Opazil sem da zadnje čase avto zavira neenakomerno.
Torej ob enakem pritisku na pedal (tako srednje močno zaviranje, recimo) je sila zaviranja večja, manjša, večja, manjša, večja, manjša...
Nekako v ritmu vrtenja kolesa, torej pri večji hitrosti je skoraj vibracija, pri 30 km/h pa bolj zaviram, manj zaviram,...
V istem ritmu se čuti tudi pritisk na pedalu, ko bolj zavira, bolj proti nogi pritisne, ko manj, pa malo popusti.
Skoraj, kot da bi bil zavorni disk na eni strani debelejši, kot na drugi.
Ali gre mogoče za obrabljene ploščice ("pakne")? Koliko približno bi naj zdržale?
Avto je Hyundai Accent GLS letnik 2004, 1.6 bencin.
Torej ob enakem pritisku na pedal (tako srednje močno zaviranje, recimo) je sila zaviranja večja, manjša, večja, manjša, večja, manjša...
Nekako v ritmu vrtenja kolesa, torej pri večji hitrosti je skoraj vibracija, pri 30 km/h pa bolj zaviram, manj zaviram,...
V istem ritmu se čuti tudi pritisk na pedalu, ko bolj zavira, bolj proti nogi pritisne, ko manj, pa malo popusti.
Skoraj, kot da bi bil zavorni disk na eni strani debelejši, kot na drugi.
Ali gre mogoče za obrabljene ploščice ("pakne")? Koliko približno bi naj zdržale?
Avto je Hyundai Accent GLS letnik 2004, 1.6 bencin.