Nategatorji !!!!

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.199
3.824
113
V glavnem nebomo spet začeli te teme, ampak ni vse skotano in prevrteno.

Cene za dobre avte v tujini niso tako nižje, kot pri nas, da bi se dilerjem splačalo. Drugo je če greš po avto zase in greš zato, ker je v Nemčiji večji izbor, imajo avti boljšo opremo itd..., nekega silnega prihranka pa ne boš naredil. Dilerji vseeno rabijo par jurjev RVC na avto, da si pokrijejo stroške. In to se dela "na šleper", sploh za kakšno malo bolj sklumpane ali že bolj obrabljene avte. Ena varianta so tudi "flotna" vozila, a tui tisto zna priti velikokrat v bolj ubogen stanju, sploh iz kakšne Italije. RVC se nato dela pri dilerjih v delavnicah.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.465
5.765
113
Glej sem mel roke v dosti avtih, ki se pripeljejo in vem v kakem stanju so. "Pošteni" dilerji ki so ze dolgo na trgu se ne ukvarjajo z razbitinami in kršom.
Avto se kupi z buškami in kako prasko, al pa kakšno manjšo okvaro. To je to. Al misliš da se njemu lubi pol zajebavat s folkom in okvarami kasneje.
Zaj ce bote pa mutibariče ki so meli že 35 firm v lanskem letu not vlekli pa to za mene ni resn trgovec. In pri takem resn človek ne kupi avta.
Pa če imate eni pricakovanje, da bote dobili nov avto pri 180k km in za 30% cene tudi ni prodajalec kriv. Valda majo avti napake in poskodbe, saj so rableni.

Moj je bil čisto ok, na avkciji zmagan, diler je mel profit pa se vedno cenejsi id najcenejsega enako opremljenega na mobike.de. kak je to mogoče?
Nic ni skotan, nič prevrten. Samo uradno ma za 1900 eur poskodb. Ampak eno je belgijska uradna cena popravila eno pa to kaj se tu popravi. Par bušk, praskica na odbijaču in počena meglenka. Vsega skup par 100 eur in je brez piskodb
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.199
3.824
113
No, saj se strinjava. RVC se dela pri nas, po dilerskih delavnicah. Pa recimo, da dobro naredijo. Recimo.
 

VAG

Majstr
11. avg 2007
1.748
218
63
Glej sem mel roke v dosti avtih, ki se pripeljejo in vem v kakem stanju so. "Pošteni" dilerji ki so ze dolgo na trgu se ne ukvarjajo z razbitinami in kršom.
Avto se kupi z buškami in kako prasko, al pa kakšno manjšo okvaro. To je to. Al misliš da se njemu lubi pol zajebavat s folkom in okvarami kasneje.
Zaj ce bote pa mutibariče ki so meli že 35 firm v lanskem letu not vlekli pa to za mene ni resn trgovec. In pri takem resn človek ne kupi avta.
Pa če imate eni pricakovanje, da bote dobili nov avto pri 180k km in za 30% cene tudi ni prodajalec kriv. Valda majo avti napake in poskodbe, saj so rableni.

Moj je bil čisto ok, na avkciji zmagan, diler je mel profit pa se vedno cenejsi id najcenejsega enako opremljenega na mobike.de. kak je to mogoče?
Nic ni skotan, nič prevrten. Samo uradno ma za 1900 eur poskodb. Ampak eno je belgijska uradna cena popravila eno pa to kaj se tu popravi. Par bušk, praskica na odbijaču in počena meglenka. Vsega skup par 100 eur in je brez piskodb
Vse lepo in prav in tudi (vsaj delno) se strinjam s tabo.

Ampak pojdimo lepo v prakso: daj mi prosim naštej 5 avtohiš oziroma dealerjev, ki so (kolikor toliko) pošteni in prodajajo avte brez skritih for zadaj pa brez skrivanja: zgodovine avta, poškodovanosti in prevrtavanja kilometrov.
Resno me zanima, ker je fajn vedet kateri dealerji so kredibilni?
Verjetno to zanima tudi ostale uporabnike Alterja.
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.199
3.824
113
Jaz sem recimo pri takem početju dobil celjski A2S, ki je kao resna firma, pa Autocommerce v Mariboru, Čepin v Celju, pa še kaj bi se našlo... Zjahani avti pripeljani iz Italije, Belgije itd... na šleperju, na hitro popravljani in dani na parking pred salonom, da bi izgledalo, da so to "ati" dali "v račun".
 

B81

22. jul 2007
37.307
10.676
113
Bi lahko imeli eno sticky temo o izkusnjah s postenimi uvozniki, pa kar z imeni, da se ve, kam se obrnit.
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.199
3.824
113
Če smo pošteni, je treba ločiti me tistimi, ki gredo zavedno v pravi "nateg" (prevratavanje kilometrov, zbiti avtomobili, razne "sestavljanke" in podobno) in me tistimi, ki pač "delajo svoje delo", da pač znucane in sklumpane avte spravijo vizualno in tehnično v dovolj dobro stanje, da se jih lahko proda.
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.230
3.886
113
Eurocars na cesti dveh cesarjev. Samo ni za vsakega, ker imajo 3 leta stari dizli že vsi 150k+.
 

Najbolji

Guru
20. feb 2008
4.756
1.009
113
Gres v trgovino pa kupis novo. Vse ostalo je najprej farbanje samega sebe, potem pa ostalih. Tako to je... jebes 'poceni premijo', to ne obstaja. Al je poceni al pa premija. No, sej boste ugotovil, eni prej, drugi slej, tretji pa nkol :evil:
 
Nazadnje urejeno:

VAG

Majstr
11. avg 2007
1.748
218
63
Jaz sem recimo pri takem početju dobil celjski A2S, ki je kao resna firma, pa Autocommerce v Mariboru, Čepin v Celju, pa še kaj bi se našlo... Zjahani avti pripeljani iz Italije, Belgije itd... na šleperju, na hitro popravljani in dani na parking pred salonom, da bi izgledalo, da so to "ati" dali "v račun".
Več ali manj imajo vsi ti uradni dealerji (prodajalci določenih znamk) prste konkretno v marmeladi, ker jim biznis z rabljenimi predstavlja konkreten dodaten zaslužek. Pri prodaji novega avta tipa Passat lahko v raznih akcijah zaslužijo manj kot vijoličnega na avto, pri zgonjeni jajci iz Belgije, Francije in Italije pa pri znesku 10 k lahko zaslužijo dva ali tri vijolične.
Za kakšne samske ženske in ostale ljudi, ki se ne spoznajo na ohranjenost avta, so idealni: dolga zgodovina podjetja, torej kredibilnost, uraden trgovec in prodajalec, pa še avto so vzeli od svoje poznane dolgoletne stranke v račun. Kaj bi sploh lahko šlo narobe? :zavijazocmi:

Poleg zgoraj naštetih je isti šmorn (iz prve roke) še Autodelta, Porsche Verovškova, tudi Avto Slak dela s takimi avti dober biznis (pa čeprav sem imel z njimi osebno dobre izkušnje, avto je imel v mojem primeru vsaj korektno ceno, pa srečo sem imel očitno, da ni bilo okvar).
 
  • Všeč mi je
Reactions: godfather

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.887
11.026
113
eno je uvoznik eno je pa diler... narociavto ti uvozi avto, je znano prej kolk ti bo kdo vzel... z kickdown bedino si imeli pred leti eni težave, tudi uvoznik... za dilerje ne vem, če bom želel avto iz tujine ga ne bom kupil pri dilerju.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Matey

Najbolji

Guru
20. feb 2008
4.756
1.009
113
Dej dej... ni jih. Vecinoma gre za nategavse zato se enkrat: ni je poceni premije. Je samo premija in ta se ve kaj je.
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.910
16.015
113
Poceni premije res ni bilo in ni, je pa bilo pred leti tako, da si lahko premijo dobil v tujini ceneje kot pri nas in tudi to je nekaj.
Zdaj je pa tako, da je prednost uvoza iz tujine bolj kot ne samo še to, da imaš večjo izbiro torej lažje najdeš avto s točno tako barvo in opremo kot želiš ampak plačal boš pa kar podobno kot pri nas oz. bo morebiten prihranek zanemarljiv s prihrankom izpred mnogo let. Info iz prve roke, saj imam bolj kot ne vse avtomobile od zadnjih 15ih let uvožene iz tujine.
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.910
16.015
113
Lepo opisano. In ja, dejansko pri uvozu v lastni režiji lahko največ privarčuješ s stroški saj ravno tu uvozniki dodajo še svojo "urno postavko", ostalo je pa že bolj kot ne odvisno od dotičnega amtomobila, ki je "v obdelavi". Če si želiš avta, ki ga v SLO ne dobiš, v tujini pa imaš par primerkov na voljo s podobno ceno pač ne moreš ravno veliko privarčevati z razliko v ceni.
 
  • Všeč mi je
Reactions: BornSkeptic

Podobne teme