Ah ne, imam drugega že dva meseca Samo malo preveč časa imam, pa se s tem ukvarjam XDPrevrteni = ponastavljeni!
Drugač pa mislim, da si se ti v ta (bivši tvoj) avto tako zelo zagledal, da ga boš kar nazaj kupil. Sploh zdaj, ko ima manj kilometrov ...
Haha, ravnokar sem gledal "24 ur inšpektor" na FOP TV.
In, glej ga, zlomka, ko so šli v "vizito" čez Trojane (iz smeri LJ, da bo jasno, kam, v kero smer ), so se začele težave. Prodajalec ni imel na avtih ne cene, ne števila prevoženih km, ko pa so preprodajalca kaj vprašali, pa ni imel pojma (še gume, zlizane, so ble zanj še OK, poškodbe ne šipi so ble zanj OK in tako naprej).
Pokazali so nekaj avtov (ne samo tega prodajalca) v katastrofalnem stanju. Škoda, da niso povedali, katere preprodajalce so to obiskali, da bi še ostali imeli nekaj od tega.
So pa javno predstavili Avto Slak, tam niso našli odstopanj.
A to se je šlo za nova ali rabljena vozila?Pa pameten novinar AvtoMagazina ki pravi, da trgovvi zelijo zasluzit od 10% - 15% Če bi se res dalo toliko zaslužit, bi se še jaz s tem ukvarjal. Če mu po plačanih vseh stroških ostane 5%, je vsak vesel.
A to si odgovoril meni?Govoril je o marzi glede na nabavno ceno.
A to se je šlo za nova ali rabljena vozila?
Ker če se je šlo za rabljena, v ponedeljek pot pod noge in se kar vpiši v register avtodilerjev.
Sedež pa lahko tudi kar v Celju registriraš, glede na tvoje poste v temi o železju v strehi, boš direkt noter pasal.
Aja 5% dobička.Glede na to, da se ukvarajmo z racunovodstvom in imam kar nekaj strank, ki prodajajo tako nova, kot rabljena vozila ti kar iz prve roke povem, da neto marze nad 5% nima nobeden. Res pa je. Da nimamo v portfelju “nategunov” in missing traderje.
Pa da ti razlozim, ne govorim o RVC med nababno in prodajno ceno. Je treba placat se place, ogrevanje, financiranje zaloge, oglasevanje, telefon, ipd. Saj bo slo, a ne?