Novo pri bobu

Status
Tema ni odprta za nadaljno razpravo.

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.720
6.904
113
Ja..tole sem jaz spraševal
smile-1.gif


MMS v bistvu samo...SMS, net, tak delata povsod.
 

medo10

Fizikalc
3. sep 2007
1.693
7
38
KSZ
Danes bi naj bil prenos številke, pa je žal neuspešen, saj sta stari še vedno aktivni. Gre pa iz Mmobil na BOB.
Na 080 hočejo pa na 090 preusmerit
bonk.gif
pa čeprav gre za njihovo napako... ampak menda nimajo tam dostopa do teh podatkov.
 

medo10

Fizikalc
3. sep 2007
1.693
7
38
Oni majo pri Teleringu (al pač en drug operater) sedaj ekvivalent našega Bigboba za 7 € če se ne motim.
 

medo10

Fizikalc
3. sep 2007
1.693
7
38
Evo, današnji prehod na OB ni minil ravno tekoče
evil.gif
, ker je bil prenos urejen šele popoldne.
Pa še to po vlki angažiranosti Borovnice preko ZS. Hvala!

Upam, da bo zdej uporaba (bo samo na 2g
smile-1.gif
tekla normalno.
 

bengalbingo

Zelenc'
6. dec 2012
2
0
1
Zelo mi je žal da sem šel k BOB-u.Prej sem bil pri drugem operaterju in nikoli ni bilo težav ali neprijaznosti z strani njihovih uslužbencev.Kadar sem potreboval pomoč sem jo tudi dobil in to brezplačno.Pri BOB-u pa minuta 1 €. Od kar sem pred nekaj dnevi sklenil pogodbo BIG BOB se mi pojavljajo same težave.Največja težava je komunikacija z zaposlenimi pri tem ponudniku. Prej sem imel starejši telefon in sem uporabljal starejšo SIM kartico ob nakupu Samsung G.S3 sem naročil micro SIM kartico katero sem tudi dobil. Dobil sem email kjer so mi sporočili da je kartica aktivirana.( pozdravljeni,sporočamo vam, da smo novo micro sim kartico za telefonsko številko xxxxxx uspešno aktivirali.predlagamo, da jo vstavite v telefonski aparat.

lepo pozdravljeni,

vaš bob tim )

OK vse lepo in prav,vstavim micro sim kartico in mi se ne poveže z omrežjem. Sim kartico imam že nekaj dni,samo za okras.Pošljem email in opišem svojo težavo vendar odgovora od nikoder,ker potrebujem telefon pošljem še 4 emaile a še kljub temu ni odgovora.Imam občutek da želijo moj klic kateri stane 1€ minuta.A mi lahko kdo od vas svetuje kaj moram storit ob prehodu iz SIM kartice na micro SIM.A so potrebne še kakšne nastavitve v telefonu ali karkoli drugega.Res razmišljam če se mi je splačalo zaradi par evrov zamenjat operaterja ki sem bil zadovoljen z njim kar nekaj let.Mislim da ne bom več dolgo BOB uporabnik. Hvala za vašo pomoč !!!!
 
Nazadnje urejeno:

bengalbingo

Zelenc'
6. dec 2012
2
0
1
Še zmeraj ni iz njihove strani pomoči in odgovora. Adijo BOB z takšnimi pa res ne mislim sodelovat in jim plačevat.
 

Azgard

Pripravnik
5. feb 2011
688
0
16
Cel point BOBa je, da če je kaj narobe pač plačaš 1€/minuto za klic. Ne vem kako ti to ni bilo jasno, ko si podpisal zadevo. Maili so za splošne informacije ali pa nenujno pomoč. Da bi jaz amisu poslal mail bi bil cel mesec brez interneta, še klicat sem jih mora 3 dni zapored, ko so vedno krivili mene, preden so ugotovili, da morajo oni firmware zamenat, tako pač je, klicat treba.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.720
6.904
113
Dobro no, ampak pravice tudi nimajo zaračunavati nekaj, kar je njihova krivda. Drugo je, če je uporabnik sam kriv za svoje tegobe, oz je nesposoben.

Nekdo bi lahko rekel, da namerno to delajo.
 

Lecter

Pripravnik
26. jul 2007
598
0
16
KSZ

Za spremembo bob narocniskega paketa v big bob narocniski paket posljite kljucno besedo bigbob na 0680 (vsaj tako so mi sporocili preko smsa)
 

borovnica

Fizikalc
22. jul 2007
4.617
1
38
Citat:
Uporabnik bengalbingo pravi:
Še zmeraj ni iz njihove strani pomoči in odgovora. Adijo BOB z takšnimi pa res ne mislim sodelovat in jim plačevat.

pošlji zs s podatki pa ti uredim,.. free,..

b
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.349
5.625
113
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Dobro no, ampak pravice tudi nimajo zaračunavati nekaj, kar je njihova krivda. Drugo je, če je uporabnik sam kriv za svoje tegobe, oz je nesposoben.

Nekdo bi lahko rekel, da namerno to delajo.
predno smo podpisali pogodbo smo bili seznanjenji, da je helpdesk plačljiv. jokanje kasneje je čisto odveč.
 

geronimo

Fizikalc
9. sep 2007
2.442
73
48
ja, ampak folk je navajen od prejšnega operaterja, da helpdeska ni treba klickati, ker vse dela, pol pa šok
evil.gif
 

Zgaga

Guru
25. jul 2007
10.541
4.476
113
49
Na sončni strani ALP
Takšni bi radi imeli vse zastonj. Help desk, najboljši telefon, ki sicer košta 600+€ in seveda zastonj minute v vsa omrežja, pa SMSe.
Razumljivo pa je, da mora biti tudi naročnina ZASTONJ...
stupid-1.gif
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.349
5.625
113
nevem zdaj o kakih problemih je govora. ampak meni še v enem letu odkar mam ni blo potrebe klicat
 
Status
Tema ni odprta za nadaljno razpravo.