V PGD smo kolebali med toyoto, nissanom in fordom in amarokom. Vozili smo vse štiri. Amarok je odpadel najprej. Cena je bila previsoka, motor 2.0 in 180 konjev, dve turbini. Ta zadeva se mora pokvarit, je takoj odpadel. Želeli smo testirati avto z reduktorjem, a se ga ni dalo dobiti. Plastika v notranjosti je slabša od jogurtovega lončka. Toyota je odpadla zaradi premajhnega kesona. Nissan je žal odpadel zaradi nesposobnosti trgovcev in nissan prodajne verige, da nam zrihtajo testnega, avto za test smo dobili sami od privatnika. Avto sam je sicer super. Ostal je ford, kjer smo za več kot 13.000€ razlike do Amaroka dobili bistveno boljšo opremo. Žal pri opremi Limited in motorju 3.2 ni bilo moč dobiti avtomatika.
Od začetka ford sploh ni bil v igri, na koncu je zmagal. Imel je največji keson in največjo nosilnost, motor je pet cilindrski in preverjen. Zraven dobiš tudi zaščito kesona, ki jo moraš pri VW drago doplačat.
Ampak: če reduktorja ne boš rabil in bo avto uporabljan le zaradi kesona, premisli o amaroku z "navadnim" štirikolesnim pogonom. Le-ta je stalni in pri njem ne rabiš razmišljat o vklapljanju, posledično je tudi najhitrejši za neukega uporabnika.
Aja... pri Fordu dobiš original cestne M+S gume. Odlične zimske, terenske pa baš niso. Mi smo jih ob prevzemu avta zamenjali z GT Grabber AT2.
Če te zanima še kaj, mi daj na DM.