Novi BMW 3 touring - G21

Generik

Guru
14. maj 2011
3.889
1.272
113
ksz

Tisti, ki trdite, da bo nova trojka kmalu koštala pod 30k€ z neko spodobno opremo in motorizacijo... ko do tega pride, naj nekdo lepo napiše na forum, da si ogledam to čudo pa grem kupit. :)
 

dejk0

Pripravnik
25. apr 2009
837
21
18
I found this offer on AutoScout24.


Mileage: 9,998 km
First registration: 06/2019
Final price: € 33,950.-

Tale je že kar blizu :)
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Dizlov se še ne bomo tako hitro "rešili". Ravno včeraj bil v BMW-jevem razvojnem oddelku za dizle, kjer "razvijajo" nove dizle. Kaj pomeni "razvijajo"?

Točno zato nemci odlašajo s prehodom na BEV. Merklci se izgovarjajo, kakšne ogromne vložke potrebujejo, da CO2 butljem ustrežejo in dobili so žejeno (veliko subvencij na BEV in tudi tovarne baterij). Normalno furajo naprej dizle, ker za nekega nemca ki vsaj par kilometrov gre 200 po AB na dan, BEV in polnjenje enostavno ne ustrezata.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Matey

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.739
15.789
113
I found this offer on AutoScout24.


Mileage: 9,998 km
First registration: 06/2019
Final price: € 33,950.-

Tale je že kar blizu :)

Hja...... 184 bencinskih (!) konjev pri takemu vozilu ni ravno spodobno ampak ravno zadovoljivo oz. dejansko odvisno od zahtevnosti voznika, pri taki ceni v Nemčiji pa ga imaš pri nas v SLO na cesti za cca. 37k €. Pod 30k ali pa 37 je pa že konkretna razlika.
 

masevc

Guru
2. sep 2007
3.513
892
113
Dizlov se še ne bomo tako hitro "rešili". Ravno včeraj bil v BMW-jevem razvojnem oddelku za dizle, kjer "razvijajo" nove dizle. Kaj pomeni "razvijajo"?

V bistvu precej podobno, kot smo recimo mi postavili novo tovarno in hladilni sistem za prešo ima 1MW toplotni izmenjevalec. In sodaj lepo ventilatorji, ki pihajo vse v luft. In sem vprašal, zakaj ne speljemo odvečnega toplega zraka za ogrevanje hal? Pa sem bil lepo podučen, da če uspemo zmanjšat vsako leto energijsko "izkaznico" za nekaj %, dobimo precej nekih subvencij. In zdaj vsako leto speljemo nekaj tega zraka v halo in pobašemo subvencije. Če bi že v štratu to naredili, bi bili v težavah. Je pa bilo že v štartu tako predvideno... :)

Vsaj za BMW vem, da enako delajo z aktualnimi motorji.
Definitvno res.
Sem ravno ta teden videl rezultate prototipa, ki deluje na emisijskih ravneh Euro 6d temp, brez uporabe katalizatorja in dpf-a.
 

masevc

Guru
2. sep 2007
3.513
892
113
In drugo pomembno dejstvo.
Razmerje delov v motornem prostoru običajen avto proti EV je nekje 10000:1.
se zavedamo v kako krizo pade gospodarstvo, če naredijo takojšnji preskok na EV v DE?
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Velik problem tudi za slovenijo oz. celotno EU območje. Potem imaš še izpad dohodkov kot je bilo zdaj na norveškem. Podelijo nekaj mrd. subvencij, potem je manj davkov na vozila tam zgubijo nekaj mrd. potem imaš izpad trošarin na gorivo...

Razmerje delov naj bi bilo 3:1 cca. 30000 proti 11000 za BEV.

Potem imaš salone in servisne storitve, slednjih skoraj ni.
 
I

Izbrisan uporabnik 474

Nekaj je treba vedet - razvoj elektro avtomobilov je 0 proti razvoju nekega ICE motorja. Trenutno kar poteka pod imenom "razvoj" je optimizacija elektromotrja (v kolikor tovarna del izdeluje sama), frekvenčniki so več ali manj izpiljeni do konca, v kar se največ vlaga, je programska optimizacija pogonov - torej optimizacija na relaciji frekvenčnik/motor. Recimo trenutno se ubadamo z softwareskim ABS-om na osnovi fuzzy logic algoritma (tu se moram malo pohvalit, da trenutne BMW-jeve verzije "e" imajo tudi nekaj mojega znaja noter). Ampak stroškovno je to prekleto malo.
Druga zgodba so baterije, ampak to je od proizvajalca do proizvajalca različno. In seveda če se odločiš za povsem novo platformi, posebej prilagojeno recimo električni verziji (kot recimo to zdaj počne BMW z povsem novim X1e)
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Tudi platforma se mi zdi pasulj. Narediš en skejt in to je to. Pomoje 90% razvoja platforme gre v to, da je univerzalna in predvsem simpl/poceni! za izdelavo.

Baterije veliki avtomobilisti ne mislijo proizvajat, tudi BMW ne. Sklenili so že za 11mrd€ pogodb za nakupe naslednjih letih. Jaz upam, da bodo imeli karseda veliko lufta pri ceni, da pridem do BEV oz. Hybrida.

