Nakup v trgovini Mobisvet

jolko

Fizikalc
17. maj 2010
3.164
1
36
Citat:
Uporabnik Dekster pravi:
Uradni serviserji, zavračajo popravilo telefona, kupljenega znotraj EU, zato, ker so ponavadi ti serviserji v bistvu tudi sami uvozniki in distributerji in, si neželijo pljuvat v lastno skledo. V vsakem primeru, bi oni dobilio poplačilo popravila od proizvajlaca, tudi če je, kje drugje znotraj EU bil kupljen telefon, ampak ne, lažje je širiti govorice, da to ne gre, seveda da ne gre, ker je to tihi dogovor (Eskulziva v drugačni obliki) brez uradnega zaznmka, kar pomeni ko zagroziš s tožbo proizvajlca, se začuda vse da popraviti.
Tožbo proizvajalca? Misliš serviserja? Saj serviser ne izvaja svoje dolžnosti, ne proizvajalec.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Uradni serviser ni dolžan sprejet ničesar. Noben zakon ga v to ne sili, da je primoran kaj popravljat.
Zakonsko sta opredeljena samo prodajalec in proizvajalec, oz uvoznik/distributer, kot predstavnika slednjega, ki jamčita za garancijo, oz. stvarno napako. Serviserja noben zakon ne drži, da mora bilo kaj izvajat in to tudi ne bo počel, če ve, da ne bo dobil plačano.
Žal je taka realnost.

Za vse drugo se mora človek obrnit na sodnijo. Kar se pa malemu človeku ne splača.

Skratka, da, še vedno se firme pač poslužujejo neuradnih kanalov in posledično izvisijo pri uradnih. Denarja za sodnijo pa nimajo ne Mobisvet, še manj pa njegovi kupci, da bi šli tožarit principal, ker jim ni hotel na uradnem servisu poštimat telefona.
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.964
1.846
113
racunice, da se stroji visokega razreda kupujejo pri operaterjih, ze dolgo ni vec.
Tudi mobisvet je predrag glede na konkurenco cez severno mejo, pa se z odnosom do strank ima probleme.
Mene to, da ni garancije v slo niti malo ne moti. Ker vecinoma recejo da je prisel v stik z vodo
 

aver

Pripravnik
9. jun 2008
441
12
18
Citat:
Uporabnik Steve pravi:
racunice, da se stroji visokega razreda kupujejo pri operaterjih, ze dolgo ni vec.
Tudi mobisvet je predrag glede na konkurenco cez severno mejo, pa se z odnosom do strank ima probleme.
Mene to, da ni garancije v slo niti malo ne moti. Ker vecinoma recejo da je prisel v stik z vodo

Kje "čez severno mejo"? namreč primerjam cene za dva modela in nekako ni pretiranega odstopanja v ceni v primerjavi z cenami pri nas (ne operaterji).
 

Macola20

Pripravnik
17. sep 2007
286
2
18
Citat:
Uporabnik Steve pravi:
racunice, da se stroji visokega razreda kupujejo pri operaterjih, ze dolgo ni vec.
Tudi mobisvet je predrag glede na konkurenco cez severno mejo, pa se z odnosom do strank ima probleme.
Mene to, da ni garancije v slo niti malo ne moti. Ker vecinoma recejo da je prisel v stik z vodo

Kje bi potem ti danes kupil Samsung S4 in kakšna je cena?
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.964
1.846
113
recimo, ali pa prek geizhals.de pogledas kake so cene v njemackoj. Ce najdes kako jodlarsko trgovino kot dietech in si doma blizu meje, ti se stroski posiljanja odpadejo. Si narocis na prvo posto prek meje in gres iskat.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.484
5.025
113
V tvoji razlagi ne zasledim podpore lokalnim zakonskim posebnostim. Na primer, naprava, ki se prodaja pri nas bi naj imela slovenska navodila. Mislim, da to še velja.
EU bi nekaj smiselnega in pametnega dosegla, če bi države prisilila, kaj je maksimum, ki ga lahko v lokalni zakonodaji zahtevajo in potem od vsake naprave, ki se na EU trgu prodaja, zahtevali, da to ima. Torej, če se smejo zahtevati navodila v lokalnem jeziku, potem mora imeti slovenska navodila tudi naprava, ki se prodaja v Nemčiji. Mislim, da bi bil trg potem bolj enoten in cene bolj primerljive.
Sedaj je vse skupaj nekje na pol...
 

borovnica

Fizikalc
22. jul 2007
4.617
1
38
in prodjalec v španiji se bo odbijal nad tem, da ima navodila v slovenščini, ali pa slovenski trgovec, ki bi moral imeti navodila v francoščini,..
Če že kaj od tega bi lahko uredili neke strani, kjer bi se nahajala navodila v vseh jezikih,..a potem imaš spet problem da se nekateri aparati prodajajo le na določenih trgih,..naj bi bila navodila vseeno v slovenščini, čeprav se tukaj ne bodo nikoli prodajali in bosta mogoče prodana v slovenijo dva aparata,...nesmiselno
najprej naj poskrbijo da bo aparat kkupljen v nemčiji v garacnijskem roku popravljen v sloveniji,..
b
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.498
762
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si

