Ker je situacija ostala nerešena, sem raziskal naše arhive in prišel do zanimivih informacij.
Teac zunanji disk je bil reklamiran samo v enem primeru, tako da je to zagotovo ta disk.
V resnici niti ne gre za uveljavljanje garancije oz. servisa, ampak je bil zahtevek že ob tem, ko je stranka disk prinesla nazaj v trgovino, takoj zavrnjen. Razlog je bil manjkajoča serijska številka, ki je bila odstranjena iz diska. Prvo pravilo, ki ga določa proizvajalec je, da če izdelek ima serijsko številko ob nakupu, jo mora imeti nepoškodovano tudi ob morebitnem uveljavljanju garancije. Stranki smo to povedali, da mi sicer lahko disk nesemo k uvozniku, ampak da to ni garancijski postopek, še manj kakršenkoli zahtevek in da lahko uvoznik pošlje proizvajalcu disk v tujino v upanju, da bi le-ta vseeno odobril popravilo ali zamenjavo diska. Stranki smo tudi razložili, da so možnosti zelo majhne, da bo disk zamenjan s strani proizvajalca. Odgovor je bil naj uvoznik disk vseeno pošlje, saj tako ali drugače nima kaj početi z njim. Proizvajalec diska ni zamenjal in ker stranka ni bila pripravljena plačati stroškov transporta, se je tu zgodba zaključila.
Izjavo sem prvotno označil za laž ravno zato, ker je bilo v postu rečeno, da gre za uveljavljanje garancije, kar pa za ta primer ne bi mogli trditi. Pri garancijskih zahtevkih se nam še nikoli ni zgodilo, da bi "pozabili" na zahtevek.