Nakup v trgovini Mobisvet

blackberry

Pripravnik
29. jul 2008
409
0
16
Lp soforumaši

Kupujem nov telefon in ker na Simobilu niso resni s cenami, bom kupil v kakšni drugi trgovini.

Gledam malo telefone na mobisvetu in na forumih pišejo, da telefone v garancijskem popravilu pošljejo na servis v tujino, ker naši servisi zavrnejo popravila.

Tukaj se mi poraja vprašanje, kako je to sploh mogoče, ali ni EU trg enoten, kako je možno, da izdelka kupljenega v EU, ne moreš servisirati v vseh državah EU-ja?

Ali to samo naši uradni servisi nategujejo ljudi, ali je možno, da res obstaja predpis-direktiva-zakon, ki onemogoča garancijska popravila stvari, kupljenih v drugih državah?

Black
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Žal ne.

EU je samo definirala osnovne pravne smernice za na nacionalne garancije. Euro garancija, kot neka obveza, preprosto ne obstaja. Obstojajo le nekateri proizvajalci, ki nudijo evropsko ali globalno garancijo, vendar po svojih pogojih in seveda povsem prostovoljno v korist svojih strank, ki jim nudijo to ekstra dodano vrednost.

V Sloveniji je obvezna enoletna garancija ter dvoletni rok za stvarno napako. V primeru Mobisveta, pač za oboje nosi obvezo Mobisvet in tako izpolnjuje zakonske obveznosti. Garancijsko popravilo lahko traja do 45 dni in s tem ni nič narobe.

Pač vzameš v zakup, da si nekaj "poceni" kupil in da imajo nekateri proizvajalci Slovenistan še vedno kot trg, kjer lahko nategujejo vse povprek. Prodajalci kot Mobisvet pa pač igrajo na to nišo, telefone nabavijo pri tujem veleprodajalcu in reči v Sloveniji nudijo ceneje, seveda mimo uradnega slovenskega prodajnega kanala in posledično mimo uradnih servisov.
 

blackberry

Pripravnik
29. jul 2008
409
0
16
Trenutno še raziskujem, gledam video predstavitve na youtubu, itd...

Sem še v fazi odločanja

Black
 

blackberry

Pripravnik
29. jul 2008
409
0
16
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Žal ne.

EU je samo definirala osnovne pravne smernice za na nacionalne garancije. Euro garancija, kot neka obveza, preprosto ne obstaja. Obstojajo le nekateri proizvajalci, ki nudijo evropsko ali globalno garancijo, vendar po svojih pogojih in seveda povsem prostovoljno v korist svojih strank, ki jim nudijo to ekstra dodano vrednost.

V Sloveniji je obvezna enoletna garancija ter dvoletni rok za stvarno napako. V primeru Mobisveta, pač za oboje nosi obvezo Mobisvet in tako izpolnjuje zakonske obveznosti. Garancijsko popravilo lahko traja do 45 dni in s tem ni nič narobe.

Pač vzameš v zakup, da si nekaj "poceni" kupil in da imajo nekateri proizvajalci Slovenistan še vedno kot trg, kjer lahko nategujejo vse povprek. Prodajalci kot Mobisvet pa pač igrajo na to nišo, telefone nabavijo pri tujem veleprodajalcu in reči v Sloveniji nudijo ceneje, seveda mimo uradnega slovenskega prodajnega kanala in posledično mimo uradnih servisov.

Hvala Ogo, res smo unikum v EU

nahrung002.gif


Ljudje ima zmeraj politike in državo, kot si jo tudi zaslužijo...

Zblojeni ljudje, zblojena država, povsem preprosto...

