Lej, fant, na enem drugem forumu sem ti že napisal, pa se očitno ni prijelo, bom še tukaj: ti teh stvari (še!) ne razumeš. Mešaš vse po vrsti. Ni pa nujno, da teh stvari ne bi mogel naštudirati, ampak ne bo šlo čez noč. Ker je očitno, da te motoroznanstvo zanima: najprej bo treba samo brati forume ene 10 let, vmes prebrati vse kolumne Click&Clacka na
www.cartalk.com (prve so iz leta 1987 in boš porabil nekaj časa zanje), pogledati nekaj sto YT videov. Nato naštudiraj servisne intervale za vse avte pri hiši in ti vozi avte k mehaniku in spremljaj, kaj ti čudni možje pišejo na račune.
Nato bo treba tudi kaj pošravfati, za začetek npr. menjaj brisalce in mikrofiltre. (Da prideš do te točke bo mimogrede na koledarju leto 2027.) Ker imaš očitno neko patološko afiniteto (da ne boš mislil, da sem tle žaljiv: mene je6e isti problem) do starih kant, ki jih še na odpadu ne bi vzeli, boš vmes seveda moral naštudirati dolivanje olja in vode (kar pa še ni menjava olja in ne odzračevanje hladilnega sistema!).
Nato kupiš nekaj orodja in npr. krokodil dvigalko in menjaš zimske feltne. In ko to dobro obvladaš bomo recimo leta 2030, in takrat boš pa kompetenten iz motorja odršavfati svečke in zmeriti kompresijo, ter nato svečke tudi nazaj pravilno prišravfati, brez da bi naredil škodo. Kar hočem povedati: nemogoče je pričakovati, da bo začetnik rešil uničen motor. To preprosto ne gre, saj vidimo, da ga tudi diagnosticirati sam (še) ne more.
Naj na forumu zberemo 20 EUR, da boš dal zmeriti kompresijo, presneto?