Tisti, ki so v zadnjem casu kupovali pri hoh.de se ocitno lahko obrisejo pod nosom za naroceno ...
rolleyes-1.gif
>> http://bit.ly/1eC3ZcJ

Uvedba_insolvencnega_postopka_zoper_podjetje_HOH.de-20131128-132541.jpg
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.160
3.630
113
Marlbor
So pa komaj sedaj v mesecu novembru postali zanimivi za nakup, prej sploh niso imeli konkurenčne ponudbe aparatov. Zanimivo, sedaj so pa cene kar padle in privabile ogromno zanimanja, ko se nategnjeni kupci lahko obrišejo pod nosom.
uf-1.gif
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.484
5.025
113
Citat:
Uporabnik borovnica pravi:najprej naj poskrbijo da bo aparat kkupljen v nemčiji v garacnijskem roku popravljen v sloveniji,..
Ne vem, če sem dobro povedal, da bi me lahko razumel.
S stališča potrošnika je servis dovolj. S stališča prodajalca pa niti ne. Prodajalec v Sloveniji ni v enakopravnem odnosu s prodajalcem v Nemčiji. Slednji ne rabi zagotoviti slovenskih navodil, lahko pa proda slovenskemu kupcu. Naj EU doseže, da posamezne države bodisi lokalnih navodil in posebnosti ne smejo zahtevati v nacionalni zakonodaji, ali pa da so navodila za vse jezike zahtevane na nek način (npr dostop na spletu - mora zadostovati tudi po lokalni zakonodaji) za vsak izdelek, ki se prodaja na trgu EU.
 

HEPAN

Majstr
5. sep 2007
2.889
155
63
Citat:
Uporabnik Pbutec pravi:
So pa komaj sedaj v mesecu novembru postali zanimivi za nakup, prej sploh niso imeli konkurenčne ponudbe aparatov. Zanimivo, sedaj so pa cene kar padle in privabile ogromno zanimanja, ko se nategnjeni kupci lahko obrišejo pod nosom.
uf-1.gif

to ni ravno res...cene so že od nekdaj imeli vrhunske in servis je bil odličen...
 

pakokamino

Zelenc'
7. maj 2014
1
0
1
Pozdravljeni. Naj še jaz napišem mojo izkušnjo. Konec leta 2013 sem kupil htc one mini. Enajstega januarja se mi je telefon na lepem ugasnil, nekaj dni prej pa sem opažal probleme s slušalko, ki so bili tako moteči, da ni bilo mogoče slišati sogovornika. Pošljem priporočeno na družbo DEVOCO D.O.O. oz. MOBISVET, katerega zakoniti zastopnik je ALEŠ PONGRAČIČ. Po preteku 45. Dnevnega roka za odpravo napak sem gospoda večkrat klical in mu omenil, da je rok minil in da zahtevam popravljen oz. nov telefon. G. Pongračič se je začel zelo nedostojno vesti in me žaliti, saj je omenil, da citiram "je bolan ko pes" in naj ga ne morim. Še nekajkrat sem ga elektronsko spraševal kje je moj telefon. Enkrat sem dobil odgovor, drugič ne, tretjič da bo preveril...Danes smo 30.4.14 in telefona še vedno nimam. Zadevo sem predal v reševanje pravnikom, ki so obvestili tržno inšpekcijo in zavod za varstvo potrošnikov. Sestavljamo pa tudi tožbo o kateri smo ga predhodno obvestili z namenom da ne izgubljamo časa in denarja s pravdanjem. Ko je to dobil je napisal, da je telefon popravljen že celo večnost in naj ga prevzamem. Pišite tržni inšpekciji in zvezi potrošnikov. V kolikor zelite it v tožbo predlagam, da se obrnete na odvetnika PETERa TANKOa iz Ribnice, ki ima moj primer že v reševanju.

Veliko podobnih izkušenj na: http://slo-android.si/forum/viewtopic.php?f=6&t=11332&start=125
 

mobifrik99

Fizikalc
20. nov 2007
1.138
5
38
Jaz sem kupil lani S4, dobil slovensko garancijo od Janusa. Ne vem kako, sem mislila, da nabavlja nekje iz Avstrije, kot se je pisalo...

zaenkrat dela, trkam po lesu...
 

BuDi

Guru
6. sep 2007
7.450
3.766
113
Če koga zanima... teli so šli po poti Oskarje valikega... kršenje 37. člena

Na podlagi 37. člena zakona o finančni upravi je pri opravljanju nalog finančne uprave ugotovljeno, da je kršen zakon ali drug predpis, zaradi preprečitve nadaljnje kršitve, do odprave nepravilnosti se z odločbo prepove opravljanje dejavnosti ter hkrati zapečati poslovne prostore, dokumente ali predmete