Okolju prijazni avtomobili

novaa

Pubec
19. jul 2007
8.642
1.333
113
Resnica o eupu je taka:
100% polne baterije = 10 sekund do 100kmh
10% polne baterije = 20 sekund do 100kmh
10% polne baterije pri -15°C = max 80kmh

Tistih 12,4 do 100 je samo neka srednja vrednost :valjamse:
 
  • Všeč mi je
Reactions: jonny77

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.460
1.281
113
No z mini avtom ni glih 150 za vozit. Pri malem mestnem je men važno da se do 70 izstreli, kar je več je že vseeno. Trenutno mi te stvari odlično pokriva Smart igračka.
Stalno ne, je pa fajn, da lahko skočiš do (kot sem napisal) 140-145. Kar pomeni, da je fajn, da je končna 150, recimo. Pač eni te male avte uprabijo tudi za kak km AC ...
 
  • Všeč mi je
Reactions: novaa

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.460
1.281
113
Zakaj si pa sedaj privlekel noter osnovnega Clia, Pola? Pisal si o poskočnosti do 130km/h eUpa, ne Clia. Lool.
Ja, res je lepa oprema, sploh ko moraš vsakič telefon priklapljat na kabel. Čudovito. In ja vem, problemi prvega sveta.
In še tole: to, da tebe ne moti, ko se presedeš iz službenega, še ne pomeni, da nisi noter kot vreča krompirja. Pa zvočna izolacija je res prav čudovita. Fenomenalna. Praktično Phantom like.
Ker je to približbo isto (pač majhen, "mestni" avto). Ne rabiš nevemkaj, je pa fajn, da gre enih 150 max.
Ne, v 500e nisem kot vreča krompirja, zvočna izolacija je tudi čisto OK.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.460
1.281
113
Glej, ev butli lahko imate alternativna dejstva, ampak nekaj so dejansko izmerljivi podatki, pa lahko bljuvate kar želite.
In eUp je super avto za tisto čemur je namenjen, ampak ne mi o nekih hudih pospeških govoriti. Lahko nategujete YT napumpance, jaz sem ga dovolj vozil, da se samo nasmejim ob tem. Hotel sem opozoriti na to dejstvo, ampak očitno EV butli vete več, tak da bom odnehal. Itak sem bedak, da sploh izgubljam čas z vami.
Koliko ima do 100 je jasno. Ni glih hiter. Številkam se pač ne da ubežat. Še vedno pa bi šel zlahka 140 ali 150.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
19.211
9.719
113
Stalno ne, je pa fajn, da lahko skočiš do (kot sem napisal) 140-145. Kar pomeni, da je fajn, da je končna 150, recimo. Pač eni te male avte uprabijo tudi za kak km AC ...
Tud jest Smarta redno do Ljubljane, pa ni glih za nad 130 z njim, čeprav gre. Za po mestu je pa raketa, ko se izstreli s semaforja.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.556
7.203
113
pri taščici
Glej, ev butli lahko imate alternativna dejstva, ampak nekaj so dejansko izmerljivi podatki, pa lahko bljuvate kar želite.
In eUp je super avto za tisto čemur je namenjen, ampak ne mi o nekih hudih pospeških govoriti. Lahko nategujete YT napumpance, jaz sem ga dovolj vozil, da se samo nasmejim ob tem. Hotel sem opozoriti na to dejstvo, ampak očitno EV butli vete več, tak da bom odnehal. Itak sem bedak, da sploh izgubljam čas z vami.
Prednost EV v mestu je to, da samo gas pohodis pa ni treba se 5 saltat da na Celovški dosežeš omejitev 70kmh.
Ce pa kupis iCE avtomatika se sicer lenobi voznika lahko precej priblizas (sploh ce imas se kak radar z "one pedal" drive)
Bo pa avtomatik ICE se nekaj sekund počasnejši ali /in pa kak liter pozresnejsi od rocnega menjalnika
 

ksi

Fizikalc
23. avg 2007
174
74
28
Ker je to približbo isto (pač majhen, "mestni" avto). Ne rabiš nevemkaj, je pa fajn, da gre enih 150 max.
Ne, v 500e nisem kot vreča krompirja, zvočna izolacija je tudi čisto OK.
Sam bi vsem avtom omejil hitrost na 130. Za ostale ki jim to no dovolj pa v vsako regijo eno kvalitetno dirkališče. Zakaj pa potem sploh imamo omejitev 130.