Nakup kolesa

gregap

Pripravnik
11. okt 2007
233
0
16
Morm radar postavt, da mi povejo.
Dober dan.

Odlocu sm se da spet zacnem kolesarit zato bi vas prosu ce mi svetujete glede nakupa kolesa.
Gre za treking kolo. Za priblizn od 40-60 km na dan ali vec in od 500€ do 800€.

Na kaj naj bom pazljiv????? Sam sm si omislu nek takega.

curvegrau.jpg

natureschwarz.jpg

overlandweiss.jpg
 

KStoner

Majstr
31. dec 2007
2.131
190
63
najprej se vpraši kje se boš vozil!? večinoma aslfat, makadam, gozdne poti ??
potem koliko se boš resnično vozil? 50-60km/dan je zelo veliko. potem ti priporočam višji rang kolesa.

pri teh kolesih je bolj kot okvir pomembna oprema na kolesu (prestave, zavore, obroči,..).

zdaj si tukaj nalimal samo kolesa Cube... poglej še kaj drugega.
tistega z diskom takoj črtaj.... bolj kot ne sami problemi. V-brake čisto zadostuje.
tud amortizerji za aslfat so v napoto (če se boš vozil po asfaltu)

mogoče si poglej še še cestna kolesa (specialke) z ravnim krmilo oz flatbarom, če ti recimo specialke niso všeč...
možnosti je veliko...

vse se začne koliko in kje se boš vozil...
 

KStoner

Majstr
31. dec 2007
2.131
190
63
Citat:
Uporabnik gregap pravi:
50 km na dan sploh ni problem, Je vecinoma asfalt.
dal sm samo primer kolesa. mene zanima kako se obnese kolo ki je npr. na linku spodaj
http://www.veb-company.si/treking_kolesa/cube08/cube_sl-road-pro.php

pomoje je kar vredu.
oprema mora biti najmanj deore če ne xt.
oz 105 pri cestni opremi.

recimo za ta denar dobiš že kar solidno specialko.
http://www.freerider-on.net/tr...4&osCsid=b6

če ti cestna kolesa niso pri srcu, pa poglej takšne modele kot si sam nalimal..
 

gregap

Pripravnik
11. okt 2007
233
0
16
Morm radar postavt, da mi povejo.
Ja zelo uredi, bom premislu hvala: Specialke so mi tudi vsec, to sploh ni problem. Samo tiste dobre specialke niso poceni. Rad bi imel kr uredu kolo da bo za dle casa. Spet tu drezi on pregovor "malo dnarja malo muske".
 

ChickenBoy

Fizikalc
27. avg 2007
1.918
0
36
40
KStoner ne komplicirat pri opremi, ker bo samo zmeden. Naredi si okvirni plan koliko km misliš naredit v 1 letu. Več kilomterov boš vozil, na bolšo opremo računaj, ker boš imel manj težav in servisov. Ni vse samo v opremi, ampak v tistem, ki sedi na kolesu. Če boš vozil kolo po asvaltu in se ti gre za rekreacijo vzemi treking kolo. Sedi se visoko in pelje se udobno. Postavi si zgornjo ceno, izberi kolesa in pojdi po trgovinah in jih probavaj. Vsedi se na njega in se zapelji malo. Geometrija je najbolj pomembna. Če ne sediš vredu na kolesu ga ne kupovat, ker boš samo trpel. Prvo glej kako se počutiš na kolesu, potem glej na opremo.
 

Bushez

Pripravnik
4. okt 2007
127
0
16
LJ
Jaz bi ti raje svetoval, da kupiš gorsko kolo in naknadno zmontiraš "slick" gume. Sam imam treking kolo in ti povem da nastane problem pri vzponih, ker je pozicija (drža) na kolesu zelo pokončna, zato mi rado dviguje sprednje kolo (to se mi dogaja na makedamu če grem na katarino) občutek je zelo neprijeten, če pa vstanem iz sedeža pa zgubim trakcijo na zadnjem kolesu :D Pri spustu pa zaradi pokončne drže zelo "čudna" vožnja, lahko bi rekel da nisem tako siguren (peljem bolj previdno) nisem tako siguren kot na gorskem. Glede opreme pa tako kot je rekel KStoner, oprema najmanj deore (LX, XT, XTR tako gredo po vrsti glede kvalitete in cene), na kolesu za 500€ bejž stran od diskov, so V-brake veliko boljši in zadoščajo. Seveda je odvisno po kakšnih trasah se boš vozil, gorsko z "slick" nemoreš faliti-moje mnenje, če se ti pa zalušta malo bolj makedamska ali gorska pot pa samo zamenjaš gume in to je to. Sicer gre tudi treking BP po makedamu.
 
