Ogrevamo se za C5 :)

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
To ne vem s kom so "razvijali" skupaj motor, ne moreš pa rečt da je motor v BMWju sposojen in še manj da je HDI... Eno je skupaj razvijati in si "sposoditi" znanje ter ga pravilno uporabiti, drugo pa je da ti določena znamka dobavlja svoje kompletne motorje. Treba malo razlikovat, saj ni tako težko!

Lp
 

kwa

Fizikalc
8. avg 2007
1.088
0
36
Citat:
Sicer je elektronika glavna težava skoraj vseh sodobnih vozil.

zmaga.gif
 

Zorroslav

Zeroslav
5. jan 2008
1.441
0
36
36
Citat:
Uporabnik AvtoFun pravi:
To ne vem s kom so "razvijali" skupaj motor, ne moreš pa rečt da je motor v BMWju sposojen in še manj da je HDI... Eno je skupaj razvijati in si "sposoditi" znanje ter ga pravilno uporabiti, drugo pa je da ti določena znamka dobavlja svoje kompletne motorje. Treba malo razlikovat, saj ni tako težko!

Lp

O čem ti to. Napisal sem samo da je 1.6 motor skupen projekt in da so HDi-ji vredu mašine. Kaj tu ni jasno?
Seveda si BMW ni sposodu motorja od PSA-ja ampak so ga skupaj razvili (govorimo o 1.6 thp)

@NigelM: ja so skupaj razvijali, motorji so bli pa vgrajeni v Forda, Mazdo, Volva, Jaguarja, Land Roverja, ter seveda Peugeota in CItroena.
 
Nazadnje urejeno:

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Zorroslav meni je vse kristalno jasno, je pa tisto na markoman-a letelo - glede sposojenega motorja...
 

Fe3

Thinc
13. avg 2007
1.054
16
38
55
Vzhodna Gorenjska
Tudi za Citroene se najdejo strokovnjaki, ki znajo popraviti težje okvare. Res pa da jih ni ravno veliko.
Glede rezervnih delov je natanko tako kot pri ostalih znamkah. Internet in EU znata prihraniti znatne zneske.

In če že C5, potem, zaboga, s hidravliko.
 

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.870
36
48
Citat:
Uporabnik kwa pravi:
Citat:
Uporabnik tony pravi:
Držim pesti, da boš ogret zanj tudi po letu lastništva...
smile-1.gif

hehehe, enkrat citroen, zavedno citroen
cheer.gif
.....pa si ti zdej misl kra hočeš :p

citroena imamo doma in lahko ti napišem, da ga nikoli več ne bomo imeli! Samo pod garancijo je 3x obstal na cesti, je to potem kvalitetno vozilo? Do konca garancije, ga niso uspeli popravit, ko je prišel iz garancije in spet obsatal so takoj vedeli, da je pokvarjen injektor (prej ko je bil v garanciji pa niso nikoloi točno vedeli, zakaj se prižiga lučka za motor)!
Je pa to C3 od staršev.
 

motoristic

Fizikalc
18. avg 2007
1.315
21
38
Ljubljana
ksz.. za vse, ki mislite, da v nobenem BMWju ne bije francosko srce se HUDO MOTITE! V seriji 1, je 1.6 dizelček (116d) prav PSA motor.
 

Lorus

Pripravnik
3. sep 2007
410
0
16
ljubljana
Pri hiši imamo 4 citroene ...

1.) več ko 12 let star ZX 1.9TD ... več kot 200.000km ... nič izrednega ... sami redni servisi

2.) C3 1.4i 8V ... cca. 30.000km star 5 let ... BP!

3.) Picasso 2.0HDI - 2004 letnik . 145.000km BP!

4.) C2 1.4i robotizirani menjalnik - kupili rabljenega z 20.000km, sedaj ima malo manj kot 30.000km - BP!

Prvi Citronček: Dyana: Dyana ko Dyana ...

Prej imeli BX-a - extrem s popravili, ker je bil eden od prvih v SLO takrat ...

Imel Xantio 1.9D - izredne zadeve: ključavnica za vžig - zamenjali po poteku garancije BP brezplačno, spustila hidravlika, ni bilo drago ...

Imel Picassoja 2.0HDI 2003 letnik - 60.000km . prodal po karambulu, imel pa je 2 vpoklica ...

Moja boljša polovica imela C3, ki sva ga prodala ker sva šla na drug avto ...

Skratka dolga zgodovina s Citronami in zelo malo problemov glede na število kilometrov, ki smno jih prevozili z njimi ...

VSI in prav VSI avti se kvarijo ...

Eni priznajo, drugi pa ne ...

Citroen in še posebej Picasso si je pri ADAC-u pred leti izbran za najbolj zanesljiv avto v Nemčiji v svojem razredu ...

Za odpiralca teme: Hidravlika je zakon! Meni je kar žal, da sem šel nazaj na fedre, samo takrat je bil C5 karavan od Picassoja precej dražji in se zanj nisem odločil zaradi cene ...

Hidravlika je pa sedaj cenejša ali pa vsaj enako draga za vzdrževanje kot navadni amortizerji ...

C5 GO FOR IT!!!
 

MUC

Majstr
4. sep 2007
1.733
100
63
No, danes sem bil na testni vožnji. Vožnja super, navdušen nad vsem (razen nad položajem leve roke, ki je nekako ne moreš nikamor naslonit) in nad BT, ki se ni in ni hotel povezati z mojim telefonom..
Mi je pa testni avto pri semaforju crknil. Na ekranu je napisalo "Oil pressure too low" in avto se je ugasnil, potem je posvetila lučka service in še neka rdeča ??? Avto sem ugasnil, takrat je napisal še break failure oz. nekaj takega, ko sem ga drugič prižgal, je delal normalno in lučke so ugasnile, ampak
frown-1.gif
Potem se malo zamisliš - v tem avtu je toooooliko elektronike, da bi me bilo kar skoz malo strah, kaj vse lahko crkne..
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Imeli doma cca. 200.000km Xantio 2.0. Avtomobil je mnogokrat obstal na cesti, prav tak je mnogokrat obstal celo v tujini naslednjemu lastniku. Pri nas doma je konstantno okoli 5 avtov, Citroen ne bo več nikoli, to je dejstvo.

Lp

@MUC => saj motor sam po sebi ni slab, o tem tudi nihče nikoli ni nič rekel. Saj kaj če je vse okoli motora bolj bogo.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
@Lorus => kako dolgo ste imeli Xantio? 100.000km? 200.000km? Boš rekel da vam niti 1x ni crknila pumpa? Ne se slepit
smirk-1.gif
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.673
1.487
113
Citat:
Uporabnik motoristic pravi:
ksz.. za vse, ki mislite, da v nobenem BMWju ne bije francosko srce se HUDO MOTITE! V seriji 1, je 1.6 dizelček (116d) prav PSA motor.

Pravljice, v nobenem BMWju ni nobenega 1.6 dizla (najmanjši dizel v seriji 1 ima 1995 cm3), kaj šele motorjev razvitih v sodelovanju s PSA.

Najdemo pa tega v Miniju.
zmaga.gif
 

dufus

Fizikalc
13. okt 2007
1.927
60
48
ocitno je tako, da ce imas probleme s citroeni jih imas ogromno.
pri nas doma smo imeli ze 5 citroenov (trenutno c4 picasso) in vsi brez vecjih problemov!
ubistvu je ta c4 edini, katerega smo kupili novega, pa je s tem najvec problemov.
menjalnik kdaj pa kdaj poskrta, v zadnji luci se je nabirala voda in cev za hladilno tekocino je pocila. aja, pa zarnice je treba kar pogosto menjat:D
bi pa jaz vzel c5 takoj.. mi je tok lep!!
 

YuGec

Fizikalc
18. avg 2007
2.801
0
36
Citat:
Uporabnik motoristic pravi:
ksz.. za vse, ki mislite, da v nobenem BMWju ne bije francosko srce se HUDO MOTITE! V seriji 1, je 1.6 dizelček (116d) prav PSA motor.

Kdo ti je pa to oslarijo povedal?
grin1.gif


116d ima dvolitrski motor z osnovo, ki bije tudi v 118d, 120d in 123d. Noben BMW nima motorja, ki bi bil razvit skupaj z PSA.

Drugače pa ti priporočam, da pljunete še kaj malega zraven in kupite tapravega BMWja
grin1.gif
 

Zorroslav

Zeroslav
5. jan 2008
1.441
0
36
36
Ma ga pa Mini, ki spada pod bmw.

PA jebemu mater sej je vseeno kdo ma čigav motor. Tu se meni o C5. Konc off
smile-1.gif
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.963
1.845
113
Citat:
Uporabnik MUC pravi:
No, danes sem bil na testni vožnji. Vožnja super, navdušen nad vsem (razen nad položajem leve roke, ki je nekako ne moreš nikamor naslonit) in nad BT, ki se ni in ni hotel povezati z mojim telefonom..
Mi je pa testni avto pri semaforju crknil. Na ekranu je napisalo "Oil pressure too low" in avto se je ugasnil, potem je posvetila lučka service in še neka rdeča ??? Avto sem ugasnil, takrat je napisal še break failure oz. nekaj takega, ko sem ga drugič prižgal, je delal normalno in lučke so ugasnile, ampak
frown-1.gif
Potem se malo zamisliš - v tem avtu je toooooliko elektronike, da bi me bilo kar skoz malo strah, kaj vse lahko crkne..

zdaj pa še samo reči da še vedno razmišljaš da bi ga kupil
rolleyes-1.gif