Ej hermi kaj naprimer temu korejcu za 18K manjka?
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=13825912&display=Kia CeeD 1.4 T-GDI FRESH
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=13825912&display=Kia CeeD 1.4 T-GDI FRESH
Ej hermi kaj naprimer temu korejcu za 18K manjka?
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=13825912&display=Kia CeeD 1.4 T-GDI FRESH
Pod 35k dobiš arteona r-line 190km diesel dsg. Za 36k pa golfa gti.Mazda 6 je nek napol zastarel ostanek iz preteklih časov...
Novi avti imajo pa bolne cene. Poglej focusa, 1.0 kosilnica z ročno kvačkalico, spodoben je blizu 30 jurjev. Tudi korejci so v tem razredu že blizu 30 jurjev (res pa ne s kosilnico). Novemu golfu napovedujem 35 jurjev za približno spodobnega.
Kaj ste vsi na digitalne števce napaljeni. Men osebno so pa bolj všeč analogni oz kombinacija.
Sploh mem mi je pa Q3 iz druge teme. Digitalni števci pa luknja v armaturi. WTF!
Bo pa veselica čez par let ko bodo začel digitalni števci crkvat.
Ti dam prav, vsak izbere kar hoče.
Ideja mi pa iz te teme, saj se tu pogovarjate da v c segmentu izpod 30K ni nič pametnega.
Na alter smo. Tu je povprečni avto baje E63 AMG, realno pa verjetno golf 5.
Ma saj pravim, da se za dobrih 20 najde kup zelo solidnih avtov. Saj, če neham trmarit glede dig. števcev, potem se da tudi iz ceeda sestavit izredno soliden avto za zelo dober denar. Tudi golfa se dobi zelo solidnega. Ali pa megana. Honda civic je odlična. Ali pa hyundai ioniq recimo. Vsi ti imajo "prave" števce. Ampak pazi, focus je začel s trendom, ko avti tega segmenta postajajo bolno predragi in kot kaže bo mazda sledila trendu. Skoraj stavim, da bo golf 8 še dražji. Smo hitro pri dilemi, če ne bi raje razred više.
Sicer pa avtomatik, stop & go radarski tempomat (+ čimveč pomoči za (pol)avtonomno vožnjo), full led luči, digitalni števci , čimbolj spokojna vožnja. To je zame trenutno osnova pri izbiri avta. Raje seveda za 22 kot za 35k.