Nakup: MAZDA 6 karavan 2.0 D SPORT l. 2004

noker

Pacijent leta 2016
19. sep 2007
4.499
0
36
Pozdravljeni,

prosim za pomoč pri nakupu vozila!

Naj začnem od začetka: kupujem družinski avto in do še pred tednom sem bil prepričan v nakup R Scenica (celo oglas sem objavil, da ga kupim), Ampak, glede na komentarje na Alterju,pa tudi nasplošno, se mi zdi, da je nakup R Scenic diesla zelo delikaten nakup (okvare turbin etc.). Meni je npr. pri Cliu dieslu pri 80 k km crknila dieselska pumpa (k sreči so injektorji prestali okvaro). Zato vem, kako to izgleda in kaki so stroški. Kot pa berem in slišim je skorajda nemogoče, da pri tem avtu ne bo crknila omenjena pumpa. Torej?

Že prej pa je bila v igri tudi Mazda 6 karavan . No, zdaj menim, da ni več dileme, kaj bom kupil. Konkurenca (oziroma ostala vozila me zaradi cene, všečnosti ali morebiti drugih okoliščin ne zanimajo, zato prosim,da mnenja omejejite na ta model).

Torej, prosim za pomoč, kako se omenjeno vozilo obnese, kakšni so minusi, poraba in stroški vzdrževanja. Seveda omenjeno (po vsej verjetnosti) ne bo spremenilo mojega mnenja, ker mi je vozilo izjemno všeč, samo dobro je, da vem, kaj lahko pričakujem.

Hvala za pomoč !!
 

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.444
425
83
Od mene ne boš veliko zvedel, ampak da pomagam začet - kolega se je pritoževal nad rjavenjem blatnikov. Pa je precej skrben lastnik.

Aja: če bodo ostali (preveč) skritizirali avto, še zmeraj za mnenje lahko povprašaš na mobisuxu
wink-1.gif
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.658
6.702
113
pri taščici
kar nekaj krega o mazdi6 je bilo napisanega v temi o slovenskem avtu leta 2009. Če se ti ljubi iskati in brati - išči
wink-1.gif

Pa tud nekaj tem milsim da že obstaja
 

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.555
1.084
113
Titograd
Ampak 2004 letniki z rjavenjem več niso imeli problema baje. Tisti prej pa v večini žal res, tudi fotru se je na l. 2003 nekaj pikic rje pojavilo, pa tudi zelo lepo skrbi zanj. Ker ima pa bencinarja kaj več ne morem napisati o samem motorju.
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
dizli v prvih šesticah imajo en kup problemov in je bilo precej menjav mašin
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
o rjavenju sem tudi jaz slišal. in to v 04 letniku.

o motorjih sem pa tudi prebral kar nekaj slabega. predvsem naj bi bila adijo elektronika.

je bil drugače tudi v igri, skupaj z mondeom in vectro..malo nad njima $$$$ pa še a6 in e klasa. pristali smo čisto drugje.

me pa zanima kaj si ti našel skupnega scenicu in mazdi6?
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.963
1.845
113
ja samo porihtajo baje brez komplikacij. Poišči temo, smo pred kratkim klobasali okrog tega avta. Pomoje je zelo dober nakup, ne moreš mimo vsekat
zmaga.gif
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.413
2.372
113
Pomurje
Toplo odsvetujem nakup tega letnika.
Glej izključno od face lifta naprej. Mislim da je letnik 05 ali začetek 06.

Avto je obupno glasen pri višjih hitrostih, prav tako je vožnja po ravno posipani cesti ista kot v katrci. Kamenčki direkt na pleh.

Tašča ima face lift 2.0d DPF, s katerimi je tudi problem. Več je na mazda forumu.