Black
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Tukaj smo problem tudi potrošniki sami, ker nekaj hočemo poceni. Ne zanima nas, da uradni distributer (ki vzdržuje partnersko mrežo, servis, marketing in ostalo) enostavno ne dosega tako dobre cene (zaradi količine) kot nek Amazon in podobni veletrgovci, ki prodajo našo letno kvoto v enem dnevu. Distributer načeloma živi od tega koliko prometa ustvari, zaslužek je zanj irelevanten. Partner (prodajalec) mora imeti nek zaslužek, načeloma pod 10% za tehniko. Večina Alter scene (in seveda tudi ostalih, sa ne bo pomote) pa primerja samo ceno izdelka nabavljenega preko uradnega prodajalca in ceno preko prodajalca, ki je nabavljal zunaj. In tupi o blaznih zaslužkih...
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Unikum je, da nas uradni kanali še vedno nategujejo s previsokimi cenami.

Prodajalci kot je Mobisvet, pa samo zapolnjujejo cenovno vrzel. Seveda se morajo pri tem posluževati neuradnih dobavnih kanalov in posledično morajo tudi tako poskrbeti za garancijo.

No, saj moje mnenje je, da si nekatere blagovne znamke tako itak kopljejo jamo na dolgi rok. Ker folk ni tako neumen, da ne bi pokapiral, da če dobijo pri Mobisvetu ali pa v Nemčiji nek telefon za 300 EUR, da uradna slovenska cena 500+ EUR za ta isti telefon ne štima.
 
Nazadnje urejeno:

eazy

Rjuhar
5. sep 2007
12.971
3
38
Citat:
Uporabnik blackberry pravi:
Lp soforumaši

Kupujem nov telefon in ker na Simobilu niso resni s cenami, bom kupil v kakšni drugi trgovini.

Gledam malo telefone na mobisvetu in na forumih pišejo, da telefone v garancijskem popravilu pošljejo na servis v tujino, ker naši servisi zavrnejo popravila.

Tukaj se mi poraja vprašanje, kako je to sploh mogoče, ali ni EU trg enoten, kako je možno, da izdelka kupljenega v EU, ne moreš servisirati v vseh državah EU-ja?

Ali to samo naši uradni servisi nategujejo ljudi, ali je možno, da res obstaja predpis-direktiva-zakon, ki onemogoča garancijska popravila stvari, kupljenih v drugih državah?

Black

In kako je ziveti v svetu pravljic? Kako in kaj se servisira naceloma principal in ne nek EU birokrat. To dela na podlagi svojih izracunov kaj se mu splaca da je znotraj zakonov. Tudi ce bi se to cez palec zapovedalo lahko 3x ugibas na koga bi strosek take zabave zvalili proizvajalci? Sicer pa tudi tehnicno ni mozno (vsaj racionalno ne). Ni vsak izdelek na voljo povsod, ni vsak stvar bla bla bla bla....
 

eazy

Rjuhar
5. sep 2007
12.971
3
38
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Unikum je, da nas uradni kanali še vedno nategujejo s previsokimi cenami.

Prodajalci kot je Mobisvet, pa samo zapolnjujejo cenovno vrzel. Seveda se morajo pri tem posluževati neuradnih dobavnih kanalov in posledično morajo tudi tako poskrbeti za garancijo.

No, saj moje mnenje je, da si nekatere blagovne znamke tako itak kopljejo jamo na dolgi rok. Ker folk ni tako neumen, da ne bi pokapiral, da če dobijo pri Mobisvetu ali pa v Nemčiji nek telefon za 300 EUR, da uradna slovenska cena 500+ EUR za ta isti telefon ne štima.

Pri tem zagotovo upostevas trg v DE in SLO. Ves tudi kaj vse mora slovenski kupec dobiti oziroma kaj vse se mora finacirati? Zagotovo se tudi zavedas da med proizvajalci nekega navala za prisotnost na SLO trgu ni. Za enega vecjih proizvajalcev vem da tudi za nekaj kamionov robe ni zelel imeti opravka.
 

blackberry

Pripravnik
29. jul 2008
409
0
16
Citat:
Uporabnik eazy pravi:
Citat:
Uporabnik blackberry pravi:
Lp soforumaši

Kupujem nov telefon in ker na Simobilu niso resni s cenami, bom kupil v kakšni drugi trgovini.

Gledam malo telefone na mobisvetu in na forumih pišejo, da telefone v garancijskem popravilu pošljejo na servis v tujino, ker naši servisi zavrnejo popravila.

