ker traja namestitev dobre pol ure, bi se lahko radio&navi sam ugasnil (stanje mirovanja) in bi imel lahko težave. zato mora biti avto prižgan.
mogoče bi bilo kaj hitreje, če bi imel USB 3.0.. nevem če avto podpira
Točno to je razlog. Ko se prenašajo podatki iz USB ključka v sistem je zelo pomembno, da ne pride do prekinitve prenosa, kar pa se seveda lahko zgodi, če avtomobil ni prižgan. Po določenem času gre sistem zaradi varčevanje energije v stand by in takrat se seveda prenos prekine in lahko pride do resne težave, saj je karta le delno naložena. Še večja težava je, če se sistem ugasne med posodobitvijo softwera.. Sem videl že veliko teh problemov, največkrat pri PSA avtomobilih, enkrat tudi v BMW-ju itd..
Glede hitrosti ključka jaz osebno nikoli nisem zaznal razlik med 2.0 in 3.0, saj pomembna je hitrost zapisovanja na HDD, ki je v vozilu in načeloma ključek v vsakem primeru oddaja hitreje, kot lahko zapisuje HDD, tudi če je ključek 2.0 standard.