Nova obvezna oprema avta v Španiji

Samo Svoj

Guru
27. jan 2022
6.162
2.474
113
Ta zelena puščica se je vpeljala z namenom, da se sprostijo križišča. Torej, kdor ob praznem križišču z zeleno puščico čaka, da se mu prižge še zelena luč in s tem ovira tiste za seboj, ta ni za na cesto. Pa kar dosti je takih, jih videvam vsakodnevno.
Čudno da vidiš še koga razen sebe.

Še enkrat (ni nujno da se strinjam s tem): zakonodajalec je določil, da je vožnja dovoljena, ni pa obvezna.
O tem so ob uveljavitvi teh puščic precej govorili tudi predstavniki Agencije za varnost v prometu, policije in avtošol.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Pepe

scorpion

Majstr
25. apr 2008
2.011
182
63
Čudno da vidiš še koga razen sebe.

Še enkrat (ni nujno da se strinjam s tem): zakonodajalec je določil, da je vožnja dovoljena, ni pa obvezna.
O tem so ob uveljavitvi teh puščic precej govorili tudi predstavniki Agencije za varnost v prometu, policije in avtošol.
Ja vidim jih, ker na svoji 10 kilometrski poti v službo skoraj vsak dan obstanem za kakšnim takim, ki mirno čaka na zeleno luč. Govoriti o tem ni problem, toda teorija je eno, praksa pa čisto nekaj drugega. In ponavadi so predlagatelji takih zakonov oz. dopolnil bolj teoretiki kot praktiki. Ob tem sem prepričan, da veliko voznikov niti ne ve, kaj pomeni ta puščica.
No naj bo o tem dosti, vrnimo se k glavni temi ;)
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.658
6.702
113
pri taščici
Ja vidim jih, ker na svoji 10 kilometrski poti v službo skoraj vsak dan obstanem za kakšnim takim, ki mirno čaka na zeleno luč. Govoriti o tem ni problem, toda teorija je eno, praksa pa čisto nekaj drugega. In ponavadi so predlagatelji takih zakonov oz. dopolnil bolj teoretiki kot praktiki. Ob tem sem prepričan, da veliko voznikov niti ne ve, kaj pomeni ta puščica.
No naj bo o tem dosti, vrnimo se k glavni temi ;)
ja, fajn bi bilo da bi bil pas za zavijanje desno v primeru puscice locen . Pocasi bi bilo ob rekonstrukcijah krizisc dobro misliti tudi na to.
Vsaj tam kjer je desno trava in ni velik poseg da se krizisce razsiri.
Ali pa da se razmisli da se tamkjer je locen pas za levo obrne in natedi kombiniran pas za levo in naravnost, desno pa ločen.
En tak primer za "prešteti" promet in potem eventuelno obrniti kombiniran pas je recimo Šentjakob Sneberje.
Gre vec vozil v podvoz ali v Sneberje ?
 
  • Všeč mi je
Reactions: Gonzo

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.185
1.197
113
www.adriamedia.si
Taki ki ne morjo govorit, tudi te tipke ne bojo našli... ali so nezavestni ali v šoku ali kaj drugega...
Zakaj pa misliš, da sem napisal "tudi takih, ki niso mogli govoriti zaradi poškodb"? Ker e-call deluje samodejno, ko pride do nesreče in se prožijo AB (kriterijev je več), sam kliče klicni center in pošlje podatke o lokaciji, vozilu in še marsikaj. Če po vzpostavitvi govornega klica ne govoriš, operater zelo dobro ve, da nisi v najboljšem stanju in temu prilagodi reševalno akcijo, če je treba.
 
  • Všeč mi je
Reactions: gr69

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.185
1.197
113
www.adriamedia.si
MIslim, da ni čisto točno definirano. Pač meja, ki jo določi proizvajalec za proženje ukrepov ob nesreči (AB, odklop dovoda goriva, pirotehnični zategovalniki pasov ipd).
 
  • Všeč mi je
Reactions: Matey