Novo pri bobu

Status
Tema ni odprta za nadaljno razpravo.

Viper

Pripravnik
31. okt 2011
443
0
16
zato da lahko potem tvoje podatke posredujejo-prodajo agencijam ki te pol jebejo v mozak!
 

Dr_Strangelove

Fizikalc
1. nov 2007
3.073
2
36
www.pentagon.gov
OZNA sve dOZNA.
smile-1.gif
 

maddog

Fizikalc
16. avg 2007
1.817
0
36
okolica MB
Nevem kaj se vsajate, ko da vam je Si.mobil in Bob nategnil mamo in sestro vred. Kaj komu roke lomijo, da ga uporablja ? Zdaj ce se je pricakovala Indija koromandija vseh operaterjev, ne rabite bit uzaljeni. Na papirju je vse tak kot je, zdaj pa vzemi ali pusti. Opcija vec se nikoli ni skodla.
 

Jurij

Pripravnik
22. sep 2007
821
0
16
Kako se Bob obnaša v tujini, veljajo vse pogodbe od SiMobila ali se vzpostavljajo na novo in bo na začetku delalo tako-tako?
In mimogrede, zakaj briljantna ideja o neuporabi velikih začetnic na strani? Zopet je nekdo mislil, da je kreativen...
 

Dekster

MOBITEL PR
8. apr 2009
995
0
16
Ljubljana
Citat:
Uporabnik maddog pravi:
Nevem kaj se vsajate, ko da vam je Si.mobil in Bob nategnil mamo in sestro vred. Kaj komu roke lomijo, da ga uporablja ? Zdaj ce se je pricakovala Indija koromandija vseh operaterjev, ne rabite bit uzaljeni. Na papirju je vse tak kot je, zdaj pa vzemi ali pusti. Opcija vec se nikoli ni skodla.


Mislim, da je poanta v tem, da se Avstricij preveč delajo norca iz nas tukaj in podcenjujejo do amin boga.


Že res, da v standardu zaostajamo za njimi, vendar to še ne pomeni, da smo kaj več kot oni pasli ovce, pa da nam servirajo nebuloze in prepričujejo kako fajn in potrebno je klicati za pomoč uporabnikom na 090 ter plačati po 1€. A se je kdo že vprašal, da te 1€ pride tudi, če govoriš samo eno sekundo s študentom na drugi strani
sprasujem se.gif


Najgrša je pa ta, da se bo to poizkušalo vpeljati tudi za Simobil, ti si pa vezan z aneksom in ko boš potreboval pomoč, te bodo obrali, ti se boš pa kao znašel pa boš šel za pomoč na prodajno mesto, tam pa ti bodo rekli, da je potrebno poklicati osebno na 090 40 40 40
evil.gif
Podobno sem že doživel v Nemčiji pri operterju O2, ko je gospodična na prodajnem mestu lepo rekla, da moram sam poklicati za pomoč na njihovo tel.št. za pomoč uporabnikom, cena klica pa je 14 centov, lahko pa bi uvedli recimo 090, ti pa sedaj zbiraj, če lahko, ko si vezan. Če ti ne paše rešuj preko korespondence z golobom pismonošo ali pa po klasični pošti.

Res je, da sem uporabnik storitev pri konkurenci in to že par let zelo uspešno, vendar ko berem tukaj in ko vidim, kako me posiljujejo na wc-jih z njihovimi nebulozami preko oglasov, se dejansko začnem spraševati ali so oni to bolani ali je to samo ideja nekega nasnifanega yapija zadolženega za tržišče Slovenije
sprasujem se.gif


Lp.

 

tado

Fizikalc
15. maj 2008
2.267
1
36
Pa ka bi vi se radi? Na pladnju ti ponujajo najcenejse storitve v Sloveniji, ce bos slucajno rabil enkrat letno pomoc uporabnikom te pa za 1 eur tudi ne bo konc.
 

tin01

Pripravnik
31. okt 2007
418
17
18
Toliko opevana ponudba bigbob za 8,80 Eura za 1000 minut v Avstriji tudi ni bila na voljo od začrtka delovanja, ampak je prišla kasneje - tako da bo verjetno tudi pri nas enkrat na voljo...

