 130km/h pa lahko brez težav tudi tovornjake na AC prehitevaš.
Sem skoraj kupil eUp - mi je tazadnji ušel za las. Sem predolgo razmišljal, in to ravno zaradi 130 km/h najvišje hitrosti. Ne rabim 230, ampak tam nekje 140 - 145 po števcu bi pa imel. Da se lahko pelješ po/malo čez omejitev na kratkih AC razdaljah (Grosuplje, Domžale, Vrhnika, Kranj ...). Na taki razdalji je vseeno, če ima zaradi tega manjši doseg. Sicer časovno nič kaj dosti ne prihraniš, ampak meni je pač fajn, da lahko je še nekaj bufferja okoli omejitve. Zato ni eUpa doma, niti zdaj, ko so rabljeni kar ugodni.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.457
1.279
113
Drugič spremljaj promet za sabo in se mu pravočasno umakni.
Vem, noro, nepredstavljivo, da tudi ta možnost obstaja.
Poleg tega ima ta gajba nič moči in pri 130km/h bo trajalo pa naj bo omejitev ali ne. Ni to darjan ova Tesla s 500KM, da lahko išče BMWjaše, da jih bo pokadil, potem pa surla do tal, ko se BMWjaš umakne. #crazyworld
Do 130 eUp pospeši kar odločno in 140 ne bi bil noben problem.
 
  • Všeč mi je
Reactions: LarryClay

LarryClay

Guru
10. feb 2023
1.519
1.531
113
Rad bi razumel, zakaj tak limit. Avto po mojem brez problema lahko stegne čez 150 km/h z 83 konji.
Se pa strinjam, da načeloma to ni avto za divjanje. Za občasno kaj prehitet na avtocesti, pa dovolj.
 

LarryClay

Guru
10. feb 2023
1.519
1.531
113
Homologacija za eko bio gume z nižjim hitrostnim faktorjem in posledično daljšim WLTP dosegom samega vozila.
Prej so v osnovi Tesle imele športne gume s hitrostnim faktorjem do 300 km/h.

Performance modeli so pa še vedno na max.

Je pa vseeno malo več razlike med omejitvijo 130 in 200 km/h. Sploh za naše ceste.
 

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.899
793
113
www.jernej.org
Rad bi razumel, zakaj tak limit. Avto po mojem brez problema lahko stegne čez 150 km/h z 83 konji.
Se pa strinjam, da načeloma to ni avto za divjanje. Za občasno kaj prehitet na avtocesti, pa dovolj.
Glede na napovedan doseg bo verjetno kar majhna baterija (30kWh ali manjše). Višje hitrosti zahtevajo visoke tokove. Potem prideš do podobnega problema kot pri polnjenju... pri majhni bateriji si zelo hitro pri velikih C-jih. Nekaj je pa verjetno tudi to, da ga bolj ločijo od ID.2.