Nesreča na Tržaški

doctorz

Guru
7. sep 2007
7.921
650
113
pred racunalnikom
Citat:
Uporabnik predator pravi:
itak da pridobiš.
Primer kolona v dveh pasovih na istem smernem vozišču dolga cca. 100m. Daš levi smernik ob predpostavki da na nasprotnem pasu nikogar ne ogrožaš in padeš direkt na semafor. Počakaš zeleno in gasa na levo.
To se največkrat počne tam, ko se obe koloni za naravnost na istem smernem vozišču prav po polžje premikata in potrebujeta 3x čakat na semaforju da prideta čez križišče.

Ce peljes mimo kolone 20-30kmh ni panike. Kot opazam v ljubljani pa folk vozi mimo kolone vec kot 50kmh (raje okrog 70) in ni cudno da se dogajajo take glupe prometne.

LP
 

Don_Corleone

THE GODfather
3. sep 2007
5.638
0
36
38
če ne bi vidu takih zadev na lastne oči, potem bi reku da je motorist kriv. ampak nekateri vozniki mislijo da so sami na cesti. zadnjič sm biu na busu in je ta bus skor 2 avtomobila nabasu. frajerja sta bla neučakana in zaprla križišče s svojim zavijanjem. če se ne bi hitr umaknila, bi bla skor vrjetno oba ali mrtva ali pa huje ranjena. in pa še kdo na busu
bonk.gif
 

zmerni_radikalec

Fizikalc
5. apr 2008
1.302
33
48
40
Nekje v naši ljubi kokoški
Sem že bil na avtobusu, ko nam je en osebni avto vzel prednost oz. beri: na znanen nevarnem križišču je frajer kar peljal skozi. Potniki smo čutili samo bremze busa, avto pa je dobesedno vrglo in zavrtelo stran kot da je iz stiropora. Na srečo smo ga zadeli v zadnji del kjer ni bilo nobenega. Od spredaj pa bi bile zlomljene kosti, kar velika vdrtina je nastala.
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
27.025
-380
113
lej, pa kaj je sploh važno, a je registriran al ne, in ali ima pravico biti na cesti al ne, avto ga je izsili, in to je to! lahko bi tam pravilno pripeljal registriran motor, s 50-letnim voznikom, k bi se normalno pelu...

pač izsilu je!
 

jurek1973

Guru
3. sep 2007
4.131
1.087
113
Lahko (moral) bi imel motorist luč prižgano, da bi se ga bolje videlo (a ja, nima je).
Lahko (moral) bi motorist počasneje vozil, pa bi lahko ustavil (nepotrebno, saj bodo drugi pazili na njega).
Lahko (moral) bi imel čelado (ma ni treba, je glava dost trda).
Lahko bi izpit imel (ni potrebe, saj se ne bo po cesti vozil-razen občasno)
Lahko bi malo bolje pogledal, preden je zavil (se zgodi).

Tako na hitro 4:1 za motorista v napakah.

O trajanju prekrškov:
-nima luči: od nakupa
-nima izpita: od rojstva
-nima čelade: vsaj tisto vožnjo
-vozi prehitro: od začetka ulice naprej
-izsiljuje prednost: nekaj sekund
Spet 4:1 po dolžini trajanja prekrškov.

Poleg tega je motorist zavestno šel s takim motorjem (neregistriranim, brez luči) na vesto,
verjetno je vedel, da nima izpita, in verjetno je opazil, da na galvi nima čelade.
Mogoče ni vedel, da prehgitro vozi (saj nima števca) in verjetno ni zanalašč izsiljeval prednosti.
Tu pa je 3:0 pri zavestnem kršenju predpisov in 1:1 pri nehotenem.

Tako da trditi, da je avtomobilist vsega kriv, je malo neumno.
 

suicidal

Pripravnik
22. jul 2007
600
1
16
Center
Citat:
Uporabnik msenjur pravi:
lej, pa kaj je sploh važno, a je registriran al ne, in ali ima pravico biti na cesti al ne, avto ga je izsili, in to je to! lahko bi tam pravilno pripeljal registriran motor, s 50-letnim voznikom, k bi se normalno pelu...

pač izsilu je!
hysterical-1.gif


in jurek1073: dorbra razlaga.
 

AndrejD

Guru
20. jul 2007
7.215
1.386
113
ksz

Me zanima kaj bi bilo če bi se voznik avta izgovarjal na 2 člen ZVCP 1 .
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik jurek1973 pravi:
Lahko (moral) bi imel motorist luč prižgano, da bi se ga bolje videlo (a ja, nima je).
Lahko (moral) bi motorist počasneje vozil, pa bi lahko ustavil (nepotrebno, saj bodo drugi pazili na njega).
Lahko (moral) bi imel čelado (ma ni treba, je glava dost trda).
Lahko bi izpit imel (ni potrebe, saj se ne bo po cesti vozil-razen občasno)
Lahko bi malo bolje pogledal, preden je zavil (se zgodi).

Tako na hitro 4:1 za motorista v napakah.

Tako da trditi, da je avtomobilist vsega kriv, je malo neumno.
- Lahko bi imel luč prižgano, ampak očitnoi avtomobilist ni gledal v tisto smer, zato ga celega ni videl (ali pa je slep) .
- Lahko bi vozil počasneje, ampak dvomim, da je presegel dovoljeno hitrost, ker so malo prej ležeči policaji. Pa tud avtomobilist bi lahko počakal na svojem pasu, mogoče že zato, ker nima prednosti pred motoristom.
- Lahko bi imel čelado, ampak to nesreče ne bi preprečilo.
- Lahko bi imel izpit v žepu, pa to ne bi odvrnilo avtomobilista, da mu je zaprl pot.

Motorist je napravil kar nekaj prekrškov, ki pa niso povzročili nesreče, razen morebitne prehitre vožnje, v kar dvomim. Se pa da izračunat hitrost ob trku. Za te prekrške upam da bo plačal kazen.
Avtomobilist je motoristu nenadoma zaprl pot, ga izsilil in tako povzročil nesrečo. Upam da bo plačal za povzročitev nesreče. Pa tudi, upam, da bo ta kazen majhna, ker ni avtomobilist odgovoren za težje poškodbe, ki so nastale zaradi nenošenja čelade. Za te poškodbe si je kriv motorist sam.
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik AndrejD pravi:
ksz

Me zanima kaj bi bilo če bi se voznik avta izgovarjal na 2 člen ZVCP 1 .
Nima veze. Tud če se drugi udeleženci ne ravnajo v skladu s predpisi, mu to še ne da pravice, da sam krši predpise.
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Žalostno je to, da bo voznik kazensko ovaden, ker gre za hude poškodbe, motorist, ki je pa še največ prispeval k temu jo bo pa odnesel z nalogom. No, saj je že plačal s tem, da je poškodovan. Upam, da ne bo trajnih posledic.
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
27.025
-380
113
sam a je res tko, al kaj? sej valda je motorist sam kriv za svoje poškodbe, ker ni imel čelade... za to ne bi smel avtomobilist odgovarjati...

verjetno tud ne bo nosil 100% odgovornost, ampak le 50-60...
 

slvn

Fizikalc
19. dec 2007
1.570
2
38
Citat:
Uporabnik predator pravi:
itak da pridobiš.
Primer kolona v dveh pasovih na istem smernem vozišču dolga cca. 100m. Daš levi smernik ob predpostavki da na nasprotnem pasu nikogar ne ogrožaš in padeš direkt na semafor. Počakaš zeleno in gasa na levo.
To se največkrat počne tam, ko se obe koloni za naravnost na istem smernem vozišču prav po polžje premikata in potrebujeta 3x čakat na semaforju da prideta čez križišče.

Taka predpostvaka potem pripelje do podobnih situacij kot je zgoraj. In koliko pridobis? 2 minuti? Ce to naredis 10x si prisparal 20 minut.

Kaj pa ce si samo enkrat v teh 10 primerih narobe predpostavil? Zgubis uro, ko cakas policijo in se nekaj ur, ko urejas zadeve na zavarovalnici in pri mehanikih (ce si imel sreco in je samo zvita plocevina)
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Citat:
Uporabnik slvn pravi:
Kaj pa ce si samo enkrat v teh 10 primerih narobe predpostavil? Zgubis uro, ko cakas policijo in se nekaj ur, ko urejas zadeve na zavarovalnici in pri mehanikih (ce si imel sreco in je samo zvita plocevina)

Če bi pri nam folk takole razmišljal (pa ne samo na semaforjih), bi imeli 3x manj mrtvih na cestah.
 

predator

Fizikalc
20. jul 2007
5.141
0
36
Ausland
Citat:
Uporabnik slvn pravi:
Taka predpostvaka potem pripelje do podobnih situacij kot je zgoraj. In koliko pridobis? 2 minuti? Ce to naredis 10x si prisparal 20 minut.

