Citat:
Uporabnik creep pravi:
Pri njih ne kupim nič več. Imel probleme zaradi uveljavljanja garancije na zunanji disk (ki ga mimogrede nikoli nisem dobil nazaj v roke, se je nekje "izgubil").
V imenu podjetja F.U.N.T.E.C.H d.o.o. podajam izjavo glede zgoraj napisanega.
Pri nas se nikoli ni izgubila nobena konponenta, ki bi bila prinešena v servis, ker imamo zelo jasen sistem reševanja reklamacij in strankam vedno izročimo dokument, s katerim lahko potrdi, da je komponento predala v servis. Če ima gospod tak dokument, naj ga poskenira in pokaže, da lahko raziščemo, če dejansko obstaja tak primer.
Ne izključujem možnosti, da se je komponenta izgubila na pošti, če jo je pošiljal prek dostavne službe, ampak če se je to zgodilo, bi moral gospod zadevo urejat s pošto. Možno je tudi, da je gospod zadevo poslal na naš star naslov v Murgle, čeprav se mi to zdi malo verjetno, saj smo tudi za tisti naslov imeli ogromno časa urejeno preusmeritev pošte.
Kakorkoli že, mi delujemo po načelih dolgoročnega sodelovanja s strankami, ki temelji prvenstveno na korektnosti, zato bom ta post obravnaval kot zlonamerno laž. S čigave strani in s kakšnim namenom je pa drugo vprašanje.
Lp, Peter
_______________________________
F.U.N.T.E.C.H d.o.o.
Dunajska cesta 190, 1000 Ljubljana
tel:01/429-33-33 fax:05/905-78-12