Odkril, da je nov avto najverjetneje poškodovan

PaviGFY

Pripravnik
13. dec 2011
407
3
18
Pa dober, pa si ti avto sploh pregledal ob prevzemu?
Maš pa res smolo....ampak ko slišim te zgodbe...vem zakaj se še vedno izogibam največ avta za vaš denar!
 

zino

Guru
3. sep 2007
6.682
2.480
113
Citat:
Uporabnik Tommy17 pravi:
Citat:
Uporabnik Cash pravi:
In tovarniski normativi vkljucujejo pokitan avto. WTF? Zelo cudni balkanski normativi.
Katera firma pa je bila to?
Kitanje ne, barvanje pa. Gres lahko merit lak na novih BMW, MB, LR, ali pa Kii in bos ugotovil, da je debelina laka razlicna. Ce pride do transportne poskodbe se pa npr vrata se enkrat barva. Nic takega, ker je narejeno skladno z tovarniskimi normativi. Seveda mora biti strokovno narejeno. Drugo pa je, ce je bil avto poklepan - se pravi, da del ni bil zamenjan - potem pa je to velikokrat maslo lokalnega direrja. Dejmano nekaj razcistit - vsa vozila so transportno zavarovana. Zato bsak diler, predno avto prevzame se kako dobro od pregleda vozilo predno ga od prvoznika prevzame. In recimo, da se ugotovi, da je ris na zadnjih levih vratih. Naredi se zapisnik, avto se popravi in se ga proda. Potem takem bi moral dati prodajalec popust stranki, ker so vrata barvana. Kaj pa, ce je bilo to ugotovljeno ze v tovarni in diler sploh ne ve, da je bilo to narejeno. Mene ne moti, ce so bila vrata barvana. Saj je samo avto. Bi me pa motilo, ce bi slo za ornk poskodbo, kjer deli ne bi bili zaemnjani, ampak popravljeni.

Ti bom povedal mojo zgodbo: pred cca.17 leti sem delal nekaj časa v avtoindustriji v DE, v Audi, BMW, MB, Opel. Dogodek je bil: sveder je našemu delavcu padel iz 7 metrov višine na streho avtomobila, pač nastala je manjša vdrtinica na strehi. Proizvajalec je komplet vozilo, smo bili priče dal v prešo pred nami. Ni se jim splačalo demontirati sedežev, radia, komplet v stiskalnico. So rekli da tega ne popravlajo, ker lahko čez nekaj let na strehi začne korozija in je slaba reklama. Takšno je bilo ravnanje proizvajalca, niti približno barvanje in kitanje.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Meni je pa en ličar pravil, kako je prav take avtomobile malenkost poškodovane pri Slo dealerju barval za prodajo kot nove.
smirk-1.gif


Nekaj je, kar se zgodi na balkanu nekaj povsem drugega pa kaj se naredi v nemčiji.
 

Tommy17

Fizikalc
8. jan 2009
820
47
28
Citat:
Uporabnik zino pravi:
Citat:
Uporabnik Tommy17 pravi:
Citat:
Uporabnik Cash pravi:
In tovarniski normativi vkljucujejo pokitan avto. WTF? Zelo cudni balkanski normativi.
Katera firma pa je bila to?
Kitanje ne, barvanje pa. Gres lahko merit lak na novih BMW, MB, LR, ali pa Kii in bos ugotovil, da je debelina laka razlicna. Ce pride do transportne poskodbe se pa npr vrata se enkrat barva. Nic takega, ker je narejeno skladno z tovarniskimi normativi. Seveda mora biti strokovno narejeno. Drugo pa je, ce je bil avto poklepan - se pravi, da del ni bil zamenjan - potem pa je to velikokrat maslo lokalnega direrja. Dejmano nekaj razcistit - vsa vozila so transportno zavarovana. Zato bsak diler, predno avto prevzame se kako dobro od pregleda vozilo predno ga od prvoznika prevzame. In recimo, da se ugotovi, da je ris na zadnjih levih vratih. Naredi se zapisnik, avto se popravi in se ga proda. Potem takem bi moral dati prodajalec popust stranki, ker so vrata barvana. Kaj pa, ce je bilo to ugotovljeno ze v tovarni in diler sploh ne ve, da je bilo to narejeno. Mene ne moti, ce so bila vrata barvana. Saj je samo avto. Bi me pa motilo, ce bi slo za ornk poskodbo, kjer deli ne bi bili zaemnjani, ampak popravljeni.

