Mnjah. Bom takole rekel, dobro da so vzeli ime Thema, ker je bila to najbolje prodajana velika Lancia, čeprav podobna Saabu 9000 in Cromi. Vsaj upajo, da bo prodaja velike Lancie boljša.
Avtu kot takemu baje prav nič ne manjka. Imel bo ZF avtomatski menjalnik z 8 prestavami. Notranjost so vsaj preoblačili Italijani in so tudi američani vsi navdušeni nad materijali (zgleda njihovo usnje pač ni Poltrona Frau ali pa Alcantara). Skratka je nekaj razredov nad staro notranjostjo v 300c, ki je
Želel bi si, da bi bil avto vsaj bolje preoblečen, ne samo preznačkan. Pa da bi bil na voljo tudi z V8 motorjem. Tako pa bo samo s Pentastar V6 (3,6 litra in 296 konjev) in pa dvema 3.0 V6 diesloma (190 in 224 konjev
Tistemu, ki pa meni, da bi bilo bolje več denarja dat Alfi pa... v Alfo je FIAT koncern zmetal žnj-krat več denarja kot v Lancio in šele leta 2010 se je prodalo več Alf kot Lancij, kar niti ni težko, če ima Lancia celo štiri modele (stara Ypsilon, stara Musa in pa malce čudna Delta, stara Phedra). V tem istem času je imela Alfa 147, 159, GT, Brera, Spider, 8c, 8c Spider, Mito. Poenostavljeno Lancia = črne številke, Alfa = rdeče. Na žalost pa ni ostalo za razvoj, ker je vse popapcal Thesis tam okrog leta 2000.
Zaenkrat bi koncern več stal pogreb znamke, kot pa to kar počnejo. Bomo videli čez 5 let. Zaenkrat imam doma še vedno tudi staro Themo.