Nisem pa zasledil, kako je z vezavo pri naročnini (za predplačnike lepo piše - 90 dni, potem 270 dni) ?
In še to : prenos številke verjetno ni dovolj, da ne rabiš kupit paketa za 14.90, ali ?

Tin
 

erikson

Guru
25. avg 2007
22.164
6.019
113
Citat:
Uporabnik tado pravi:
Pa ka bi vi se radi? Na pladnju ti ponujajo najcenejse storitve v Sloveniji, ce bos slucajno rabil enkrat letno pomoc uporabnikom te pa za 1 eur tudi ne bo konc.
1 EUR na minuto, ne na klic.
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Mene zanima kolikokrat ste sploh klicali na tehnično pomoč
smile-1.gif
pa kaj boš sploh dosegel če ne dela omrežje ali moti, ne se hecat no. Aparat pa dela al pa ne dela, druge ni.
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Citat:
Uporabnik Shaban pravi:
sam res
crazy1.gif


Mene ne bo vidu ne SiMobil a kamoli BOBI- nikoli več
ne-ne-1.gif

Cenovno najslabša izbira je Mobitel, ki mi sedaj poleg naročnine pipa po 4x višjo ceno za klice, tako da so prvi na moji šit listi operaterjev.
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.485
758
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Citat:
Uporabnik tin01 pravi:

Nisem pa zasledil, kako je z vezavo pri naročnini (za predplačnike lepo piše - 90 dni, potem 270 dni) ?
In še to : prenos številke verjetno ni dovolj, da ne rabiš kupit paketa za 14.90, ali ?

Tin

Vezavo pri narocnini? Telefoni, ki jih lahko kupis so brez aneksa in niso zaklenjeni... Torej v primeru narocniskega razmerja to velja, dokler ne prekines...

Paket za 14,90€ moras kupiti v vsakem primeru... Edino, ce ga kupis skupaj z mobilnikom, kjer pa ze za 19,90€ dobis poleg telefona tudi ta paket... Sele, ko ta paket imas, se odlocis, ali bos narocnik ali predplacnik ... In sele takrat lahko izvedes tudi prenos svoje stevilke na bob ...
 

Zgaga

Guru
25. jul 2007
10.542
4.476
113
49
Na sončni strani ALP
Citat:
Uporabnik Snecer pravi:
Mene zanima kolikokrat ste sploh klicali na tehnično pomoč
smile-1.gif
pa kaj boš sploh dosegel če ne dela omrežje ali moti, ne se hecat no. Aparat pa dela al pa ne dela, druge ni.

Ravno to sem hotel vprašati. V vseh letih od prvih Mobitelovih GSM aparatov (nisem hotel Ericsonna 628, sem imel Motorola D160) pa do danes, še nisem klical na support. Pa sem bil pri Mobitelu, Simobilu...
rolleyes-1.gif
 
Nazadnje urejeno:
I

Izbrisan uporabnik #488

Mislim, da sem v 12 letih pri Mobitelu 1x klical na 700700, ker sem pozabil neko kodo za vklop določene storitve. Če bi bilo plačljivo, bi ubral drug način
smile-1.gif
 

tesfalar

Fizikalc
1. nov 2008
1.125
83
48
V 14 letih enkrat. Ko sem usjal telefon, da so blokirali številko.
Cena klica na support mi je pa res zadnji faktor pri izbiri operaterja.
 

tin01

Pripravnik
31. okt 2007
418
17
18
Citat:
Uporabnik Jest pravi:
Citat:
Uporabnik tin01 pravi:

Nisem pa zasledil, kako je z vezavo pri naročnini (za predplačnike lepo piše - 90 dni, potem 270 dni) ?
In še to : prenos številke verjetno ni dovolj, da ne rabiš kupit paketa za 14.90, ali ?

Tin

Vezavo pri narocnini? Telefoni, ki jih lahko kupis so brez aneksa in niso zaklenjeni... Torej v primeru narocniskega razmerja to velja, dokler ne prekines...