Tukaj se mi poraja vprašanje, kako je to sploh mogoče, ali ni EU trg enoten, kako je možno, da izdelka kupljenega v EU, ne moreš servisirati v vseh državah EU-ja?

Ali to samo naši uradni servisi nategujejo ljudi, ali je možno, da res obstaja predpis-direktiva-zakon, ki onemogoča garancijska popravila stvari, kupljenih v drugih državah?

Black

In kako je ziveti v svetu pravljic? Kako in kaj se servisira naceloma principal in ne nek EU birokrat. To dela na podlagi svojih izracunov kaj se mu splaca da je znotraj zakonov. Tudi ce bi se to cez palec zapovedalo lahko 3x ugibas na koga bi strosek take zabave zvalili proizvajalci? Sicer pa tudi tehnicno ni mozno (vsaj racionalno ne). Ni vsak izdelek na voljo povsod, ni vsak stvar bla bla bla bla....

Kdo živi v svetu zablod, iluzij bo pokazal čas...

Vem pa,da mojega denarja simobil ali mobitel ne bosta videla, ker v konkretnem primeru gre tako:

Mobisvet S3--329€, brez vezave itd.. obdrzim svojo naročnino ki je 12€ in pridemo do izračuna: 24*12naročnina+329€mobi=617€ in sem tudi brez vezave...

Simobil: S3: 24*33,3€ naročnina + 259€ mobi= 1058€ pa še vezan sem na njih...

Za mene ni dileme, moj denar gre v nemčijo, avstrijo, ali pa mobisvet.

Ne vem zakaj se počutiš napadenega, samo zanima me kako je možno, da uradni servisi ne popravljajo izdelkov kupljenih v EU?

Black
 

blackberry

Pripravnik
29. jul 2008
409
0
16
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Unikum je, da nas uradni kanali še vedno nategujejo s previsokimi cenami.

Prodajalci kot je Mobisvet, pa samo zapolnjujejo cenovno vrzel. Seveda se morajo pri tem posluževati neuradnih dobavnih kanalov in posledično morajo tudi tako poskrbeti za garancijo.

No, saj moje mnenje je, da si nekatere blagovne znamke tako itak kopljejo jamo na dolgi rok. Ker folk ni tako neumen, da ne bi pokapiral, da če dobijo pri Mobisvetu ali pa v Nemčiji nek telefon za 300 EUR, da uradna slovenska cena 500+ EUR za ta isti telefon ne štima.

467716-post_slo.gif
 

erikson

Guru
25. avg 2007
22.567
6.306
113
Uradni servisi ne popravljajo, ker jim popravila nihče (proizvajalec/uvoznik) ne plača.
 

wilburxxx

Guru
29. sep 2010
5.262
981
113
Ne vem kako je s servisi pri mobitelih, vem pa kako je pri meni, sam namreč uvažam gospodinjske aparate in sem tudi zastopnik za SLO, in glede garancije je takole pri nas, proizvajalec (principal) ima sistem svetovne garancije 5 let, vendar je od vsakega uvoznika odvisno ali jo sprejme ali ne, namreč če vstopiš v ta sistem se ti nabavna cena artikla dvigne za 3%, za popravilo v garanciji sicer dobiš rez. dele zastonj vendar moraš vrniti zamenjanega, kar pomeni strošek pošiljanja z UPS, ki ni ravno poceni, ceno dela nosiš sam.
Poleg tega je pa ponavadi še problem v nacionalnio zakonodaji, recimo naša:
3. člen


Garancijski rok za blago začne teči z dnem njegove izročitve končnemu uporabniku.

Garancijski rok za blago iz 1. člena tega pravilnika ne sme biti krajši od enega leta.

4. člen


Rok zagotavljanja vzdrževanja, zagotavljanja nadomestnih delov in priklopnih aparatov za blago iz 1. člena tega pravilnika ne sme biti krajše od treh let.

