Dizlov se še ne bomo tako hitro "rešili". Ravno včeraj bil v BMW-jevem razvojnem oddelku za dizle, kjer "razvijajo" nove dizle. Kaj pomeni "razvijajo"?
I found this offer on AutoScout24.
BMW from € 33,950.-
Find your BMW € 33,950.- – At AutoScout24: a European automotive classifieds leader.www.autoscout24.com
Mileage: 9,998 km
First registration: 06/2019
Final price: € 33,950.-
Tale je že kar blizu
Definitvno res.Dizlov se še ne bomo tako hitro "rešili". Ravno včeraj bil v BMW-jevem razvojnem oddelku za dizle, kjer "razvijajo" nove dizle. Kaj pomeni "razvijajo"?
V bistvu precej podobno, kot smo recimo mi postavili novo tovarno in hladilni sistem za prešo ima 1MW toplotni izmenjevalec. In sodaj lepo ventilatorji, ki pihajo vse v luft. In sem vprašal, zakaj ne speljemo odvečnega toplega zraka za ogrevanje hal? Pa sem bil lepo podučen, da če uspemo zmanjšat vsako leto energijsko "izkaznico" za nekaj %, dobimo precej nekih subvencij. In zdaj vsako leto speljemo nekaj tega zraka v halo in pobašemo subvencije. Če bi že v štratu to naredili, bi bili v težavah. Je pa bilo že v štartu tako predvideno...
Vsaj za BMW vem, da enako delajo z aktualnimi motorji.
Novega imam v mislih.I found this offer on AutoScout24.
BMW from € 33,950.-
Find your BMW € 33,950.- – At AutoScout24: a European automotive classifieds leader.www.autoscout24.com
Mileage: 9,998 km
First registration: 06/2019
Final price: € 33,950.-
Tale je že kar blizu
Hja...... 184 bencinskih (!) konjev pri takemu vozilu ni ravno spodobno ampak ravno zadovoljivo oz. dejansko odvisno od zahtevnosti voznika, pri taki ceni v Nemčiji pa ga imaš pri nas v SLO na cesti za cca. 37k €. Pod 30k ali pa 37 je pa že konkretna razlika.
Točno to nekaterim tukaj ni jasno in potem se čudijo zakaj nekdo raje vrže 30k za corollo, ki ima stroške rednega vzdrževanja praktično nične napram 3 leta staremu MB C klasi. Pa še slednji je slabše opremljen, po možnosti že brez garancije pa blizu temu, da boš moral 2 jurja not vržti za neko popravilo.Malček nima samo nizke nabavne cene, temveč so tudi stroški mali.
To je tudi razlog, da se ves 5 let star luksuz na zahodnih trgih prodaja za 40% ali pa še manj cene novega. Bogatuni kupujejo nove, izguba vrednosti je zanje irelevantna.
Raja pa kupuje nekaj kar si lahko dejansko privošči. In to niso luksuznjaki z dragim zavarovanjem in servisi. Zato 5 let stara Corsa v % izgubi na vrednosti precej manj kot bemfla.
Točno to nekaterim tukaj ni jasno in potem se čudijo zakaj nekdo raje vrže 30k za corollo, ki ima stroške rednega vzdrževanja praktično nične napram 3 leta staremu MB C klasi. Pa še slednji je slabše opremljen, po možnosti že brez garancije pa blizu temu, da boš moral 2 jurja not vržti za neko popravilo.
Drži. Nočem tvegat na lastne stroške. Ko mi bo pa ta vidik manj pomemben pa akcijaaaaaaa. Računam čez par letPa dobro, ni zdaj en 3 leta star C neki ogromno za vzdrževat...smolo lahko maš pa z vsakim.