BMW Hybridi so mi že zdaj super, nextgen 5? Je pa še en velik napredek.
 
I

Izbrisan uporabnik 474

Platforma za Audi Q3 je stala 4 mrd €. Tu nekej se gibljejo cene razvoja posameznih platform (torej od prve skice do serijske številke 1). Pri platformi moraš predvidet prav vse modele, ki bodo na njej sloneli. Ter vse njihove verzije. Obremenitve takšne in drugačne... Crash testi, ostali vplivi... Uf, tega je ogromno. Z Volvom se zdaj drkamo že od maja naprej za en jebeni B-stebriček, ki ga nikakor ne spravijo v tolerance za crash teste (funny note - BMW je imel enake probleme z strebričkom za F44, ampak oni so preprosto naredili spremembe, da odgovarja samo crash testu - malo spremeniš kot naleta v stebriček, pa lahko kakšno zvezdico ali dve zbrišeš :evil: ).
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Hja...... 184 bencinskih (!) konjev pri takemu vozilu ni ravno spodobno ampak ravno zadovoljivo oz. dejansko odvisno od zahtevnosti voznika, pri taki ceni v Nemčiji pa ga imaš pri nas v SLO na cesti za cca. 37k €. Pod 30k ali pa 37 je pa že konkretna razlika.

Saj je turbo, ne butne ravno kot 320d, ampak daleč od anemičnega motorja.
 
Nazadnje urejeno:
  • Všeč mi je
Reactions: Matey

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.739
15.789
113
Aja aja, to pa nisem vedel, sem mislil, da se polžki začnejo pri cca.250+ hp bencinarjih :zardelalter: To ti pa da potem res še malo dodatnih možnosti :D
Drugače pa ja, lahko da sem (pre)zahteven ampak ta zadnji 191hp 2.0 dizel in njegove krivulje moči in navora so meni ravno nek sprejemljiv minimum.
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Tale je sicer precej osnoven, Advantage + Österreich Paket, pa je cena 10.000 manj, kot po avstrijskem konfiguratorju. https://www.willhaben.at/iad/gebrauchtwagen/d/auto/bmw-3er-reihe-318d-337559106/ Čez pol leta bodo po 30, čez leto in pol 25. Saj bmw 3 konec konec ni vesoljska ladja ali R twingo, da ne bi na začetku izgubljal nekaj debelih tisočakov na leto na vrednosti. :) Ko bodo iz njemačke po 15k, jih bo vse polno na naših cestah, enak kot se dogaja s predhodnikom sedaj... kar je kul, raje to, kot pa novi malček... anytime.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Malček nima samo nizke nabavne cene, temveč so tudi stroški mali.
To je tudi razlog, da se ves 5 let star luksuz na zahodnih trgih prodaja za 40% ali pa še manj cene novega. Bogatuni kupujejo nove, izguba vrednosti je zanje irelevantna.
Raja pa kupuje nekaj kar si lahko dejansko privošči. In to niso luksuznjaki z dragim zavarovanjem in servisi. Zato 5 let stara Corsa v % izgubi na vrednosti precej manj kot bemfla.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Generik

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Imaš seveda prav, ampak konec koncev je Slovenija na Balkanu in pač imaš vsak mesec raje nekaj na strani za popravila, kot pa da bi se vozil z novim oranžnim cliom s 5 let (kvazi) garancije. :evil:
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

Generik

Guru
14. maj 2011
3.889
1.272
113
Malček nima samo nizke nabavne cene, temveč so tudi stroški mali.
To je tudi razlog, da se ves 5 let star luksuz na zahodnih trgih prodaja za 40% ali pa še manj cene novega. Bogatuni kupujejo nove, izguba vrednosti je zanje irelevantna.
Raja pa kupuje nekaj kar si lahko dejansko privošči. In to niso luksuznjaki z dragim zavarovanjem in servisi. Zato 5 let stara Corsa v % izgubi na vrednosti precej manj kot bemfla.
Točno to nekaterim tukaj ni jasno in potem se čudijo zakaj nekdo raje vrže 30k za corollo, ki ima stroške rednega vzdrževanja praktično nične napram 3 leta staremu MB C klasi. Pa še slednji je slabše opremljen, po možnosti že brez garancije pa blizu temu, da boš moral 2 jurja not vržti za neko popravilo.
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Točno to nekaterim tukaj ni jasno in potem se čudijo zakaj nekdo raje vrže 30k za corollo, ki ima stroške rednega vzdrževanja praktično nične napram 3 leta staremu MB C klasi. Pa še slednji je slabše opremljen, po možnosti že brez garancije pa blizu temu, da boš moral 2 jurja not vržti za neko popravilo.

Pa dobro, ni zdaj en 3 leta star C neki ogromno za vzdrževat...smolo lahko maš pa z vsakim.
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Ko bodo 330e poceni (pod 20k), bo verjetno tudi sposobnih nepooblaščenih mehanikov za sklope elektro pogona že dovolj, zaenkrat se verjetno okvarjene dele menja na garancijo. Ko te ne bo več, bodo avti močno izgubili na vrednosti in to bo prava prilika za nakup ob izpolnjeni prvi predpostavki seveda.