Se pravi, če proizvajalec da 5 let garancije mora po pravilih zagotavljat še 3 leta po končani proizvodnji rezervne dele. Malo morgen.
Zaradi teh členov sem imel tudi sam težavo z inšpekcijo, ker je pač inšpektor to razumel po svoje in zahteval da za vsako leto garancije proizvajalec jamči 3 leta rez. dele, se pravi 5 let garancije 15 let rez. deli. Kar je absurd. Že prvo je absurd, 95% artiklov prodanih v maloprodaji že po enem letu skor ne moreš dobit dela, kamoli po 5., 10.
 

SpEkTr

ex mroizo
19. jul 2007
1.550
37
48
45
Aparat kupljen pri njih ima slo garancijo, vsaj moj jo ima. :).

Važno da je garancijski list pravilno izpolnjen in to je to.
 

naliM

Majstr
26. sep 2007
1.398
232
63
Mobisvet - nikoli več!

Tukaj je copy/paste moje izkušnje z njimi v 2011. Naslednji telefon sem kupil pri Kommdata in z njimi sem imel precej boljše izkušnje glede servisa.

Po dobrem letu lastništva je moj Milestone (sicer nemški, kupljen pri Mobisvetu januarja 2010) pričel ignorirati dotike na desni 1/4 zaslona. Kot da to ne bi bilo dovolj, se mu je očasno pričelo mešati: ob odklenjenem zaslonu se je začel obnašati, kot da bi na hitro odpiral menije, aplikacije, spreminjal nastavitve, klical, pošiljal SMSe, ... V glavnem, zelo nadležno.

Sam sem preverjal možnost servisa na RAM2, a je bilo rečeno, da rabijo potrjeno 24mesečno garancijo, katere nimam in naj bi jo imel 'moj' prodajalec, torej Mobisvet.
Po klicu in obisku Mobisveta so mi obljubili (Aleš Pongračič, lastnik, v nadaljevanju naveden kot šef; prisoten je bil še prodajalec in še ena gospa), da lahko preko njih uveljavljam 'tovarniško' garancijo (torej preostalih 12 mesecev) in da bodo oni poslali telefon v Nemčijo na servis na svoje stroške.
Osebno sem to vzel kot uslugo, saj smo zaradi mojega priporočila preko službe letos pri njih kupili še 3 telefone, s ceno krepko preko 400EUR/kos.

Torej sem oddal telefon, na vprašanje kdaj pride telefon nazaj iz Nemčije, pa je bil odgovor cca.14 dni.
Po 14 dneh kličem na Mobisvet, kjer mi pravijo, da je telefon prišel nazaj iz Ljubljane - RAM2 (!) dva dni nazaj (!!) in da ga niso popravili, ker ni bilo priložene garancije (!!!).

Grdo presenečen nad izjavami sem se odpravil v trgovino, kjer je bilo prijaznega odnosa hitro konec. Gospa se je še trudila, a prodajalec in potem po telefonu še šef sta zabila zadnji žebelj v krsto normalnih odnosov.

Šef je po mojem vprašanju zakaj telefon ni šel na servis v Nemčijo, kot so obljubili, začel napadat, da on že ne misli zame nositi stroškov pošiljanja v Nemčijo, v višini 50EUR in da so mi tako naredili uslugo, da so prevzeli telefon in ga poslali v Ljubljano, o čemer pri prevzemu seveda ni bilo govora.
Ko sem ga prosil, da mi da njihove dokumente o nakupu telefona, da ga bi sam poslal v tujino, mi je začel težiti, da kaj si jaz mislim, da je to poslovna skrivnost in da mi tega že ne misli dajati. Torej lahko pozabim na informacije o izvoru mojega telefona in na slepo, brez dokumentov, na nek servis v Evropi?

Pogovor je presegle vse meje normalne diskusije, zato sem šefu povedal svoje kaj si mislim o njihovem odnosu do strank (mimogrede, sem vsaj kako leto starejši od lastnika) in mu tudi razložil, da so pri Mobisvetu zaradi svojega odnosa izgubili na samo mene osebno, ampak še koga drugega kot stranko.

