Nakup novega fiata

mdragan

Pripravnik
30. okt 2014
993
6
18
Ze v startu gre za izsiljevanje....zimske gume,tepihe....pa se konkreten popust in mega cenitev starega vozila ne.....😂😂😂😂
Vse se da dobit...samo tukaj je ze v startu faljeno
evil.gif

 
Nazadnje urejeno:

NoteThis

Fizikalc
25. sep 2013
518
174
43
Lani je mati kupovala novo mazdo. Zato sem na internetu izpolnil formular za testno vožnjo. 14 dni brez odgovora, pa čeprav je pisalo odgovor v nekaj dneh. Ko sva se osebno oglasila v salonu so ponudili testno vožnjo takoj naslednji dan. Sem povprašal prodajalca tudi o tistih testnih vožnjah iz spleta, pa je rekel samo, da je stvar drugačna če se oglasiš osebno. Pomoje imajo izkušnje koliko prometa jim prinesejo razne internetne akcije, zato se z njimi ne ukvarjajo preveč. Glede cene pa se po mojih izkušnjah najboljše izpogaja osebno, ko tudi prodajalec ''začuti'' da si resen. Res pa je, da po emailu za avto še nisem povpraševal..
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.157
3.881
113
Ce ne znajo komunicirat jih qrc gleda in naj ne jamrajo da jim ne gre. Nazadnje ko sem preko neta narocil testno voznjo z njihovim formularjem so me se isti dan klicali in smo se po tel. dogovorili za termin.

Po drugi strani pa, ponavadi se najbolj kurcijo take stranke ki niti same ne vejo kaj bi rade. Ce si jim pisal da bi ponudbo za kliota z vec popusta kot pri sosednjem trgovcu (in niti tega ali bi dizla ali bencinarja) tezko pricakujes pameten odgovor. Ampak, se tako butasto vprasanje zahteva odgovor. Najslabse je ignoriranje.
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Kako bi šele nekateri delali če bi se vam zgodilo kar se je meni. S pologom za naročilo novega avta v žepu sem hodil 45min po salonu, pa niti eden prodajalec ni pristopil (bila sta 2 prosta, tisti s katerim sem bil že nekako "dogovorjen" za nakup je imel ravno izdajo novega vozila) in povprašal če lahko "kako pomaga", pa nisem šel kupovati kakšne premium zadeve v trenirki, kot so razni stereotipi. Mene je sicer zabavalo kakšni retardiranci prodajajo avte, marsikoga pa verjetno nebi.
 

klekej

Majstr
26. jul 2007
5.458
346
83
34
Brez skrbi, odpišem vsem, samo že vnaprej vem kdo bo kupil in kdo ne. Tudi z alterjevci poslujem samo še iz oči v oči, ker so se izkazali za neresne stranke.
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Citat:
Uporabnik klemen_ pravi:
Tudi z alterjevci poslujem samo še iz oči v oči, ker so se izkazali za neresne stranke.

Klasika. Kot v sosednji temi, kjer bi vsi Passata "pa ni pametnega". Jim ponudiš vrhunskega, pa vse tiho.
hysterical-1.gif
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.158
3.629
113
Marlbor
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Kako bi šele nekateri delali če bi se vam zgodilo kar se je meni. S pologom za naročilo novega avta v žepu sem hodil 45min po salonu, pa niti eden prodajalec ni pristopil (bila sta 2 prosta, tisti s katerim sem bil že nekako "dogovorjen" za nakup je imel ravno izdajo novega vozila) in povprašal če lahko "kako pomaga", pa nisem šel kupovati kakšne premium zadeve v trenirki, kot so razni stereotipi. Mene je sicer zabavalo kakšni retardiranci prodajajo avte, marsikoga pa verjetno nebi.
To je pa žal prodajna politika, kjer so trgovci plačani po prometu. Če te je oseba X prva postregla in izdelala ponudbo, potem se te drugi prodajalec v tem salonu sploh ne sme pipniti.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.580
338
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Citat:
Uporabnik klemen_ pravi:
Tudi z alterjevci poslujem samo še iz oči v oči, ker so se izkazali za neresne stranke.

Klasika. Kot v sosednji temi, kjer bi vsi Passata "pa ni pametnega". Jim ponudiš vrhunskega, pa vse tiho.
hysterical-1.gif
grin1.gif

Vsi bi vrhunskega za ceno ''italijančka'', potem pa kupijo raje ''vrhunskega'' za ceno italijančka.
wink-1.gif

Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
če trgovec tipa veit in avtotriglav leta 2016 v 24 urah ne odgovori na mail-povpraševanje je žalostno.
Se strinjam. Če že ne morejo odgovoriti oz. nočejo, naj ne objavljajo maila ali pa naredijo tole:
Citat:
Uporabnik pablohasan pravi:
Verjetno ni tak problem imeti pripravljene tri predloge, kjer jih vsaj povabiš v salon in jim navržeš par informacij.
jezen.gif
Citat:
Uporabnik NoteThis pravi:
Lani je mati kupovala novo mazdo. Zato sem na internetu izpolnil formular za testno vožnjo. 14 dni brez odgovora, pa čeprav je pisalo odgovor v nekaj dneh. Ko sva se osebno oglasila v salonu so ponudili testno vožnjo takoj naslednji dan. Sem povprašal prodajalca tudi o tistih testnih vožnjah iz spleta, pa je rekel samo, da je stvar drugačna če se oglasiš osebno. Pomoje imajo izkušnje koliko prometa jim prinesejo razne internetne akcije, zato se z njimi ne ukvarjajo preveč. Glede cene pa se po mojih izkušnjah najboljše izpogaja osebno, ko tudi prodajalec ''začuti'' da si resen. Res pa je, da po emailu za avto še nisem povpraševal..
No, to pa je totalna neumnost.
Predvidevam, da tisti formular fura uvoznik na svoji spletni strani in se potem distribuira povpraševanja konkretnim prodajalcem.
Kar pomeni, da je zadaj sistem pripravljen in urejen (vključno Z ZAGOTOVLJENIMI TESTNIMI VOZILI), stranka se je odločila za testno vožnjo (ja, med njimi zna biti tudi nekaj brezdelnežev, ki nimajo kaj drugega početi, kot uničevati tuja vozila, ampak kupec, ki se odloči za testno vožnjo ni več le pasiven, temveč že razmišlja o avtomobilu ali sedaj ali pa morda čez pol leta, eno leto) in potem diler ves ta trud uniči z ignoriranjem, kar vrže madež na celotno znamko. Jaz bi takim dilerjem nabil ustrezne penale. Hkrati pa potem še ''poveličuje'' sebe češ, osebno pa mi vse uredimo. Loool.
Sam sem sicer imel različne izkušnje glede teh najav na testne vožnje preko spleta. Od tega, da sem že isti dan bil kontaktiran (na način, ki sem ga označil), do tega da so me kontaktirali čez nekaj dni, kar je bilo pa že predolgo in sem zadevo vmes že realiziral.
Res ne razumem tega, praktično potencialno stranko spraviš v aktivno vlogo (kar je zelo veliko) in potem uničiš zadevo s svojo slabo organizacijo oz. morda celo namernim ignoriranjem.
confused-1.gif

Citat:
Uporabnik klemen_ pravi:
2/10 preko maila sta kupca, to so moje izkušnje. Škoda časa in truda za trgovca.
Zanimivo res.
Jaz imam sicer verjetno nekoliko boljši odstotek, ampak mi tudi na pamet ne pride, da bi tako reagiral oz. razmišljal, ker če imam mail objavljen, potem je profesionalno, da se nanj odgovori, pa četudi je oseba na drugi strani milo rečeno ''izsiljevalska''.
Se ji pač zahvališ za povpraševanje in sporočiš, da takšne želje pač niso uresničljive. Recimo na veliko večino mailov ali FB kontaktov odgovorim v roku par ur, zelo redko pa šele naslednji dan, do česar pride, če sem recimo cel dan na terenu. Ko sem pa offline za dlje časa je pa out of office odgovor aktiven s predvidenim datumom možnega odgovora, tako da stanka ve, kdaj lahko okvirno pričakuje odgovor.

Citat:
Uporabnik mdragan pravi:
Ze v startu gre za izsiljevanje....zimske gume,tepihe....pa se konkreten popust in mega cenitev starega vozila ne.....😂😂😂😂
Vse se da dobit...samo tukaj je ze v startu faljeno
evil.gif
zmaga.gif


Edit: Klemen, sem spodaj videl, da na vse maile odgovoriš...
zmaga.gif
 

merdzo

Majstr
6. avg 2007
3.768
169
63
Na oplovi spletni strani je konfigurator. Poklikaš kar želiš in na koncu ti ponudi, da pošlje konfiguracijo izbranemu trgovcu, ki ti bo naredil ponudbo. Sem izpolnil, sicer dobil povratni mail, ampak vsi so rekli, da mi po mailu ne morejo naredit ponudbe, da naj pridem v njihov salon. Boljše, da mi ne bi ponujali izdelave ponudbe po mailu.
 

alkoholik

RudolF
23. jul 2007
16.537
2.917
113
v lokalni ostariji
jaz imam z alterjevci zaenkrat (opa zaenkrat še) kolikor toliko dobre izkušnje.

je pa dejstvo, da priprava ponudbe itd vzame ogromno časa zato, da nekdo samo malo pofirbca
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.586
9.812
113
40
MB
sami šalabajzerji, no razen alter elite, ki ima na mailu "samo" 20 % konverzijo, v fizičnih trgovinah pa kar 50 %
grin1.gif
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.580
338
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik alkoholik pravi:
jaz imam z alterjevci zaenkrat (opa zaenkrat še) kolikor toliko dobre izkušnje.

je pa dejstvo, da priprava ponudbe itd vzame ogromno časa zato, da nekdo samo malo pofirbca
Ja, to pa drži. Če imaš specifiko je potem dokaj težko biti ažuren na mailu, da ne govorimo o tem, da stranke nekaj napišejo, potem je pa v realnosti čisto druga situacija, ki čudežno vedno vodi v višjo ceno in nikoli v nižjo
grin1.gif
. In potem slaba volja, itd.
Pri meni je k sreči nekoliko drugače in ko sem si enkrat poštimal osnovne predloge lahko dokaj hitro odgovorim in odgovor le malenkostno prilagodim. Je pa res, da mi je vzelo kar nekaj časa, da sem zadeve spravil v ustrezno stanje še v nekaj tujih jezikih. Ampak enkrat narediš (ustrezno, uniformirano) in si potem lahko zelo učinkovit
cool-1.gif
.

Aja, še tole. Kljub temu, se mi občasno najde stranka, ki ima relativno specifične želje. Takšno potem običajno kar pokličem in zadevo produktivneje rešiva po telefonu, na mail pa gre potem samo povzetek. Ker pisat in razlagat 10 različnih možnosti in potem vse možnosti, ki iz tega izhajajo je le izguba časa. Pa še nepregledno za stranko, ko bi dobila 4 strani IF THEN...
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.158
3.629
113
Marlbor
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Druga dva nista vedela, da bom avto vzel pri "prvem".
Bodi brez skrbi, da sta vedela glede na njun odziv. Avti se ravno ne prodajajo kot sveže žemljice. Srečni trgovec se je najbrž že cel teden hvalil, da je prodal en avto.
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
2 mesca nazaj sem bil pri njemu zgolj po informativno ponudbo, končno ponudbo sma izdelala na dan ko sem ga tudi vplačal.

Nikoli prej nisem pri tem prodajalcu ali v tem salonu še kupil avta.
 

Resolver

Fizikalc
18. jun 2008
1.836
0
36
Citat:
Uporabnik Pbutec pravi:Bodi brez skrbi, da sta vedela glede na njun odziv. Avti se ravno ne prodajajo kot sveže žemljice. Srečni trgovec se je najbrž že cel teden hvalil, da je prodal en avto.

Ja, seveda. Nekdo mora kupiti tistih 60.000 avtomobilov. Tudi če znižamo številko na 35.000, je za Slovenijo vseeno še kar lepa številka.
 

pablohasan

Fizikalc
18. avg 2007
1.104
3
38
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Kako bi šele nekateri delali če bi se vam zgodilo kar se je meni. S pologom za naročilo novega avta v žepu sem hodil 45min po salonu, pa niti eden prodajalec ni pristopil (bila sta 2 prosta, tisti s katerim sem bil že nekako "dogovorjen" za nakup je imel ravno izdajo novega vozila) in povprašal če lahko "kako pomaga", pa nisem šel kupovati kakšne premium zadeve v trenirki, kot so razni stereotipi. Mene je sicer zabavalo kakšni retardiranci prodajajo avte, marsikoga pa verjetno nebi.
no sej, itak prodajalci novih vozil so res golazn najhujse vrste. mogoče so samo še prodajalci rabljenih pa nepremičninski agenti, ki te klicejo,da bi oni prodajali tvoje stanovanje, slabši.
zato pa kupujem rabljeno, od fizičnih oseb.
 

pablohasan

Fizikalc
18. avg 2007
1.104
3
38
me pa res fascinira, da imajo avtohiše glede na precej dobro razdelan način prodaje v trgovini tako ignorantsko politiko do mailov.
 

crnobog

Guru
29. apr 2009
3.455
1.911
113
Mogoče bi bilo zanimivo poslat kak mail direkt proizvajalcu. Ne za ponudbo, pač pa s vprašanjem glede poslovne kulture njihovih pooblaščenih dilerjev.
 

mdragan

Pripravnik
30. okt 2014
993
6
18
Z takimi zahtevami oz izsiljevanjem v stilu kupim pri tistemu ki mi da npr gume,tepihe itd...kot darilo ni cudnega,da noben ti ne odgovori.
Reklamni materijal je eno....obeski,dezniki itd...oprema pa nekaj drugega....zato se to doplaca in pika.
Obstajajo akcije to ja...ampak nikoli mi ne pride na pamet vprasat takih gluposti!
Pac nekateri smo si razlicni....