Uporabljate neposodobljen brskalnik. Ta ali druga spletna stran morda ne bo prikazana pravilno. Posodobite brskalnik ali uporabite alternativni brskalnik.
Sliši se lepo, realnost je pa bolj kruta: Telekom je preprosto združil blagovno znamko Mobitel, ker le-ta še izkazuje dobiček. Na kratko povedano: če Telekom tega ne bi storil, bi propadel. Vendar na dolgi rok Skupina Telekom kot taka ne bo mogla konkurirati na našem zahtevnem trgu. če pogledaš ponudbo recimo Mobitela 5 let nazaj je bila ta dosti bolj prijazna do nas uporabnikov, sedaj pa vsakič ko dajo kak paket ven je eden bolj slabši od drugega. Kdo te paketa dela mi ni jasno. Samo ravno trezen ne more bit
Telekom bo čisto po slovensko iz super blagovne znamke in firme naredil skropucalo.
Kdaj pa se je Telekom prijazno slišalo? Mobitel je ena najbolj prepoznavnih blagovnih znamk, ampak majstri so to hitro uredili...
Ta stran uporablja piškotke, ki vam pomagajo prilagoditi vsebino in funkcionalnosti ter obdržati prijavo, če ste registrirani.
Z nadaljnjo uporabo tega spletnega mesta soglašate z našimi piškotki.