Da povzamem, zakaj ne bom nikoli več kupil telefona pri Mobisvetu:
1.Telefon sem kupil s 24mesečno garancijo: prvih 12mesecev na skrbi Mobisveta, preostalih 12 na zastopniku Motorole. Seveda ob nakupu niso povedali, da ti za uveljavljanje zadnjih 12mesecev ne bodo dali dokumentacije, katera je pogoj, da ti zastopnik popravi telefon (izgovarjanje na poslovno skrivnost je smešno). Dejansko ne vem zagotovo niti v kateri državi je bil telefon kupljen, da bi se vedel na koga obrniti.
2.Lagali so mi o pošiljanju telefona na servis v Nemčijo in mi tako 'ukradli' 14dni časa. Ker sem telefon nujno rabil zaradi odhoda v tujino, se žal nisem imel časa ukvarjati z njimi (to še ne pomeni, da si ne bom našel časa, da jim pošljem tržnega inšpektorja) in sem moral naslednika kupiti na silo v par dneh. Seveda sem šel h konkurenci, katera ponuja 24mesečno garancijo brez čudnih klavzul.
3.Dva dni po prejemu mojega telefona iz RAM2 me še niso obvestili, da je telefon prišel nazaj. Če in ali sploh bi me o tem obvestili, bo ostalo neznanka.
4.Mobisvet kot prodajalec ne ve, katere dokumente je potrebno poslati na zastopnikov servis, da bodo tam upoštevali garancijo! Dobil sem občutek, da bi mi uslugo podobne kvalitete lahko ponudil tudi prodajalec zelenjave na tržnici, kateri nimam pojma o servisiranju mobilnih telefonov.

Tole pisanje naj bo svarilo vsem, ki s(m)o nasedli privlačnim nizkim cenam telefonov pri Mobisvetu. Če do prodaje artikla še nekako gre, pa pri poprodajnih aktivnostih pogorijo na celi črti.

Zame Mobisvet ne obstaja več. Upam le, da v času garancije ne bo težav z ostalimi tremi telefoni, kupljenimi pri njih.
 

birca

Pripravnik
26. okt 2007
424
19
18
Hehe, vidim da nisem edini z negativnimi izkušnjami z Mobisvet-om.

Pred leti naročil Nokio N86. Takoj, ko sem jo prižgal, so bile zelene črte po ekranu. Poslal takoj nazaj, zahteval drugi telefon, ampak šef na drugi strani aroganten. Nič zamenjave, lahko je meni padel po tleh in nujno na servis.
Čakal en mesec, da sem ga dobil iz popravila.
Ekran OK, po novem pa ni delala 1/3 osvetlitve tipkovnice.
To sem pač požrl in imel tak telefon naprej. Ni se mi dalo ponovno težiti, ker nisem tak po naravi in telefon sem nujno potreboval.
Sem elektronik po poklicu in delam v firmi, kjer nas je krepko čez 2000 zaposlenih.
Vsak, ki me je vprašal za Mobisvet, sem mu ga gladko odsvetoval.
 

Dekster

MOBITEL PR
8. apr 2009
995
0
16
Ljubljana
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:

Prodajalci kot je Mobisvet, pa samo zapolnjujejo cenovno vrzel. Seveda se morajo pri tem posluževati neuradnih dobavnih kanalov in posledično morajo tudi tako poskrbeti za garancijo.

1. Uradni kanal je vsak kanal znotraj EU, ki uradno prodaja znamko telefona predvideno za prodajo znotraj EU, beri certifikat CE.

2. V EU ne obstaja eskulziva torej uradno znotraj ene države, ne sme biti omogočena distribucija samo enemu, drugemu pa prepovedana- uradno.

3. Uradni serviser je dolžan vzeti na popravilo telefon, kupljen znotraj EU.

Praksa:
Prvič, je zadeva takšna, kakor jo opisuje komentar zgoraj, vendar, ker vemo da eskulzive ni, tako tudi proizvajalec, ne sme prepovedati distribucijo drugim podjetjem znotraj ene države, ampak, kaj se dogaja? V vsaki državi je "načeloma" eden principal, ki ga je proizvajalec pooblastil, ne more pa mu prepovedati, da ne deluje v drugi državi, lahko ga opozori, da se mu bodo določeni pogoji spremenili, v kolikor bo deloval še naprej tam- principal iz druge države joka, da ne more prodajati, ker je principal druge države bil bolj prodoren pri ponudbi
smile-1.gif
.

