(Ne)prevozna vodna ovira

ceedevita

Majstr
24. jul 2009
6.901
114
63
štajerska
malo me to spominja na enega nemca. je bilo po eni nemški TV
dečko s podobnim EMŠO, kot ta novinar je hotel svojega oh in ah super cestnega terenca sprehoditi po tankovskem poligonu
dečki so mu to močno odsvetovali, ampak on je rinil
rezultat enak kot pri teh našin vrlih novinarjih, s to razliko, da je tisti nemec imel avto usran še vsaj 1 x bolj in poln debelega blata

v tak teren je tudi za prave terence težaven, ne pa za lux avtomobile z napačno obutvijo
 

landcruiser

Fizikalc
19. sep 2007
289
34
28
Citat:
Uporabnik mosseero pravi:
Tole na youtubu sploh ni Toyota 120.
bonk.gif
Tipi še sami ne vejo, kaj vozijo.
Tole je Landcruiser 120.

In nazaj k prvotni temi.

Za obstati v neprimerni obutvi ni treba zapeljati v lužo.


... in še veliko je tovrstnih filmčkov in slikic na webu, ko terenec, obit v cestne gume, oborožen z vso možno elektroniko "proti pravilom" obtiči.


Drugače pa je pojmovanje vodne ovire predvsem stvar podlage. Brez problemov greš skozi globjo vodo, v kolikor se tam ne ustaviš, ker avto rine vodo pred sabo in ta načeloma niti ne prodira kaj dosti v motorni prostor in kabino, če se pa ustaviš, pa je druga zgodba.

Poček ima kar zahrbtne luže, večina je prevoznih brez problemov z primerno obutvijo, ene par pa je takih, da se jih vsi izogibamo kot hudič križa, ker je dno precej mehko in se včasih zgodi, da še tank obtiči v njej.
 
Nazadnje urejeno:

Radirko

Fizikalc
18. avg 2007
6.242
0
36
A tole cudo nima zaresne zapore diferenciala ? Pri 0:37 se eno kolo vrti, drugo pa ne.
 

_jolly_

Fizikalc
3. sep 2007
2.141
2
38
ma sredinsko in zadnjo. vse elektronsko krmiljeno. sej gre kr vredu čez ovire v primerni obutvi.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.147
4.129
113
Citat:
Uporabnik _jolly_ pravi:
pravzaprav ima tudi spredaj e-diff.
redface-1.gif

Povsod ma diffe ... rangerover ("ta pravi") v prvem filmčku mislim da nima nič drugega kot srednji in zadnji torsen diff, sprednji pa je klasičen + traction control.

RR Sport (na drugem filmčku) je narejen na osnovi Discoverija (LR3) in ima mehansko zaporo srednjega in zadnjega diferenciala (vklopijo pa se zapore preko "elektronske pamet" imenovane "terrain response") ..

Sicer pa ni vse v zapori diffov, ravno landrover je že sredi 90h let (no na RRC še prej) uspešno uvedel TC, ki se je večkrat izkazal celo kot boljša opcija klasičnim zaporam diferenciala (tudi na pravih terencih npr. defenderju in staremu discoveryju).
 

_jolly_

Fizikalc
3. sep 2007
2.141
2
38
sem čital en članek o serijskih napakah na teh strojih, pa je ena bila, da se je sprednji diff kr sred vožnje po normalni cesti zakleno, pa je avto šel sam naravnost v ovinkih. tak da najbrž ma tudi spredaj eletronsko krmiljen diff (multiple plate podobno kot normalen LSD). Ista sta tudi sredinski in zadnji.