NLB pay

irwin

Majstr
13. mar 2008
1.506
436
83
Zlato pravilo, osebni dokumenti, enako placilne kartice menjas pol leta pred iztekom. Vredno vsakega € dodatnih stroskov (pri kartici). Ni presenecenj.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.997
7.177
113
0.31 je trajnik ce so iste cene kot za moj “1000€ povprecno stanje” paket izpred nekaj let
 

irwin

Majstr
13. mar 2008
1.506
436
83
Se komu dogaja da ima nlb zblojen kontaktni center? Danes klical pa ne dobil infa ker kao klicem iz cifre ki ni zapisana v mojem profilu. Pa se zajebavaj. Nikakor dopovedat da klicem iz prave cifre. Videoklic itak ne laufa.
Bo treba menjat banko definitivno
 

pleXwriter

Majstr
3. avg 2009
3.402
327
83
Poglej profil na kliku, mogoče je pa kdo narobe zabeležil in je zaposleni samo upošteval pravila ob klicu.
 

irwin

Majstr
13. mar 2008
1.506
436
83
Poglej profil na kliku, mogoče je pa kdo narobe zabeležil in je zaposleni samo upošteval pravila ob klicu.
Podatki so pravi...bi jim poslal printscreen pa nimas jim kam pripopat v rubriki kontakti. Se tam omejili na 200 znakov pripombe. Skratka palec dol za uporabnisko izkusnjo.
Klical drugic. Bil v cakalni vrsti. Stisnil 8 za povratni klic. Do tega pisanja ga nisem docakal. Ocitno jim kar nekaj folka iz centra pobegnilo na tedenski dopust.
 

erikson

Guru
25. avg 2007
23.120
6.875
113
Brez panike, bodo poklicali. Mislim, da se mnogi ne zavedate, koliko ljudi je dejansko zvečer v klicnem centru.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.962
1.652
113
Ne gre za trmo pač pa za striktna navodila o varnostnih elementih za preverjanje identitete klicatelja. Ni vrag, da jih ni že kdo kdaj nategnil, socialni inženiring je cela veja hekinga.

Klik imamo že četrt stoletja, drugič jim tam napiši sporočilo podpori.
 

irwin

Majstr
13. mar 2008
1.506
436
83
Ne gre za trmo pač pa za striktna navodila o varnostnih elementih za preverjanje identitete klicatelja. Ni vrag, da jih ni že kdo kdaj nategnil, socialni inženiring je cela veja hekinga.

Klik imamo že četrt stoletja, drugič jim tam napiši sporočilo podpori.
Uporabil obe veji tako info@ kot call back pa je bo skoraj 24h mimo tisine. Saj imajo vse posneto...
 

jernejd

Majstr
2. sep 2007
1.333
153
63
Uporabil obe veji tako info@ kot call back pa je bo skoraj 24h mimo tisine. Saj imajo vse posneto...
Jaz sem tudi že klical v večernih urah nekaj mesecev nazaj (ko je nehalo delati zaradi instaliranih nevarnih aplikacij) in enako, ni variante, da tetka na drugi strani kaj pomaga. Žal gospod je edino, kar je prišlo iz njenih ust. Pa sem jo prosil, da napiše sporočilo pač nekomu, da me bo poklical nazaj. NE. Ni šans, ŽAL gospod. Pa sem rekel, da če jo napizdim na polno, a potem bo pa moja številka kar naenkrat prava??? Pa jasno da imam to cifro že ves čas kot kontakt na NLB. Tako da pač tam je nekaj ljudi, ampak so bolj za blokado kartic. Ostalega ne znajo ali ne smejo naredit (žal gospod). Kar mije glede tehnike uspelo kdaj urediti, je bilo edino pri T-2. Tam je pa zgleda obratno in je dežurni ponoči tehnik :).

Jernej
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.962
1.652
113
Povsem verjetno, da ne smejo. Niso krivi tisti v prvi bojni črti (in ni prav, da se njih napizdeva), takšen delovni proces se je nekdo izmislil, in dolžni so ga ubogati.

Če se komu da, pišite pritožbe. Pojma nimam, če jih tudi res šmerglajo...