Pa daj ne bluzi.Tezko bos v eu konkuriral kitajskim cenam. Bomo videli kaj bo byd zmogel na madzarskem…sicer to je verjetno edina drzava v eu kjer lahko mimo clovekovih pravic delajo…
Dolžina delovnega časa, pavze, otroci, dopusti, bolniške. Primerjaj z eu pogoji in ti bo jasnoPa daj ne bluzi.
Kak pa te misliš da tam delajo, da jih imajo zaprte v službi.
Ni tako hude razlike.Dolžina delovnega časa, pavze, otroci, dopusti, bolniške. Primerjaj z eu pogoji in ti bo jasno
Seveda boš težko konkuriral, če prodajajo pod ceno s subvencijo kitajske države, imajo druge okoljske in delovne standarde.Tezko bos v eu konkuriral kitajskim cenam. Bomo videli kaj bo byd zmogel na madzarskem…sicer to je verjetno edina drzava v eu kjer lahko mimo clovekovih pravic delajo…
Pečjak cca. 2010 v BYD, http://www.ad-pecjak.si/Activity/China/Default.htmBYD ima načrt za pohod na trg: cena do 30.000 evrov, proizvodnja na Madžarskem | 24ur.com
Kitajski proizvajalec električnih vozil BYD pričakuje, da bo v prihodnjih šestih mesecih povečal prodajo v Nemčiji, je v intervjuju dejala podpredsednica podjetja Stella Li. Obenem je kritizirala carine Evropske unije na električna vozila, izdelana na Kitajskem, ki bodo uvedene prihodnji mesec.www.24ur.com
Saj bo zeleno spomladi
Švedska tovarna baterij: kljub milijardnim investicijam pred finančnim zlomom? | 24ur.com
Švedsko podjetje Northvolt, ustanovljeno leta 2016, je veljalo za gonilo evropskih sanj o ogljični nevtralnosti s proizvodnjo 'najčistejših baterij za električne avtomobile'. Evropa je v podjetje polagala visoke upe tudi za zmanjšanje odvisnosti od uvoza baterij s Kitajske, zato so tudi nekateri...www.24ur.com