Uporabljate neposodobljen brskalnik. Ta ali druga spletna stran morda ne bo prikazana pravilno. Posodobite brskalnik ali uporabite alternativni brskalnik.
Sicer je v prometu možno vse, ampak, naši ICS vozijo večinoma z izključeno nagibno tehniko. Natančneje, od treh garnitur vozi le ena z vključenim nagibanjem.
Pri nas so do maksimalnih hitrosti prišli z neštetimi testiranji. Sicer pa ta hitrost tudi ni tako famozna. Dopušče le do 30% povečanja od normalne progovne hitrosti.
Bogsigavedi, kaj je šlo narobe pri Hrvatih. Vlak ne iztiri kar tako.
Bolj kot gledam te slike, bolj se mi zdi, da bi tudi na vlakih prišli prav varnostni pasovi na sedežih. Vlak jo je strukturno kar dobro odnesel. Nepripeti potniki so pa končali v železju, steklih, na pol skozi okno ...
Če prav vem, so na tem vlaku tudi varnostni pasovi. Takšni, kot na avtobusih. Samo, le kdo se bo vezal.
Ta vlak je navaden plastic-fantastic. Razletel se je kot jogurtov lonček. Vsekakor, takšno iztirjenje mu ne bi smelo priti tako do živega.
20 minut pred prihodom vlaka naj bi pomožni vlak šprical tramove s sredstvom, ki tramove ščiti pred požarom.
To sta počela delavca, ki sta potem prišla pomagat s pomožnim vlakom in se tudi onadva nista mogla ustaviti (zato sta skočila z vlaka). Na srečo so vsi reševalci pravočasno odskočili s proge, drugače bi prišlo do še večje tragedije.
Ta stran uporablja piškotke, ki vam pomagajo prilagoditi vsebino in funkcionalnosti ter obdržati prijavo, če ste registrirani.
Z nadaljnjo uporabo tega spletnega mesta soglašate z našimi piškotki.