Lp
 

KAALman

Pripravnik
10. jan 2008
751
2
18
Prekmurje RepubliQ
Obišči stran
od avgusta 2007 si lastim 2004 letnik Mazdo 6 CD136 GT
do sedaj prevozil dobrih 25000 km brez kakršnihkoli težav, vozim se na relativno kratkih relacijah 12km v eno smer v službo pa potem 12km domov...

občasno naredim kakšen izlet, kjer se avto odlično obnese, pri višjih hitrostih sploh ne čutiš da je dizel, razen pri pospeških
smile-1.gif

dejstvo o rji na zadnjih robovih obstaja, vendar je 12letna garancija in tudi Mazda servisi popravijo rjo. Prej so jo popravljali z zaščito robov, po novem pa se kar celi robovi (zunanji in notranji rob blatnika) izreže in zamenja.

da bi bila problematična elektronika in da so morali menjati obilo motorjev, mi sicer ni znano...

poraba v tem času: www.poraba.com

znane težave:
- EGR ventil
- rja na robovih zadnjih blatnikov
- pri xenonskih lučeh včasih zataji avtomatska nastavitev svetlobnega snopa
- predlagam pregled Intercoolerja, saj so nekatere serije imele težave z razpokami v materialu
- predlagam tudi pregled kolotekov pod plastiko, če so dodatno zaščiteni
toliko se spomnim zaenkrat, več pa preberi na www.mazda-si.net

pomajnkljivosti, ki so stvar mojega osebnega okusa:
- original vgrajena navigacija nima podpore za SLO in vzhodne države
- pri hladnem zagonu nekoliko robat motor
- relativno "mrtev" motor do 1800 obratov
- občasno se mi pojavi težava, ker se mi grelec webasto ne vklopi ( verjetno napaka na samem grelcu )

jaz sem avto kupil zaradi izgleda, opreme, motorja, porabe, ker mi je bil pač všeč, pa čeprav so bili v ožjem izboru isti letniki A4, Accord, Mondeo, in Golf V.

od letnika 02-05 pri BOSE sound systemu ni opcije MP3, kar se enostavno reši z xcarlink-om

pri letnikih 05-08 (facelift modeli) so dodali DPF filter, ki pa baje velikokrat povzroča sive lase in višek goriva v olju, kar so sicer nekoliko odpravili s spremembo krmilne elektronike (software upgrade) ampak, o tem jaz nimam izkušenj, saj moja nima DPF-ja, je pač še pravi kadilec
smile-1.gif


Po moje ne moreš zgrešiti pri nakupu, če kupiš redno servisiran avto z znano zgodovino.

moja ima zdaj cca 88k km, in upam da bo še vsaj 4 leta letela tak fajn kot dosedaj
smile-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

colos

Pripravnik
12. jan 2008
494
6
18
Imam jo od decembra lani. l.2004 z vso opremo (usnje, xenon, BOSE ...) razen navigacije (pripeljano iz Italije). Sedaj ima (recimo da res 70000 km), naresil sem 22000 km.

Prednosti: zaenkrat nobenega izrednega stroška razen menjava olja in menjava ene xenon žarnice (se je razletela)

Slabosti: precej velika poraba (okrog 8l), glasen pri višjih hitrostih, notranjost precej plastična (tipično japonska) - notranjost ne ustreza zunanjosti avta in tistemu kar bi lahko bil - konkurenca nemški trojici.

Za mene v primerjavi z A4 l.2002 zmaga A4. Bi pa pogledal še hondo accord (ampak ne karavan ker mi je grda ), mogoče pride v poštev kakšen legacy (ta letnik ni dizla).

Če ne greš na uradni servis prideš dovolj ugodno skozi. (filtri, olje .. na 60000 me je prišlo manj kot 150€)
 

KAALman

Pripravnik
10. jan 2008
751
2
18
Prekmurje RepubliQ
Obišči stran
plastika proti audiju ni niti nič kaj slabša, predvsem volanski obroč,
v Mazdi je po moji oceni kar precej več prostora kot v audiju, sam sem kot 1,9 m visok, veliko lažje najdel svoj položaj za volanom v mazdi kot v audiju...

takrat za isto ceno, je imel audi precej manj opreme
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
ni ti znano, d abi imeli težave z elektroniko

5 vrstic nižje pa napišeše elektronika je pšroblem.

kako je torej.

a pa veš kako je z garancijo na prerjavenje? če ne hodiš na original servis, je ni, če maš rajso od ključa spredaj levo, ti garancije ne priznajo za zadnji desno blatnik....
 