Nazadnje urejeno:

Telefunken

Fizikalc
23. jul 2007
1.909
0
36
Kaj ga filate toliko s temi specialkami! Jaz sem kupil Authorja, model Reflex, zadnji menjalnik je Deore, sprednji je tisti takoj pred Deore-om. To pa sploh ni problem. Meni zaenkrat nič ne fali, če ti ne bo ustrezal menjalnik ti ga bodo pri vsakem dobrem kolesarskem centru zamnjali. Prav tako ti menjajo tudi plašče na gumah in imaš specilako
cool-1.gif
Glej da ima dober okvir pa je ti je prav ko se usedeš na stol. Pa kupi kako priznano firmo.

Poglej na www.pulzar.si Imaš vse vrste koles.

Moje kolo pa je to na sliki. Bil je nkaj nad 500€
 
Nazadnje urejeno:

KStoner

Majstr
31. dec 2007
2.131
190
63
vidiš, tukaj ti bo vsak drugače svetoval. težko je vedet kaj bi bilo najbolše zate.
absolutno sem proti mtb-ju s slajkami. če se boš vozil offroad vzami mtb, drugače treking oz specialko.
obvezno vzeti priznano firmo? tle se ne strinjam. firma da samo nalepko in svoj dizajn na okvir. ostalo je oprema.
je pa zdaj tako, da pri tem cenovnem rangu izdeluje okvirje bolj kot ne ena in ista tovarna...
se strinjam da pazi tudi pri geometriji... oz kako se počutiš na kolesu. se lahko kar precejšnje razlike.
pa pazi pri izbiri velikosti okvirja!!
 

hooger

Fizikalc
5. sep 2007
1.984
17
38
Bled
Meni se zdi varianta mtb + slick gume najboljša. Ni poti, kjer se ne bi mogu peljat. Vse ostale variante so vezane na določen teren. Firma veliko pove o kakovosti kolesa. Da firma ni toliko pomembna je bila fraza par let nazaj ko je Scott držal svoje cene zelo visoko. Sedaj so cene dokaj podobne in nobena znamka ne izstopa prav veliko. Mogoče samo če Cannondale. Sigurno pa kolo kupi tam, kjer ti je zagotovljen dober servis. To je včasih še največ vredno.
 

novaa

Pubec
19. jul 2007
8.535
1.234
113
Citat:
Uporabnik KStoner pravi:
Citat:
Uporabnik gregap pravi:
50 km na dan sploh ni problem, Je vecinoma asfalt.
dal sm samo primer kolesa. mene zanima kako se obnese kolo ki je npr. na linku spodaj
http://www.veb-company.si/treking_kolesa/cube08/cube_sl-road-pro.php

pomoje je kar vredu.
oprema mora biti najmanj deore če ne xt.
oz 105 pri cestni opremi.

recimo za ta denar dobiš že kar solidno specialko.
http://www.freerider-on.net/tr...4&osCsid=b6

če ti cestna kolesa niso pri srcu, pa poglej takšne modele kot si sam nalimal..

obstaja odličen kompromis ki se mu reče LX
wink-1.gif
 

novaa

Pubec
19. jul 2007
8.535
1.234
113
z SL ROAD PRO modelom neboš čisto nič zgrešil..... je tapravi
smile-1.gif
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.964
1.846
113
naj mi nekdo prosim pove zakaj bi za trekinga, ki ga goniš po ravnem, brez bilo kake večje obremenitve katerekoli komponente, bila nujno potrebna XT oprema???
bonk.gif

Sam furam samo hude šumske proge, z divjimi vzponi in še bolj divjimi spusti, kjer menjalnik, zobniki in ketna res trpijo, oprema je rang lx, pa še služi svojemu namenu
confused-1.gif

pri treking vožnji je najbolj pomembna drža telesa, se pravi da se dobro počutiš. Kaj ti pomaga xt oprema, če te vse boli ko se voziš?
Imam tudi trekinga Giant, star 5 let, vozim ture 40-50 km, oprema deore, do zdaj je bil točno enkrat na servisu da so mu podmazali vse ležaje, ker menjalnik in bremze si sam nastavim. Laho z gotovostjo rečem da za ta stil vožnje bi bila že alivio oprema čisto dovolj.
Glede diskov, na trekingu ni to nič drugega kot šminka, ker ga ni terena kjer bi rekel da res rabiš diske za to. mehanski tak nič ne primejo, hidravlični pa so namenjeni večjim obremenitvam in zlorabam, ki jih na trekingu enostavno ne moreš doživet! Če pa res kdo hoče močne v-brake bremze, naj kupi Avid Single digit SL, izleti na zobe ob nepazljivosti garantirani
wink-1.gif
 
Nazadnje urejeno: