Nakup Pick-upa

Strijc

Pripravnik
10. sep 2007
270
0
16
V kratkem se bo kupil pickup. Testiral sem Ford Ranger wildtrack, Nissan Navara 3.0. Hilux mi ne disi predvsem vizualno, Amarock je super ampak je taka tudi cena... Kaj se pogledat, sprobat? Na vecino testih med terenci sta v ospredju navara in amarock. Trenutno sem na tem da vzamem navaro. Zelja je 3.0 v6 aut. Rangerjeva masina? Nova mazda bi naj prisla sele drugo leto v slo... Ima kdo kake izkusnje? Sem vmes ze gledal Yettija ampak ko potegnem crto, rabim odprt keson zaradi posla, ki ga opravljam....
Hvala za mnenja...
 

markoman

Fizikalc
19. avg 2007
2.574
17
38
navara ma renaultove motorje? pol jaz ne bi, bi raje rangerja ...
če ti je všeč amarok, vzami amaroka, da se ne boš pol po glavi tepel ...
maš pa še mitsubishija, če ti mazda ne sede. ampak glede na to, da prihaja nova, morda izposluješ dobro ceno, ker takih vozil itak ne prodajo veliko ...
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.729
6.624
113
nima renaultovih motorjev, pa tudi če bi imela, nimaš pametnega razloga, da si proti njim
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
Ce si gledal yetija, ti bo amarok cisto dovolj. Pa se opcijo s stalnim 4x4 lahko izberes, ki bo bolj prijazna v slabih vremenskih razmerah. Priklopljiv 4x4 v pickupih (razen L200, visji modeli) nimajo sredinskega diferenciala. Druga dobra stvar amaroka je 2.0l dizel, namesto tovornjaskih 2.5 in vec. Ker najbrz jahte ne bos vlekel? Za po terenu pa itak drugega kot mitsubishi in toyota ne obstaja.
evil.gif


Kje si rangerja vozil? Katera avtohisa ga ima?
 

Strijc

Pripravnik
10. sep 2007
270
0
16
Ranger mi je ok, edina napaka katera mi je nesmiselna je tako majhen zaslon za navigacijo... Mam na telefonu vecji ekran... Drugace pa super avto. Vozil sem ga v avto rajh (ljutomer). Amarok mi je nekak najbolj dovrsen ampak stane kar nekaj vec od omenjenih... Mazda pride komaj 2015, mitsubishi ni opcija, se mi ne dopade, hilux pa mi tudi ni. Kot pravim, imel bi amarocka, ampak stane konkretno vec od rangerja in navare. Bo pa avtomatik. Ranger je 3.2, pri navari pa gledam opcijo 3.0 v6. Jetti mi je bil zanimiv ampak rabim keson. Pa tudi z polno opremo stane tioliko kot rangerr wildtrack..
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
Amarok je res najdrazji, ima pa en zanimiv motor, 2.0 dizel z dvema turbinama in 160KM, 8 stopenjski avtomatik.. pa kot receno stalen 4x4
 

maurice

Pripravnik
30. apr 2008
867
2
18
A potrebuješ 4x4 pogon?
Forda zelo pohvalijo - če je samo navigacija tista, ki te moti, je ne vzemi. Nasplošno je najboljše, če imaš svojo navigacijo, ki jo jemlješ iz avta v avto.
Boš pri amaroku lahko dobil 13% popusta?
Taki avti so stroškovno zelo dragi. Zavarovanje, registracija, servisi, avtomatski menjalniki, .... Dej se še v tej smeri pozanimaj pri trgovcih, naj ti malce bolj na široko raztolmačijo vse skupej.
Če imaš firmo, potem ajde, bo lažje, če ti gre vse skupej dobro.
Kj pa recimo caddy maxi z 4x4 pogonom in dsg menjalnikom. Pa še prikolico zraven
smile-1.gif
 

Strijc

Pripravnik
10. sep 2007
270
0
16
Nakup bo na firmo ampak vseeno je meja nekje 30k (netto). Rabim 4x4, rabim keson. In ker bom avto verjetno zvozil do konca (če ne jaz, pa delavci na firmi) bi rad dobil za omenjeni denar čimveč!
Pri rangerju je pri modelu wildtrack že navigacija serijsko... saj bi preživel z njihovo ampak mi je pa to res fail pri avtu, kateri je drugače zelo lepo oblikovan (tudi notranjost).
Amarok z podobno opremo kot jo ma ford ranger wildtrak in na drugi strani navara V6 stane 10k več....
Z navaro (2.5) imam izkušnje, je že ena pri "hiši". Ampak kot pravim mika me V6 aut.... In tudi dobim jo lahko ohoho hitreje kot pa Rangerja, za katerega je po prodajalčevih informacijah čakalna doba +10 mesecev (govorimo o ranger wildtrak 3.2 aut.)
 

ozze

Majstr
24. jul 2009
2.140
316
83
Pri navigaciji nikoli , ampak res nikoli še nisem gledal na zaslon. Meni povsem zadostuje čez 50 m levo, desno ipd...
 

Strijc

Pripravnik
10. sep 2007
270
0
16
Mas po eni strani prav! Mene moti samo to, da naredijo stilsko dovrsen avto, pri tistem ekrancku so pa sparali.... Navara ima recimo skoraj 3x vecjega...
Upam da mi uspe v kratkem dobit koncne ponudbe, saj sta konec koncev samo ta dva v igri...
 

joejoe

Pripravnik
30. dec 2007
812
1
16
V PGD smo kolebali med toyoto, nissanom in fordom in amarokom. Vozili smo vse štiri. Amarok je odpadel najprej. Cena je bila previsoka, motor 2.0 in 180 konjev, dve turbini. Ta zadeva se mora pokvarit, je takoj odpadel. Želeli smo testirati avto z reduktorjem, a se ga ni dalo dobiti. Plastika v notranjosti je slabša od jogurtovega lončka. Toyota je odpadla zaradi premajhnega kesona. Nissan je žal odpadel zaradi nesposobnosti trgovcev in nissan prodajne verige, da nam zrihtajo testnega, avto za test smo dobili sami od privatnika. Avto sam je sicer super. Ostal je ford, kjer smo za več kot 13.000€ razlike do Amaroka dobili bistveno boljšo opremo. Žal pri opremi Limited in motorju 3.2 ni bilo moč dobiti avtomatika.
Od začetka ford sploh ni bil v igri, na koncu je zmagal. Imel je največji keson in največjo nosilnost, motor je pet cilindrski in preverjen. Zraven dobiš tudi zaščito kesona, ki jo moraš pri VW drago doplačat.

Ampak: če reduktorja ne boš rabil in bo avto uporabljan le zaradi kesona, premisli o amaroku z "navadnim" štirikolesnim pogonom. Le-ta je stalni in pri njem ne rabiš razmišljat o vklapljanju, posledično je tudi najhitrejši za neukega uporabnika.

Aja... pri Fordu dobiš original cestne M+S gume. Odlične zimske, terenske pa baš niso. Mi smo jih ob prevzemu avta zamenjali z GT Grabber AT2.

Če te zanima še kaj, mi daj na DM.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.379
5.654
113
Glede navigacije...ni jo cez garmin/igo...posodabljas sam...karte se dobijo lahko (lahkose tudi paseš)

Vgrajene navigacije so pa pain in the ass za updejtat ce ne kupis dragih original DVDjev
 

Strijc

Pripravnik
10. sep 2007
270
0
16
Kot sem omenil, avto se kupuje za dalj casa. Zato pri opremi ne mislim kompenzirat. Ker mi je "poln" amarock predrag, kolebam med fordom in navaro. Nimam edino podatka o razliki v ceni med registracijo, cestnino nisan 3.0 v6 in ford 3.2. Z porabo se ne obremenjujem, ker vemo da so to "delovni stroji".
Si mi pa kar precej zbil sanje o amarocku z temi podatki, bom lazje vozil enega od omenjenih. Ker ob pogledu na zunaj in notranjost mi ni deloval tako "slabo"!
Je pa res da so ti trije na vseh testih tam tam.... Ni pa taka razlika, da bi amarock zasluzil toliko visjo ceno.
Bom ta teden malo hodil od nissana do forda v lovu za najboljso ponudbo
smile-1.gif
 

joejoe

Pripravnik
30. dec 2007
812
1
16
Pri wildtraku je zaslon 5,5 cole, se mi zdi. Kot zanimivost: modrozoba integracija za telefon je rešena vrhunsko.
 

Strijc

Pripravnik
10. sep 2007
270
0
16
Sem ga testiral. Na telefonu imam 4 cole pa je bil vecji od fordovega ali pa tu tu... Saj da se videt vse ampak moti me da leta 2013 ko so ga naredili niso vrgli vsaj 5,5...
Ta z prejsnjega linka pa je super
smile-1.gif
 

Strijc

Pripravnik
10. sep 2007
270
0
16
3.0 bi uvozil ja. Da prihaja nova pa sploh nisem bil pozoren....

Ps ... 11.6 je predstavitev... Pa da vidimo
smile-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
Mi lahko poves cemu gasilci potrebujete avto, ki ima znotraj armaturo obleceno v usnje? Cemu potrebujete avto s 3.0 motorjem? Zakaj top oprema? V pickupu s katerim potem prevozite v 10 letih 70.000km?

Ce smo malo offtopic.