Kaj pa ce si samo enkrat v teh 10 primerih narobe predpostavil? Zgubis uro, ko cakas policijo in se nekaj ur, ko urejas zadeve na zavarovalnici in pri mehanikih (ce si imel sreco in je samo zvita plocevina)
Odvisno do križišča do križišča koliko pridobiš. In če dnevno moraš stati tako v koloni zjutraj in popoldne ko se vračaš domov je to na dan 4 minute ( po tvojem predvidevanju, čeprav je ponavadi več). Potem vzemimo 22 delovnih dni, to je 88minut kar je pa že lepa minutaža.
In dokler bom to delal da je varno zame in za ostale udeležence pač bom
cheer.gif
 

jest5

Guru
18. avg 2007
25.965
-8.671
113
Citat:
Uporabnik predator pravi:
Citat:
Uporabnik slvn pravi:
Taka predpostvaka potem pripelje do podobnih situacij kot je zgoraj. In koliko pridobis? 2 minuti? Ce to naredis 10x si prisparal 20 minut.

Kaj pa ce si samo enkrat v teh 10 primerih narobe predpostavil? Zgubis uro, ko cakas policijo in se nekaj ur, ko urejas zadeve na zavarovalnici in pri mehanikih (ce si imel sreco in je samo zvita plocevina)
Odvisno do križišča do križišča koliko pridobiš. In če dnevno moraš stati tako v koloni zjutraj in popoldne ko se vračaš domov je to na dan 4 minute ( po tvojem predvidevanju, čeprav je ponavadi več). Potem vzemimo 22 delovnih dni, to je 88minut kar je pa že lepa minutaža.
In dokler bom to delal da je varno zame in za ostale udeležence pač bom
cheer.gif
Govoriš, kot da bi dobil teh 88min v enem kosu
hysterical-1.gif
 

slvn

Fizikalc
19. dec 2007
1.570
2
38
Saj tudi jaz rad na plin pritisnem. Ampak nikoli pa ne delam cesa takega v kriziscih. Ko vidim ksnga tazga, se mi zdi tako glup. Mogoce tudi zato, ker sem ze videl kako se nekomu ni izslo. Ne mores vedno racunat, da bojo pa vsi ostali vozili po predpisih, da ne bo nihce skocil pred tebe.

In kot sem rekel. Samo enkrat se ti ne izide, pa zgubis vse kar si pridobil do takrat.

Dvomim, da bi veckrat pridobil se vec kot 2 minut s takim manevrom. Ves od kolk dalec zadaj bi moral to "skocit" naprej, da bi pridobil ti dve minuti?
 

slvn

Fizikalc
19. dec 2007
1.570
2
38
Pa ne pisari za ostale udelezence. Ostali udelezenci vejo, da jih s tem ogrozas. Sicer bos najverjetneje napicil v koga, ki bo pocel podobno tako da verjetno ne bokaj dosti skode (pac dva taka manj). Samo enkrat bos pa priletel v nekoga z otroskim sedezem zadaj.
 

predator

Fizikalc
20. jul 2007
5.141
0
36
Ausland
Veš ti kok so včasih zabasana križišča? Recimo en primer, na Celovški pred obvoznico sem za pfukanih 50m stal 35min, da sem zavil desno. Seveda so nekateri lepo šli po pločniku, ker so mislili da bodo hitrje prišli pa jih policist lepo dočakal na koncu pločnika
evil.gif


Tisto z zavijenjem v levo delam samo na križiščih, kjer poznam potek "odpiranja" in "zapiranja" semaforjev, je pa res da vsi ne vozijo po predpisih in se mogoče enkrat ne bo splačalo.......v 3 letih do zdej se je vedno, upajmo da bo tudi tako še naprej
grin1.gif