Ful težko opisat platišče
Je okrogle oblike, na sredini je pesto, ki je z naperami pritrjeno na obroč, na katerem je namontirana guma, ti tabular. Nekje na obroču je majhna izvrtina, skozi katero gleda priprava za polnjenje zračnice, po domače se ji reče ventilček. Obroč je, kot rečeno, okrogle oblike, če bi ga pogledal v prerezu, ima obliko črke U. To pa zato, da se zračnica (tabular ima združeno zračnico in tekalno povšino) lahko v ta U vsede in je na ovinkih ne fukne dol z obroča. Zunanja stran U-ja včasih služi tudi za potrebe zaviranja, kajti zunanji del U-ja objamejo čeljusti bremz, ki so narejene iz gume in ob pritisku na steni U-ja povzročijo trenje, ki onemogoča prosto vrtenje obroča, Ker vemo, da je kolesni obroč (po domače feltna) višjega cenovnega razreda, vemo tudi, da je oblika U-ja nizka in torej ni namenjena zaviranju z gumijastimi čeljustni, ampak je na pesto namontiran naluknjan disk za zaviranje. Naluknjan je zato, da se laže ohlaja ob zaviranju. Zavira se s pomočjo čeljusti, ki z obeh strani enakomerno pritisnejo na disk in onemogočajo normalno vrtenje. Čeljusti niso gumijaste kot v prejšnjem primeru, temveč imajo posebno oblogo, ki nudi boljše trenje in s tem boljše zaviranje, stranski produkt zaviranja je toplota, v katero se pretvori trenje ob zaviranju - zato luknje v disku, da se le-ta lažje ohlaja. Obroč in napere so ponavadi kovinske barve, ker je vse skup brez veze štrihat, ker farba itak kmalu stran pade.
Kdaj pridem po feltno? Baba ma rojstn dan, pa da ji podarim en ornk prstan.