Okolju prijazni avtomobili

22. jul 2007
13.322
1.605
113
124
The battery replacement cost varies depending on the model year and size. Estimates suggest that the batteries for the Model S cost between $12,000 and $15,000. After labor charges, the total repair cost is about $20,000 to $22,000. For the Model 3, the replacement cost around $15,799.27, with the battery alone costing over $13,500 and labor costing $2,299.27. The Model Y’s battery replacement cost is approximately $15,000, similar to the Model S.;)
 

nacek

Guru
13. okt 2012
2.930
569
113

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.721
6.904
113
Tezko bos v eu konkuriral kitajskim cenam. Bomo videli kaj bo byd zmogel na madzarskem…sicer to je verjetno edina drzava v eu kjer lahko mimo clovekovih pravic delajo…
 
  • Haha
Reactions: fonza12

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.131
4.000
113
Dolžina delovnega časa, pavze, otroci, dopusti, bolniške. Primerjaj z eu pogoji in ti bo jasno
Ni tako hude razlike.
Bolniška je malo bolj bukova, ampak v takem primeru se vsaj ne izkorišča za zabušavanje doma.
Če imajo še koliko toliko hitre zdravnike si hitro nazaj v službi.
 

Priponke

  • madzarska-zaposlovanje.pdf
    48,3 KB · Ogledi: 8

sad

Guru
24. avg 2007
20.924
9.584
113
Tezko bos v eu konkuriral kitajskim cenam. Bomo videli kaj bo byd zmogel na madzarskem…sicer to je verjetno edina drzava v eu kjer lahko mimo clovekovih pravic delajo…
Seveda boš težko konkuriral, če prodajajo pod ceno s subvencijo kitajske države, imajo druge okoljske in delovne standarde.
Ker noro je, da se gre Evropo za eko, čisto, hkrati pa potem kupuje ''umazane'' avtomobile s Kitajske, ker so poceni. Hkrati s tem, pa še ubije eno od pomembnih evropskih industrij.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.507
417
83
Pečjak cca. 2010 v BYD, http://www.ad-pecjak.si/Activity/China/Default.htm
Rimac je imel takrat E30 svetlozelen, pa dva krtačna motorja enga za drugim direkt na kardan, pa s prikolico so avto okrog vozili

14 let nazaj...
 
  • Wow
  • Všeč mi je
Reactions: jonny77 in mr_

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.740
823
113
Saj bo zeleno spomladi


Govori se da gre za kitajsko sabotažo. Oprema za proizvodnjo je kitajska, s kitajskimi navodili, ki jih nihče razen njih ne razume. Posledica je da je to tudi upravljalo cel kup kitajcev, ki so naredili proizvodnjo naravnost za v smeti. Še en slučaj je, da je Kitajska prepovedala izvoz grafita izmed vseh EU država zgolj in samo za Švedsko. Preveč slučajev.

Maščevanje za zgodbo vojne s čipi in ko ASML ni smel asistirat pri proizvodnji na kitajskem.

Bomo čez čas videli, če je kaj resnice v tej zgodbi.
 
  • Wow
Reactions: Hondi

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.609
5.806
113

Stellantis se je praktično že predal. EU je nesposobna do fundamentov.

Kot sem rekel, ko bo kitajc uničil eropsko avtoindustrijo bo uničil tudi EU. Za info, 10% slovenskega BDP pomeni evropska autoindustrija, kar znese četrtino slovenkega izvoza. Če to pade, se pripravite da boste zopet sadili repo in krompir. Aja... ne boste mogli, ker je golobnjak prodal vso zemljo Hrvatom.