nova spletna stran funtecha

Status
Tema ni odprta za nadaljno razpravo.

Infernus

Fizikalc
8. jun 2008
2.301
6
38
creep, funtech

Zelo zanimivo vaju je brati. Sploh uporabnika funtech, ki zanika kakršnokoli napako do katere lahko hitro pride. Nobeden ni nezmotljiv in popoln.
Žal minus točka za funtech v tem primeru.

Da bi naročnik kar tako "zamešal" dobavitelja se mi pa zdi zelo nerealna, ni pa nemogoče.
 

funtech

Zelenc'
29. mar 2010
6
0
1
Citat:
Uporabnik netko pravi:
zanimiva taktika - obtoževanje kupcev da lažejo
totalno protislovje zadnjega odstavka v katerem je pravljica o dolgoročnem sodelovanju

Tukaj gre za obtoževanje s strani domnevnega kupca in namerno blatenje našega podjetja.
 

creep

Fizikalc
19. jul 2007
1.306
50
48
42
www.lampret.net
Bodite brez skrbi, da vas nisem zamenjal z nikomer. Stanoval sem namreč dobrih 200m stran od vaše trgovine v Murglah in zato sem tudi šel k vam v nakup (poleg tega, da sem dobil veliko osebnih priporočil in so vas vsi hvalili). veliko kolegov še vedno kupuje pri vas in so zadovoljni.

Jaz pač z vašimi storitvami nisem bil zadovoljen in to menda lahko javno povem. In lepo vas prosim, ne bodite tako "nezmotljivi", ker to ni način za vzpostavljanje dolgoročnega odnosa s strankami.
 

funtech

Zelenc'
29. mar 2010
6
0
1
Citat:
Uporabnik Infernus pravi:
creep, funtech

Zelo zanimivo vaju je brati. Sploh uporabnika funtech, ki zanika kakršnokoli napako do katere lahko hitro pride. Nobeden ni nezmotljiv in popoln.
Žal minus točka za funtech v tem primeru.

Da bi naročnik kar tako "zamešal" dobavitelja se mi pa zdi zelo nerealna, ni pa nemogoče.

Gospoda smo prosili, da predloži dokumentacijo, da preverimo zadevo, ki nam žal ni znana.
 

creep

Fizikalc
19. jul 2007
1.306
50
48
42
www.lampret.net
Dokumentacijo bom po 3 letih zelo težko še kje dobil. Ma se bom vseeno potrudil in preiskal celo klet, če je tisti list še kje shranjen - v kar močno dvomim.

Ne razumem pa podjetja, ki odgovor nezadovoljne stranke obravnava kot namerno blatenje.
rolleyes-1.gif


Se pravi, da je na forumih dovoljeno samo hvaljenje, ko se nekdo oglasi z negativno izkušnjo, pa je to namerno blatenje in poskus oškodovanja poslovanja podjetja?
 

funtech

Zelenc'
29. mar 2010
6
0
1
Citat:
Uporabnik creep pravi:
Dokumentacijo bom po 3 letih zelo težko še kje dobil. Ma se bom vseeno potrudil in preiskal celo klet, če je tisti list še kje shranjen - v kar močno dvomim.

Ne razumem pa podjetja, ki odgovor nezadovoljne stranke obravnava kot namerno blatenje.
rolleyes-1.gif


Se pravi, da je na forumih dovoljeno samo hvaljenje, ko se nekdo oglasi z negativno izkušnjo, pa je to namerno blatenje in poskus oškodovanja poslovanja podjetja?

Oprostite, ne razumem vas zakaj nam niste na to temo poslali kakšnega e-maila ali česarkoli, ampak ste raje šli na forum in pričeli tolči čez nas. Zato smo vaše izjave vzeli za namerno blatenje.
Če bi disk vzeli v garancijo, bi o tem obstajala dokumentacija in bi ga dali v popravilo dobavitelju, potem pa vas obvestili ob prispetju. V primeru, da blaga dobavitelj ne bi popravil oziroma nam ga vrnil, bi ga zaradi garancije kontaktirali in ga pobarali naj primer reši. V takšnih zadevah smo posredniki in nam je v interesu, da so stvari urejene. Če bi se vi za garancijo zmenili direktno z njimi, pa bi vas spravili v kontakt. V nobenem primeru pa ničesar ne bi namerno "izgubili".
Nismo v pravljici, niti tega ne skušamo prikazati. Trudimo se po svojih močeh.


No, toliko iz naše strani.
 
Nazadnje urejeno:

Numy

Majstr
1. jan 2008
9.860
395
83
Citat:
Uporabnik Radirko pravi:
Citat:
Uporabnik Numy pravi:
Kot da je vse v tem, kje je 20€ ceneje. Saj ti tud zastonj skupaj sestavijo zadevo, pa stestirajo pa vse. Ampak folk raje kupuje pri obskurni d.o.o., pol pa jamBrajo da jih ni nikjer več, pa da ni bilo računa itd.

