Citat:
[ Če ni ok, je treba odgovorno osebo pri investitorju in NLB (ki je baje požegnal) za jajca obesit. (Razen seveda,) Posebej če so vmes kakšne podkupnine, itd.
Prepričan sem, da ne misliš kot si zapisal.
Citat:
[ Če ni ok, je treba odgovorno osebo pri investitorju in NLB (ki je baje požegnal) za jajca obesit. (Razen seveda,) Posebej če so vmes kakšne podkupnine, itd.
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
1. Vegrad kot vem nima nic z nokturno.
2. Izvajalec je podizvajalcem ostal dolzan mio zneske. Ko vidis da je bolje stanovanje v roki kot golob na strehi bos najbrz vzel tudi tega vrabca. Ali so res dobili stanovanja po 500 evrov pa lahko preverim.
3. In ja,ze pred skoraj desetletjem (pred recesijo)sem vedel da so ta stanovanja dalec od nadstardnih. Razen po ceni. Bil sem namrec na ogledu med gradnjo.
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Najprej v info, da bo vse jasno: nisem nikakor osebno ali poslovno vpleten v to zadevo, spremljam jo le prek medijev.
Pa greva počasi...
Po informacijah od kupcev (ki so po moje sicer rahlo bedaki, ker niso zahtevali ogleda točnega parkirišča in dostopa, ampak ok, do te zgodbe si teh težav res marsikdo ni mogel niti v sanjah predstavljati), so bile zgornje etaže parkirišč (kjer so težave z dostopom) med ogledi ZAPRTE in si jih niso mogli ogledati. In verjamem, da jih je šok zadel, ko so ti izvedeli. In ne mi ti z ustrezno nižjo ceno. Če bi bile karte odprte, bi bile obračalne ploščadi že zdavnaj zgrajene in bi jih morebitnim kupcem tudi predstavili, vključno z dovoljenjem za ogled njihovih parkirnih mest. Šele sedaj, ko se je zadeva zaostrila in prišla v javnosti, pa bodo to zadevo dejansko rešili.Citat:
Uporabnik Apollo8 pravi:
No tule se ti je pa ene par konkretnih neumnosti zapisalo. Nokturno ima problem z prehodi med nivoji v garazi. ce tega ne bi bilo, bi ze bil prodan. Tako da trdit, da kupcem teh garaz niso pokazali je absurd. Ker ce jim jih ne bi, bi dans blo vse prodano. DUTB je likvidator zavarovanega premozenja in ima cilj za cimdrazje prodat premozenje ki ga ima. Kar nam (davkoplacevalcem) mora bit cilj, ker denar ki ga dobijo sprejme proracun. In zato tudi rihtajo te garaze, drugace bi prodajali stanovanja po sutrezno nizji ceni z nefunkcionalno garazo.
Ok, moja napaka pri izrazoslovju, Imaš prav od NLB-ja niso nič dobili, so pa se dogovorili z investitorji ob tem, da je NLB ZAGOTAVLJAL izbris hipoteke na tistih stanovanjih. Baje imajo podizvajalci dokazila o tem dogovoru. Sicer bi bili res butli.Citat:
Uporabnik Apollo8 pravi:
Podizvajalci od NLB niso nicesar dobili. To je prva neresnica na to temo. Podizvajalci so se z investitorji dogovorili, da bodo kot kompenzacijo sprejeli stanovanje. In do teh dogovorov je prislo takrat, ko nekateri podizvajalci niso vec zeleli izvajati del, ker jih niso dobili placanih. Vedeli so, da npr vegrad nima denarja, ampak so spekulativno vstopili v posel in dela izvajali saj so se dogovorili za placilo v naravi. Ob tem pa so zavestno vstopili v pravni posel, kjer so kot placilo sprejeli nepremicnino, obremenjeno s plombo oz uporabljeno kot zavarovanje terjatve. Ker so spekulirali, da se bo vegrad izvlekel in bo plomba ob primopredaji objekta sla stran. No to pa se ni zgodilo. In edino prav je, da DUTB zahteva doplacilo za stanovanja. Kot prvo gre za cisto spekulacijo (in ti podizvajalci niso nobeni revcki, ker so vedeli kaj se grejo), kot drugo je pa DUTB tam ravno za to, da iz teh objektov cimvec ven potegne. In ce so celovski dvori ob prodaji sedaj dosegli povprecno 2k na kvm ne vem zakaj bi mirno izdali izbrisno pobotnico nekomu, ki je kompenziral stanovanje za 500 eur na kvm. In se to stanovanje ki ga je banka obremenila s plombo.
In če to obstaja, je potem NLB nategnila DUTB in naj DUTB to ureja z NLB, ne pa s podizvajalci, ki so se držali svojega dela dogovora. In verjemi mi, da če tega dogovora ne bi bilo, bi NLB direktno in mirno to zanikala, tako pa so baje le usmerili podizvajalce na DUTB in naj se sedaj z njimi dogovarjajo, češ oni nimajo več nič s tem.
Pa še nekaj: se strinjam, čim več mora DUTB iztržit. Sedaj mi pa povej, kateri jebeni člen jim omogoča prodajo stanovanj po nižjih cenah podizvajalcem, če niso le tem nič dolžni. Če je res tako, potem ima da najmanj direktor in odgovorna oseba pod njim takoj odletita zaradi oškodovanja premoženja. Sicer naj pa plačilo za ta stanovanja dobijo od NLB-ja ali koga tretjega.
In glede revčkov in cene 500 EUR. Ne vem po kakšni ceni so kompenzirali, ampak posel je posel. Če ni ok, je treba odgovorno osebo pri investitorju in NLB (ki je baje požegnal) za jajca obesit. Razen seveda, če so vmes kakšne podkupnine, itd.
Poleg tega pa veš, da so goli zidovi z ''možnostjo prodaje'' enkrat čez 10 let manj vredni kot pa stanovanje, ki je pripravljeno na prodajo sedaj in z vsemi dovoljenji.
DUTB jim je ponudila, da jim da izbrisno pobotnico ce doplacajo razliko med vrednostjo del ki so jih opravili in trzno cenobstanovanja. Trzno ceno so pa vzeli iz zneskov ki jih je folk ponudil za nakup pri sedanji prodaji stanovanj. Ce ne bodo za, bodo pac stanovanja prodali in podizvajalcem placali zneske za izstavljene racune. Za slednje je mozno da sem narobe razumel (glede placila zneskov za storitve) tisto pred tem je pa kr tocen potek zadeveCitat:
Uporabnik mtl pravi:
Dutb je ponudila podizvajalcem, da obljubljena stanovanja kupijo po nižji ceni. Tako je bilo razbrati iz medijev.
Pa še nekaj: ne razumem čisto, zakaj k trenutnim kupcem stanovanj mešaš investitorja. DUTB namreč prodaja stanovanja, ne investitor.
In se strinjam, butelj si, da kupiš nekaj, kar ne moreš videt, ampak vseeno to ne pomeni, da je praksa zapiranja in onemogočanja dostopa za ogled poštena. Me pa zanima, koliko je še kupcev za preostala stanovanja, glede na trenutno podobo projekta v javnosti.
Citat:
Uporabnik Apollo8 pravi:
Ta zadeva je ze skoraj resena. Na prehodih bo vgrajen sistem ki bo obracal vozila in bo problem samo se s cudnimi posameznimi boxi.Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
avto ne sme biti vecji od fiat pande. Tak da pozabi na garazo ob raznih superbih, A7....
https://www.dnevnik.si/1042773077/posel/novice/dutb-prodaja-macka-v-zaklju
Gre pa cez tud audi tt (ne panda) ker se je nacrtovalec ravnal po svojem avtu (ja lih audi tt) in s tistim zvozis.
Sej to je fora da oni niso bli kupci. Ko je bil investitor ze insolvencen so pristali na nadaljevanje del in kompenzacijo. Ki pa je bila obremenjena. Pac spekulacija ki se ni izsla. Dopuscam moznost da kdo danes trdi da kakih okoliscin ni vedel ampak dvomim da je bil kdo res tako naiven.Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Aha, ok potem ni panike. Bodo dobili plačano, seveda z obrestmi.
No, bomo videli kam bodo šle zadeve. Sam tole spremljam le zato, da se učim nove ničine nategov kupcev, da ne bom sam nategnjen.
Nima veze a je prazno al ne imeli so posest nad stanovanjem.Citat:
Uporabnik mtl pravi:
No, bova oba videla, kaj se je dejansko dogajalo in kakšne pogodbe/zagotovila so bila dana, če bo zadeva prišla na sodišče.
Kar se pa uporabnine tiče: torej so podizvajalci vsa ta leta živeli v nedokončanem betonskem kolosu?Tako da res ne razumem, kakšno uporabnino bi jim ti računal.