Citat:
Uporabnik peters pravi:
Še moja izkušnja s Telemachom:
Imel sem dve mobilni telefonski številki, ki sta na domačem območju kar naenkrat postali nedosegljivi. Ker isti pogoji v Telekomovem roamingu seveda ne veljajo, sem za mnenje povprašal njihovo tehnično službo. Odgovor telefonista je bil: zaradi direktive EU so začeli ukinjati GSM oddajnike, zato naj zamenjam telefonski aparat. Toliko da me ni vrglo na rit. Ok, aparata sta res preprosta, vendar skoraj nova, zato te razlage nisem sprejel. Ker v enem tednu od njih ni bilo niti pomoči niti pravih odgovorov, sem se odločil za drugega operaterja, ki na mojem področju odlično deluje.
Dodatni šok pa je prišel z zanjo položnico - gor je namreč obračunana storitev "ukinitev računa" v višini skoraj 12 eur + davek. Seveda so pravno čisti, ker imajo to v ceniku, kot bi lahko imeli v ceniku tudi "brisanje riti", pa bi to moral plačat.
Naj omenim, da sta taisti številki pred časom zapustile Telekom (in se priklopile Telemachu) in takšne ali podobne neumnosti na zadnjem računu ni bilo.
V skoraj 14 dnevnem dopisovanju z
info@telemach (in še prej nekaj časa s tehniki) z njimi nisem mogel doseči ničesar. Niso me cenili niti kot naročnika, niti ko sem odhajal, zato Telemacha niti od daleč ne želim več videti.