Uradni serviserji, zavračajo popravilo telefona, kupljenega znotraj EU, zato, ker so ponavadi ti serviserji v bistvu tudi sami uvozniki in distributerji in, si neželijo pljuvat v lastno skledo. V vsakem primeru, bi oni dobilio poplačilo popravila od proizvajlaca, tudi če je, kje drugje znotraj EU bil kupljen telefon, ampak ne, lažje je širiti govorice, da to ne gre, seveda da ne gre, ker je to tihi dogovor (Eskulziva v drugačni obliki) brez uradnega zaznmka, kar pomeni ko zagroziš s tožbo proizvajlca, se začuda vse da popraviti.

Ogo, Tušmobil ja ima izkušnje z nabavo telefonov od drugih principalov, ko so domači principali na začetku postavljali nerealne pogoje, vse z namenom zaščite njihovega velikega kupca Mobitela
wink-1.gif
.

EU zakon je jasen; Eskulzive ni, EU trg je enoten trg.

Si predstavljate, da kupite telefon v MB in ga uradni servis v LJ ne sprejme, ker ni bil kupljen v LJ
sprasujem se.gif
. Torej tukaj v čem debatiramo je enako. Ni izjem.

Na prvo žogo ne bodo to priznali. Na drugo žogo - tožba, pa izvedejo vse tako kot je predvidila EU.

Sktratka trenutno je vse izvedljivo, vendar vse nekao na silo. EU je potrebno, da to še bolj defenira in ne dopusti dvoumnosti do takrat, predlagam, da se izbira proizvajalec, kateri brez komplikacij popravlja kupljen izdelek znotraj celotne EU in sem zagotovo reci mo ne sodi LG in še kakšen proizvajalec. Skrtka treba je ves čas jim groziti s tožbo, da kaj izvedejo, kot da se ne zavedajo, da je to v njihovo škodo.


nahrung002.gif




Lp.

 

ClAy

Fizikalc
3. sep 2007
1.684
14
38
Kar se tiče naših "švercerjev" mobilne telefonije. To je primerljivo. z nakupovanjem avtomobila. Vse ti obljubljajo glede garancije, ko pa dejansko kaj crkne, pa se zakomplicira. Popolnoma isto je kupovati mobitel ali avto od teh mutibaričev. V praksi je pa v EU tako, da jaz lahko kupim Mobitel v Nemčiji ali Nizozemskem in ga kjerkoli, dam na pooblaščen servis. Imel 2 mobitela iz tujine. Prvi je bil nokia n900, kupljen v eni spletni trgovini na Nizozemskem. Vse potrjena garancij, pa pri nas ni veljala, in sem potem dal mobitel na servis v Nemčiji, kjer je šlo vse čez.
Kot potrošnik, je najbolje kupiti aparat od takih mutibaričev in se isti dan zapeljati do uradnega zastopnika in se pozanimati, če velja garancija. Če ne velja, se je potrebno pošteno zamisliti, nad poreklom mobitela. Lahko dejansko nekdo v šleper vlomil in pokradel zapakirane mobitele in jih potem kot nove prodajal.
Al pa recimo naslednja fora, ki se je naši poslužujejo. Greš kupovati mobitel. Sediš pa si ogleduješ rabljen mobitel, ki je dejansko rabljen in ti pač obljubi, da bo garancija veljala od danes naprej, pa je notri vmes 10 strank, pa vse plačajo preko bančne kartice. Ko pa ga ti hočeš kupit, pa ti zahtevas gotovino. Pa si nategjen po dolgem in po črez.
 
Nazadnje urejeno:

Blackjack

Guru
24. nov 2007
4.986
1.051
113
Mobisvet je navadna ciganija. Arogantni personal, ki ljudi obravnava kot da jim dela uslugo, vbistvu pa ni neke pretirane racunice.