Paket za 14,90€ moras kupiti v vsakem primeru... Edino, ce ga kupis skupaj z mobilnikom, kjer pa ze za 19,90€ dobis poleg telefona tudi ta paket... Sele, ko ta paket imas, se odlocis, ali bos narocnik ali predplacnik ... In sele takrat lahko izvedes tudi prenos svoje stevilke na bob ...

Tu se postavlja vprašanje : zakaj bi potem človek sploh vzel predplačniški paket ? In to pomeni, da če par mesecev nič ne kličem, je račun 0 Eurov, številka pa dalje aktivna (naročniška opcija) ?

Tin
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.485
758
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Citat:
Uporabnik tin01 pravi:

Tu se postavlja vprašanje : zakaj bi potem človek sploh vzel predplačniški paket ? In to pomeni, da če par mesecev nič ne kličem, je račun 0 Eurov, številka pa dalje aktivna (naročniška opcija) ?

Tin

Seveda... in tak nacin imajo drugi ze precej casa... Sam sem recimo takoj, ko je eden od operaterjev (ker smo v temi o bob-u, ga ne bom omenjal) dal prvi ven tak paket, presaltal iz predplacniskega na narconiskega z narocnino 0€ ... in prisla je le prva poloznica s prikljucnino ... potem pa dolgo sploh ni bilo poloznice, ker ni bilo porabe
smile-1.gif
... Sele pred nekaj meseci, ko sem dodal opcijo 1GB, so zaceli posiljati poloznico v znesku 5€ ...

Ne vem pa kako je s tem pri bob-u ... V spominu imam, da je bilo ze omenjeno, da ce dlje casa ne uporabljas storitev, da si pridrzujejo pravico, da prekinejo NR ... Sicer se nisem slisal, da bi recimo komu, ki ima "Simpl na mesecni racun", tega ukinili...

In glede vprasanja, zakaj bi kdo vzel predplacnisko opcijo... Vsak ne izpolnjuje vseh pogojev za narocnisko razmerje... Pogoji za sklenitev NR so omenjeni v Splosnih pogojih


20111109-f36n2ia8w2fegk2iriaeamad6d.jpg
 

tin01

Pripravnik
31. okt 2007
418
17
18
Citat:
Uporabnik Jest pravi:
Citat:
Uporabnik tin01 pravi:

Tu se postavlja vprašanje : zakaj bi potem človek sploh vzel predplačniški paket ? In to pomeni, da če par mesecev nič ne kličem, je račun 0 Eurov, številka pa dalje aktivna (naročniška opcija) ?

Tin

Seveda... in tak nacin imajo drugi ze precej casa... Sam sem recimo takoj, ko je eden od operaterjev (ker smo v temi o bob-u, ga ne bom omenjal) dal prvi ven tak paket, presaltal iz predplacniskega na narconiskega z narocnino 0€ ... in prisla je le prva poloznica s prikljucnino ... potem pa dolgo sploh ni bilo poloznice, ker ni bilo porabe
smile-1.gif
... Sele pred nekaj meseci, ko sem dodal opcijo 1GB, so zaceli posiljati poloznico v znesku 5€ ...

Ne vem pa kako je s tem pri bob-u ... V spominu imam, da je bilo ze omenjeno, da ce dlje casa ne uporabljas storitev, da si pridrzujejo pravico, da prekinejo NR ... Sicer se nisem slisal, da bi recimo komu, ki ima "Simpl na mesecni racun", tega ukinili...

In glede vprasanja, zakaj bi kdo vzel predplacnisko opcijo... Vsak ne izpolnjuje vseh pogojev za narocnisko razmerje... Pogoji za sklenitev NR so omenjeni v Splosnih pogojih


20111109-f36n2ia8w2fegk2iriaeamad6d.jpg

Ja, to je jasno. Še vedno pa ni jasno, koliko časa mora preteči, preden ti ukinejo številko na naročniški opciji. "Če dlje časa ne uporabljaš NR storitev" je malo preveč ohlapna razlaga...

Tin
 
Status
Tema ni odprta za nadaljno razpravo.