Zanimivo vprašanje. Odgovor je čisto preprost. Vsaka pošta ima določeno število dostavnih okrajev, ki se izračunajo glede na normo. Okraji pa imajo točno določen obhodni red, po katerem se pošta tudi sortira. Tako je že od vsega začetka, poštar vsak dan dela po točno določenem obhodnem redu. Okraji in obhodni red se zelo, zelo poredko menjajo, saj to prinese veliko težav in sprememb. V zadnjem času je zaradi upada prometa in reorganizacije teh sprememb sicer bilo nekaj, ampak načeloma to ne menja tudi po več 10 let. Če je kakšna nova hiša, se pač doda vmes. Tudi pri nas en poštar v sosednjo ulico pride okrog 9h zjutraj, k nam pa drug poštar popolnoma na koncu šihta. Še nekaj let nazaj pa smo bili skoraj prvi na vrsti. Malo sem zakompliciral, ampak upam da je razumljivo.
Kar pa se tiče zadnjega vprašanja je takole. Nobeden rad ne vidi klicev v jutranjem času, ker zmotijo delovni proces, saj je zjutraj res zelo "pestro" dogajanje. Je tudi težko predvideti, kdaj poklicati. Če boš prezgodaj, poštar še ne bo vedel, če si to pošiljko res dobil, če boš prepozno pa bo pošto že mogoče zvezal z vrvico in celo strpal v vreče, da se odpelje v depoje. Res pa je, da še nisem doživel, da bi stranko, ki bi zjutraj poklicala poštar odslovil, ampak smo bili vedno prijazni in stranki kljub temu, da je tako početje celo nezaželjeno, pomagali. Svetujem ti, da v res nujnem primeru pokličeš na pošto okoli 6-7h in se predstaviš, ter poveš svoj naslov in da bi rad govoril s svojim poštarjem. Njemu poveš svoj problem in prepričan sem, da ti bo pomagal, če bo le lahko!
Kar pa se tiče zadnjega vprašanja je takole. Nobeden rad ne vidi klicev v jutranjem času, ker zmotijo delovni proces, saj je zjutraj res zelo "pestro" dogajanje. Je tudi težko predvideti, kdaj poklicati. Če boš prezgodaj, poštar še ne bo vedel, če si to pošiljko res dobil, če boš prepozno pa bo pošto že mogoče zvezal z vrvico in celo strpal v vreče, da se odpelje v depoje. Res pa je, da še nisem doživel, da bi stranko, ki bi zjutraj poklicala poštar odslovil, ampak smo bili vedno prijazni in stranki kljub temu, da je tako početje celo nezaželjeno, pomagali. Svetujem ti, da v res nujnem primeru pokličeš na pošto okoli 6-7h in se predstaviš, ter poveš svoj naslov in da bi rad govoril s svojim poštarjem. Njemu poveš svoj problem in prepričan sem, da ti bo pomagal, če bo le lahko!