Okolju prijazni avtomobili

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.418
1.271
113
Zato sem pa napisal (bi bilo fajn, da se cel post prebere in tazume): "bom močno poenostavil". Če pa ponoči še TČ 2 kW pri vsakem neprestano vleče (spet močno poenostavljeno), se bo pa vsak s 5 kW polnil. Spet: čez noč še vedno dovolj.
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
14.614
7.133
113
Meni se EV fila z 10,7kW, moc takrat je 14,5kW. Preostanek, torej 3,8kW, bajta zase rabi. Pri 7kw razpolozljive moci je to - šuko. In to ni dovolj. Verjemi mi, ce bi bilo, ne bi polnilnice kupovala. Ne temle sploh delala ne bi, ker je minimum 4kW.
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
14.614
7.133
113
Na 11kW ne... Drugace pa moje poti so dnevno 100-200km. Odvisno od dneva. Cez dan prakticno nisem doma, pol pol ure skupaj max. Pon-pet, vikende in dopuste je avto vecinoma v garazi. Potem pa recimo, da je neka normala od 21h do 6h. Za to rabim od oka 30% baterije na dan, kar je 24kWh. Da to dofilam na suko, mora biti avto priklopljen realno 10h/dan. (Pozimi pa za 200km.rabim 50% baterije). Ali pa zgubljam mic po mic do sobote. Bog ne daj, da kaj izrednega vmes pride. Da me ob 21h ni doma :eek:

S polnilnico pa kot rečeno obicajno filam vsak drug dan, predvsem pa brezskrbno, brez bojazni in planiranja mojega urnika okoli avta. Avto meni sluzi in ne obratno.

Da se, seveda se da. Ampak, da se sprehajam na spodnji meji izvedljivega in se mozgam, a lahko kam grem ali ne, pa malo morgen. Niti ne mislim denarja, predvsem pa časa, zapravljati na polnilnicah drugje. Pump sem se znebila in nimam nobene zelje hodit nazaj.

Komur seveda suko dovolj, pa neka izvoli. Eni v celem tednu ne naredijo 200km. Tudi jaz ne bi kupovala v tem primeru, zakaj le...
 
  • Všeč mi je
Reactions: jonny77