Kaj imate s tem jamBranjem; je to internetna pogruntavscina (OMGWTF1337 ...), katere se ne poznam, ali samo namerno dokazovanje nepismenosti ?

Nekdo mi je dejansko šel in spremenil v postu jamBranje v jambranje. Preklete pizde moderatorske, to je pa res višek.
 

funtech

Zelenc'
29. mar 2010
6
0
1
Ker je situacija ostala nerešena, sem raziskal naše arhive in prišel do zanimivih informacij.
Teac zunanji disk je bil reklamiran samo v enem primeru, tako da je to zagotovo ta disk.
V resnici niti ne gre za uveljavljanje garancije oz. servisa, ampak je bil zahtevek že ob tem, ko je stranka disk prinesla nazaj v trgovino, takoj zavrnjen. Razlog je bil manjkajoča serijska številka, ki je bila odstranjena iz diska. Prvo pravilo, ki ga določa proizvajalec je, da če izdelek ima serijsko številko ob nakupu, jo mora imeti nepoškodovano tudi ob morebitnem uveljavljanju garancije. Stranki smo to povedali, da mi sicer lahko disk nesemo k uvozniku, ampak da to ni garancijski postopek, še manj kakršenkoli zahtevek in da lahko uvoznik pošlje proizvajalcu disk v tujino v upanju, da bi le-ta vseeno odobril popravilo ali zamenjavo diska. Stranki smo tudi razložili, da so možnosti zelo majhne, da bo disk zamenjan s strani proizvajalca. Odgovor je bil naj uvoznik disk vseeno pošlje, saj tako ali drugače nima kaj početi z njim. Proizvajalec diska ni zamenjal in ker stranka ni bila pripravljena plačati stroškov transporta, se je tu zgodba zaključila.

Izjavo sem prvotno označil za laž ravno zato, ker je bilo v postu rečeno, da gre za uveljavljanje garancije, kar pa za ta primer ne bi mogli trditi. Pri garancijskih zahtevkih se nam še nikoli ni zgodilo, da bi "pozabili" na zahtevek.
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.697
9.913
113
40
MB
v večini takih primerov se stranke itak lažejo, pa v javnosti pluvajo po firmah pa delajo poslovno škodo
wink-1.gif


žalostno, ampak človeška neumnost pač nima meja, se dnevno srečujem z istimi
rolleyes-1.gif
 

creep

Fizikalc
19. jul 2007
1.306
50
48
42
www.lampret.net
Nikjer nisem odstranil serijske številke! Sploh ni bilo nikoli govora o karkšnikoli serijski številki!
stupid-1.gif
Prav tako mi nihče ni omenjal kakršnihkoli stroškov transporta ali pa da to ni garancijski postopek.

Kot sem že omenil, mi ga je prodajalec hotel zavrniti zaradi tega, ker naj bi po njegovem disk padel na tla.

Točno tak odnos z vaše strani, kot takrat, ko sem poskušal uveljavljati garancijo za disk. Disk, ki je crknil prvi dan, takoj ko sem nanj skopiral cca 20Gb podatkov.

Kar se mene tiče ste dokazali, da pri vas velja "stranka nima nikoli prav".
rolleyes-1.gif


Zaradi mene se lahko tema tudi zapre, sem že v prvih postih omenil, da sem na disk pozabil. Ostali pa verjamite, komur hočete.
smile-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

Realman

Pripravnik
21. maj 2008
393
2
18
Da ne bo kdo mislil, da je to reklama za funtech. Vendar sem pri njih kupil že kar nekaj računalnikov v zadnjih letih. Garancijo sem uveljavljal bolj malo, nekaj pa vseeno in to preko pošte. Vedno je bil korekten odnos s strani funtecha, tako da tudi jaz malo dvomim v to, kar se je creepu zgodilo. Če se je pa res, si je pa sam kriv, da jih ni prijavil varstvu potrošnikov in bi bilo sigurno pozitivno rešeno v njegovo korist. Ampak imam občutek da tukaj ni bilo vse čisto z njegove strani
ne-ne-1.gif
 

creep

Fizikalc
19. jul 2007
1.306
50
48
42
www.lampret.net
Glede na količino nakupov, ki jih kolegi opravijo pri Funtechu, je očitno firma dobra. Tudi sicer slišim veliko pohval na njihov račun in isto je bilo takrat - zato sem tudi šel v nakup.

V mojem primeru gre za negativno izkušnjo, ki jo tole prepucavanje in obtoževanje po forumu nikakor ne bo izboljšalo. Menda pa imam pravico povedati, da s firmo nisem zadovoljen?

Mislil bi si tudi, da bo prestavnik firme drugače reagiral in ne začel obtoževati na forumu. Najprej vztrajno trdi, da sem jih zamešal z drugo firmo, potem me obtožuje poslovne škode, nato pa "ugotovi", da sem tako ali tako jaz kriv, ker sem (po njihovo) odstranil serijsko številko. Ah...
 
Status
Tema ni odprta za nadaljno razpravo.