Poni ni bil slab. Razen za zahojene Slovence za katere nič iz slo ni dovolj dobro. Je pa dejstvo da ni to kolo za ljudi, ki kupujejo v hervisu.
Ah, lepo te prosim, zahojeni Slovenci pa Hervis...
Če hočeš ti prodajat hipsterski produkt, boš naredil kaj v Sloveniji? Koliko jih boš prodal? 100, 200, 500? Pa kje boš s tem delal resen biznis?
A misliš, da v Ameriki se pa samo hipsterski produkti prodajajo? Pač to kupuje določen procent dobro stoječih ljudi ali pa recimo neka skupina, ki je nora na to in je pripravljena zapraviti za hip stvar nadpovprečen delež svojega prihodka.
In žal je Poni za 700 (ali pa v cenejši verziji za 350 EUR) relativno draga hipsterska zadeva in kot tako je potem treba tudi tržit, predstavit in obdržati hype. Ne pa se zapeljat po BTC-ju ob zagonu in čakat, da bodo kupci kar noreli v trgovine v Sloveniji. Loool.
Zakaj misliš, da so vse hipsterske ideje (npr. tisti goat mug) šle na svetovni trg. Ker na svetovnem trgu imaš procentualno isti tržni potencial,, ampak v absolutni številki je pa to bistveno drugačna številka, od katere se da celo preživet in zaslužit.
Je pa Slovenija odličen trg za testiranje takih stvari, saj smo Slovenci vseeno dovolj dovzetni za novosti. Če pa misliš, da boš preživel s hipsterskim produktom v Sloveniji, si pa bedak. To je treba iti ven. In tako stvar je sposobna sestavit startup ekipa, ki da svoje žulje komplet noter, ne pa neka ekipa, ki jo je nastavil in zasul z denarjem proizvajalec aparatov, ki nima pojma o tem biznisu in nima kaj delat v tem biznisu. Dokler je bil keš so se malo igrali, potem pa se je zadeva žal zaključila.
Sam recimo nimam tako hipsterskega produkta, pa zakaj misliš, da se precej trudim s sosednjimi državami. In tudi s precej oddaljenimi (Brazilija, Mehika, itd.). Ker nimam kaj drugega za početi? Ne, ker lahko tako rastem, hkrati pa še zmanjšam odvisnost od slovenskega trga. Poleg tega se da zunaj še višjo ceno doseči. Samo ne z igro na nostalgiko Ponya, ki ga v tujini noben ne pozna. Tam so malo drugačna pravila igre...