Motor ni problematičen je pa nepremičnina (ne v alter smislu ampak dobesedno - če ga primerjaš recimo s tricilindrskim polotom, ki ima na papirju 10PS manj). Sicer pa je pri mojem v prvih 80k zružilo naslednje (pri vseh je mehanik trdil da gre za pogoste napake/okvare):
- delovanje ventilacije (če se gumbi za usmerjanje zraka obračajo brez zatikanja - če se zatika ti v šipe ne bo pihal - in če ventilator dela na vseh stopnjah)
- odpiranje vseh 4 vrat (če pokajo bejž stran, mazanje ne pomaga)
- osvetlitev števcev in armature (dela ponavadi na random, odvisno od vlage v ozračju)
- če cuka pri speljevanju in pospeševanju
- če dela zaklepanje pokrova rezervarja za gorivo
Vglavnem gre za brezvezne napake s katerimi se da živet (razen ventilacije) in ki jih večina niti ne opazi, če si picajzlast pa znajo živcirat.
Vse drugo še nekako gre, če upoštevaš dejstvo da gre za polizdelek in če te renault filing (=no filing) na volanu ne moti.