Torej domači note, 210.000 km, 8 let, je po normalnem delovanju začel včeraj malo "kašljati", a ni bilo izgube moči, povečane porabe ipd. Le rumena lučka za motor se je pojavila. Preko OBDja sem s Torque dobil to napako. Nekaj narobe na 4 cilindru.
Sem menjal 4 in 2 tuljavo in je začelo orenk neuravnovešeno laufati, tudi moč je opazno upadla. Vrnil sedaj nazaj 4to na svoje mesto in je isto. S tem da sedaj javi napako P0300.
Je to povezano s tuljavo (ima manjšo rjavo fliko na prehodu na osrednji tulec pod zgornjo "glavo")? Svečke so bile menjane 5.000 km nazaj, januarja.
So mogoče ventili že slabi? Med vožnjo kaže Vakum okoli 8-10, ob mirovanju cca 22.
Tuljave seveda nimajo na zalogi, pri Eurotonu je kar 160 evrov...za garancijo je treba vse 4 menjati...IST ima menda eno v MB na zalogi, 60 evrov.
Kaj svetujete?
Sem menjal 4 in 2 tuljavo in je začelo orenk neuravnovešeno laufati, tudi moč je opazno upadla. Vrnil sedaj nazaj 4to na svoje mesto in je isto. S tem da sedaj javi napako P0300.
Je to povezano s tuljavo (ima manjšo rjavo fliko na prehodu na osrednji tulec pod zgornjo "glavo")? Svečke so bile menjane 5.000 km nazaj, januarja.
So mogoče ventili že slabi? Med vožnjo kaže Vakum okoli 8-10, ob mirovanju cca 22.
Tuljave seveda nimajo na zalogi, pri Eurotonu je kar 160 evrov...za garancijo je treba vse 4 menjati...IST ima menda eno v MB na zalogi, 60 evrov.
Kaj svetujete?