Ti bom povedal mojo zgodbo: pred cca.17 leti sem delal nekaj časa v avtoindustriji v DE, v Audi, BMW, MB, Opel. Dogodek je bil: sveder je našemu delavcu padel iz 7 metrov višine na streho avtomobila, pač nastala je manjša vdrtinica na strehi. Proizvajalec je komplet vozilo, smo bili priče dal v prešo pred nami. Ni se jim splačalo demontirati sedežev, radia, komplet v stiskalnico. So rekli da tega ne popravlajo, ker lahko čez nekaj let na strehi začne korozija in je slaba reklama. Takšno je bilo ravnanje proizvajalca, niti približno barvanje in kitanje.

Res je kar pravis. Pred 17 leti. Danes pa temu ni vec tako. Vcasih je Mercedes W124 naredil 1 Mio km l, pa je bil znotraj not nov. Pa samo servse si delal...
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
Meni je pa en ličar pravil, kako je prav take avtomobile malenkost poškodovane pri Slo dealerju barval za prodajo kot nove.
smirk-1.gif


Nekaj je, kar se zgodi na balkanu nekaj povsem drugega pa kaj se naredi v nemčiji.

Tudi v Nemčiji tudi premijski avto zaradi manjše vdolbinice v strehi ne bo šel v prešo.
Bo šel kar na popravilo.

Ta nakladanja so urbane legende.

Dober avtoklepar in ličar lahko tudi konkretno sesut avto uštimajo, da bo še 15 let po popravilu brez rje in drugih stranskih učinkov. Šalabajzerji pa pač ostajajo šalabajzerji.
 
Nazadnje urejeno:

mdragan

Pripravnik
30. okt 2014
993
6
18
Citat:
Uporabnik Trupl0 pravi:
Zdravo,

po štirih letih, avto ima še garancijo, se je odkrilo, da je najverjetneje na zadnjem koncu kit. ( laik na tem področju )
Jutri grem preverit debelino laka, če je to dejansko res.
Avto bil tudi po enem letu že "zdravljen" pojava rje; sicer ne na istem delu ampak isto zadaj spodaj desno...

Torej kaj storiti v primeru da:
- se odkrije, da je bil avto razbit/poškodovan
- avto je bil kupljen NOV
- nobenega obvestila ali posebne cene zaradi zgoraj omenjenega
- avto še v tovarniški garanciji
- z avtom že od samega začetka same težave ( od luščenja barve, nanešenih folij na steklih itd. itd. seznam poln )
Cakaj sorry....kako pa mislis dokazat da avto je bil ruknjen ze pred nakupom?!?!
4 leta so mimo ce prav razumem....
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Se strinjam.

Brez problema trdim tudi to, da lahko ličar v Slo opravi veliko boljše delo kot nemec in tudi nemec pri dealerju/nemec v tovarni. Vedet je treba kaj se dela, pripravit podlago kot se šika in uporabit kvalitetne materiale.

Najdražje avtomobile se itak ročno barva.
 

Trupl0

Pripravnik
21. sep 2007
211
16
18
Gottschee
Zato pa pisem.
Ne vem...

Kar lahko je da dam zraven uradne zaznamke ( nalogi ), racune in maile v kateri pisem, tudi bilo obravnavano, o tezavah vozila...tudi kar se tice pleha.
Rjo so mi sanirali leto po nakupu na istem mestu zadaj ampak spodaj ne nad lucjo...

Razmisljam ali naj bom tiho, poslikajo in posljejo v fabrko slike itd.
Ali se raje oborozim z dokumentacijo in pridem tja ter se zmenim nekako. Praznih rok ne morem it stran.

Isto kot naj dokazujem jaz, imam papirje itd., naj dokazujejo oni.
Vsaj tako mislim
 

cappy

Guru
8. apr 2010
8.158
4.488
113
Glede na vse probleme bi jaz raje čimprej prodal tak avto ter vzel drugo znamko. Pa saj si skos na servisu ob toliko problemih.
Jaz z 10let rabljenim avtom nimam pol toliko problemov.
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
kzs

A nimajo celo v luki koper ličarskh in kleparskih delavnic za hitro "flikanje" novih vozil?
smile-1.gif
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
jaz sem dobil nov avto in naslednji dan ugotovil, da je bil poškodovan. prodajalec, ki je bil tudi uvoznik je pisno priznal poškodbo in to je to. z muko ga je vzel nazaj.
 

novaa

Pubec
19. jul 2007
8.521
1.231
113
Citat:
Uporabnik Trupl0 pravi:
naj napišem še nekaj stvari iz glave:
- povešena vrata voznika, nastavitev, menjava tesnila 3x, 4x sedaj želijo brusiti vrata in menjati tesnilo..proti plačilu
- senzor za dež ne deluje, menjava sistema
- brisalci se ustavijo na drugi in tretji stopnji, menjava celotnega mehanizma
- luščenje usnjenega volana, menjava
- ob zaviranju čuden zvok zadaj; menjali ploščice lani, sedaj želijo menjati diske in ploščice; ob pregledu na oko niso čistili čeljusti ob menjavi ploščic, posledica sedaj disk...spet želijo da na moje stroške to uredijo
- "zvitje" izpušnega kolektorja, avto deloval kot na treh cilindrih ali kako to pravijo, tudi večja poraba, po pregovaranju uredijo
- havba ob prevzemu vozila
- cviljenje mehanizma zaklepa
- segrevanje obeh nastavkov za pijačo v sredini
.
.
.

pač...neverjetno a ne

PS: serviser ob menjavi zadnjih ploščice, sprednje vse ok, je ob vprašanju zakaj potrebna menjava zatrdil:" veste, je proizvajalec poddimenzioniral ploščice in se hitreje obrabljajo"

prodaj takoj pa kupi drugo.... jebeš taki avto ki je bil sestavljen v soboto zgleda
 

stankozaspanko

Fizikalc
27. jul 2012
4.930
8
38
Citat:
Uporabnik novaa pravi:
Citat:
Uporabnik Trupl0 pravi:
naj napišem še nekaj stvari iz glave:
- povešena vrata voznika, nastavitev, menjava tesnila 3x, 4x sedaj želijo brusiti vrata in menjati tesnilo..proti plačilu
- senzor za dež ne deluje, menjava sistema
- brisalci se ustavijo na drugi in tretji stopnji, menjava celotnega mehanizma
- luščenje usnjenega volana, menjava
- ob zaviranju čuden zvok zadaj; menjali ploščice lani, sedaj želijo menjati diske in ploščice; ob pregledu na oko niso čistili čeljusti ob menjavi ploščic, posledica sedaj disk...spet želijo da na moje stroške to uredijo
- "zvitje" izpušnega kolektorja, avto deloval kot na treh cilindrih ali kako to pravijo, tudi večja poraba, po pregovaranju uredijo
- havba ob prevzemu vozila
- cviljenje mehanizma zaklepa
- segrevanje obeh nastavkov za pijačo v sredini
.
.
.

pač...neverjetno a ne

PS: serviser ob menjavi zadnjih ploščice, sprednje vse ok, je ob vprašanju zakaj potrebna menjava zatrdil:" veste, je proizvajalec poddimenzioniral ploščice in se hitreje obrabljajo"

prodaj takoj pa kupi drugo.... jebeš taki avto ki je bil sestavljen v soboto zgleda

x2 Prodaj dokler je še v garanciji.
wink-1.gif
 

Gonzo

Guru
1. sep 2007
9.328
9.559
113
EU
Potem bo novi lastnik odprl novo temo na Alterju z naslovom....
"Odkril, da je nov avto najverjetneje poškodovan"
evil.gif
 

motofrik

Majstr
24. dec 2009
2.983
353
83
tam ko se terc po tori rola
Po štirih letih ugotoviš, da je bil avto kitan in lakiran že pred nakupom. Povsem verjamem, da je zadeva takšna. Ampak... po moje je le teorija, da bo kakršenkoli uspeh uveljavljati odškodnino ali kaj drugega... Lahko pa poskusiš. Je pa to (za tujino ne vem) normalna praksa, da se avti lakirajo, če so poškodovani med transportom. Če je zadeva strokovno sanirana, ni problema. Sicer pa itak dobiš garancijo na barvo, prerjavenje,... Ne vem, no... Ajd, če je avto star mogoče mesec dni, bi še razumel.... Ampak po štirih letih jokati.... Ne me napak razumeti, moj avto je bil po štirih letih že kar nekaj risov s strani otrok deležen. Prva praska ''boli'', potem je pač tako-tako...