KAALman

Pripravnik
10. jan 2008
751
2
18
Prekmurje RepubliQ
Obišči stran
Citat:
Uporabnik softi pravi:
ni ti znano, d abi imeli težave z elektroniko

5 vrstic nižje pa napišeše elektronika je pšroblem.

kako je torej.

a pa veš kako je z garancijo na prerjavenje? če ne hodiš na original servis, je ni, če maš rajso od ključa spredaj levo, ti garancije ne priznajo za zadnji desno blatnik....

napisal sem, da so težave z elektroniko za EGR ventil, kar pa ne pomeni posplošiti na celotno elektroniko v vozilu
wink-1.gif
sem popravil, da ne bo še kdo narobe razumel... mogoče pa kdo drug o težavah z elektroniko ve več kot jaz...

kar se garancije tiče, rajsa s ključem ne spada pod garancijo

garancija pa itak velja samo, če voziš avto na uradni servis, in to ne velja samo pri Mazdi
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
govorilo se je za elektroniko in motorjem. to je blizu erg ventila. in veliko dlje od radia recimo.

prvo je nek faktor, drugo pa niti ne.

bodimo iskreni

ker avto, pa nej bo še dizel zraven, nima težav z elektroniko?
 

KAALman

Pripravnik
10. jan 2008
751
2
18
Prekmurje RepubliQ
Obišči stran
Citat:
Uporabnik softi pravi:
ker avto, pa nej bo še dizel zraven, nima težav z elektroniko?

kaj pa vem, meni je Mazda 1. dizel, ki si ga lastim, in 4. Mazda, kot sem že napisal, zaenkrat brez težav, in srčno upam da bo tako ostalo,
za druge pa ne morem rečt, ker vsem baba-čula-baba-rekla zgodbicam ne verjamem

se bo pa spet najdu kdo, ki mi bo verjetno probal dopovedati, da so težave z elektroniko pogoste zato, ker je je tako veliko v novih avtih... jaz pa pravim, da naj jo pač bolje stestirajo, preden jo dajo v serijo
tongue-1.gif
pa naj se gre za motor ali za karkoli drugega
smo pa žal vozniki več ali manj poskusni zajčki v avtoindustriji
 
Nazadnje urejeno:

KAALman

Pripravnik
10. jan 2008
751
2
18
Prekmurje RepubliQ
Obišči stran
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
KSZ
Uveljavljanje garancije ne sme biti pogojevano s servisiranjem na uradnem servisu. Direktive EU. Če te jebejo, greš po tržnega inšpektorja.

http://www.boschcarservice.co.uk/pdf/warranty.pdf

Ogo

dobro je vedeti... tega res nisem vedel
frown-1.gif


a, pa to velja tudi v SLO ? :D (vem da smo mi tudi v EU) ampak, radi smo izjema, verjamem, da marsikdo poleg mene tega ne ve, da bi moralo tako biti... in to verjetno tudi serviserji vedo izkoristiti...

in meni ni bilo jasno, da so mi v zadnjem letu garancije brez besed popravili rjo na moji 323F
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Nismo več izjema. Le ljudje so izjema, ker se ne zavedajo svojih pravic.
Se je pa treba zavedati, da je vozilo treba še vedno ustrezno servisirati. Samo prisile, da to počneš na servisu Mazda z direktno Mazda deli ni več. Lahko to počneš recimo na Bosch ali bilo katerem drugem za to dejavnost registriranem servisu, z deli, ki so ekvivalentni originalnim. V večini primerov dobiš natanko isti rezervni del direktno od proizvajalca tega dela za manj denarja, kot ti ga nudi recimo Mazda. Seveda moje pisanje ne leti zgolj na Mazdo.
wink-1.gif


EU regulativa na to temo je že preko pol desetletja stara. In je narejena tako, da stimulira konkurenco in preprečuje nategovanje s strani avto koncernov. Avto koncerni torej morajo spoštovati garancije tudi če avto ni servisiran pri njih, ravno tako mora omogočiti dostop do vse servisne dokumentacije in rezervnih delov tudi nepooblaščenim servisom. Ravno tako ne smejo omejevati prodaje rezervnih delov s strani svojih dobaviteljev - slednji lahko plasirajo rezervne dele mimo avto fabrike za katero dele proizvajajo.

Ogo
 
Nazadnje urejeno: