Nakup avtomobila 11-12k EUR

rs1975

Pripravnik
1. nov 2008
229
1
18
Počasi bo potrebno zamenjati avto, zato bi vas prosil za kak komentar, morebitni predlogi so seveda zažejeni...
V izbor pridejo karavani ali enoprostorci, dizelaši, letniki 2011 ali 2012.

Trenutno vozim 12 let starega Mondea (kupljen 3 leta star iz ITA). Z avtom sem bil kar zadovoljen, tako da ponovno gledam za Mondeom, tokrat mora biti obvezno karavan.

Opažam, da se jih prodaja kar nekaj tudi z motorjem 1.6/115KM. Za kakšen moto gre? Je vseeno bolje gledati raje za 2.0/140KM?

Od karavanov bi prišel v poštev tudi Peugeot 508. Oblikovno mi je všeč, nisem ga pa še vozil, tako da ga ne morem primerjati z Mondeom. Kaj pa glede motorja pri Peugeotu - 1.6 ali 2.0, kaj je boljša izbira, zanesljivost?

Ker občasno vozi avto tudi žena, se oziram tudi po enoprostorcih, ker je ženi všeč višji položaj pri vožnji. S-Max je predrag, C-Max mi oblikovni ni všeč. V poštev bi prišel recimo 5008 ali pa morda tudi 3008, ki pa ni klasičen enoprostorec. Pri 3008 me moti, da ima napram 5008 manj prostora za noge na zadnjih sedežih, kar je pomemben podatek, saj otroka rasteta, avto pa kupujem za 7-8 let. Gre pri 3008 in 5008 za iste motorje kot v 508? Govorim o dizlih 1.6 ali 2.0...
 

asteliks

Fizikalc
5. mar 2013
1.445
98
48
sprasujem se.gif
 

rs1975

Pripravnik
1. nov 2008
229
1
18
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Kakega motorja si vajen? (kaj zdaj voziš...2.0 ali 1.6?)
Trenutno vozim 2.0, 131KM. Bi bil pa z 1.6 in 115KM čisto zadovoljen, seveda če je s temi motorji vse ok.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.260
1.894
113
2.0 lepo vleče v nizkih vrtljajih...z 1.6 boš precej anemičen dokler ne prime turbina. Tako da...zadovoljen verjemi da ne boš
grims-1.gif
 

Niki11

Pripravnik
22. feb 2013
192
1
18
Citat:
Uporabnik visek_izobrazbe pravi:3008 je neki tazga kt kia sportage..ni enoprostorec, ampak nek manjši suv.. Mogoče se ti v tem razredu splača pogedat še kakega caddy tdi 4motion al p aškodo yeti, če rabš štirikolesni pogon

Definitivno poglej še Sportage, saj imaš med njimi kar lepo izbiro. Pa še skoraj vsi so iz domače, ne pa uvožene ponudbe, kjer so kilometri povsem nerealni. Zdaj bom napisal, še tisto, kar bo zopet marsikoga zbodlo. Poglej Sportage tudi zato, ker bo imel v tvojem primeru še 3 do 4 leta garancije, ford in peugeot bosta pa brez nje - in ko zaropota, če zaropota, ne bo bolelo v denarnici, kot bi sicer.
 

model1a

Fizikalc
14. dec 2008
1.194
41
48
Toyota verso? Rabljene nimajo prav visoke cene pa že v osnovi dosti opreme, motrji ravno pravi za avtomobil. Izberi si 2-3 znamke, ki so ti všeč pa gasa na testno vožnjo. Se boš potem sigurno lažje odločil.

LP
 

rs1975

Pripravnik
1. nov 2008
229
1
18
Hvala za predloge. Za Kio ravno nisem, Toyota Verso pa mi oblikovno ne potegne.

Drugače dizel mora biti, delam letno cca 22-23k km.
 
Citat:
Uporabnik rs1975 pravi:
Hvala za predloge. Za Kio ravno nisem, Toyota Verso pa mi oblikovno ne potegne.

Drugače dizel mora biti, delam letno cca 22-23k km.

kaj pa plin? npr. nekateri vagovi tsi motorji imajo opcijo tud plina (tovarniško narejeno)..mogoče kaj v tem stilu. Mogoče kak caddy tsi v kombinaciji s plinom (če je seveda ta kombinacija možna)
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.663
220
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
Citat:
Uporabnik rs1975 pravi:
Hvala za predloge. Za Kio ravno nisem, Toyota Verso pa mi oblikovno ne potegne.

Drugače dizel mora biti, delam letno cca 22-23k km.

ko sem računal, kaj se mi bolj splača, diesel ali bencinar, sem naračunal, da bi se mi splačalo imeti diesla šele nekje ko bi delal nad 25000 km letno. sam jih tudi delam nekje 22-23000 km v zadnjem času (prej pa tudi preko 30 in 40000 km letno) pa se mi ne splača imeti diesla. sploh ne rabljenega, ker nikoli ne veš, kaj te čaka in je precej bolj tvegan napram bencinarju. no, vsaj pri avtomobilih, ki sem jih sam gledal, je bilo tako rečeno ...
tongue-1.gif
 

rs1975

Pripravnik
1. nov 2008
229
1
18
Citat:
Uporabnik DizzyReed pravi:
Citat:
Uporabnik rs1975 pravi:
Hvala za predloge. Za Kio ravno nisem, Toyota Verso pa mi oblikovno ne potegne.

Drugače dizel mora biti, delam letno cca 22-23k km.

ko sem računal, kaj se mi bolj splača, diesel ali bencinar, sem naračunal, da bi se mi splačalo imeti diesla šele nekje ko bi delal nad 25000 km letno. sam jih tudi delam nekje 22-23000 km v zadnjem času (prej pa tudi preko 30 in 40000 km letno) pa se mi ne splača imeti diesla. sploh ne rabljenega, ker nikoli ne veš, kaj te čaka in je precej bolj tvegan napram bencinarju. no, vsaj pri avtomobilih, ki sem jih sam gledal, je bilo tako rečeno ...
tongue-1.gif

Ja, tudi bencinar bi bila morda opcija, sploh ker se v zadnjem letu skoraj več ne vozim po AC. Kolikor sem opažal je pri bencinarju ravno pri višji hitrostih opazna razlika v višji porabi naprav dizla. Je pa res, ker avto kupujem za vsaj 7-8 let kako se bo bencinar po toliko letih obnašal. Mislim, da je na daljši rok vseeno bolj vzdržljiv dizel...
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.663
220
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
Citat:
Uporabnik rs1975 pravi:
Citat:
Uporabnik DizzyReed pravi:
Citat:
Uporabnik rs1975 pravi:
Hvala za predloge. Za Kio ravno nisem, Toyota Verso pa mi oblikovno ne potegne.

Drugače dizel mora biti, delam letno cca 22-23k km.

ko sem računal, kaj se mi bolj splača, diesel ali bencinar, sem naračunal, da bi se mi splačalo imeti diesla šele nekje ko bi delal nad 25000 km letno. sam jih tudi delam nekje 22-23000 km v zadnjem času (prej pa tudi preko 30 in 40000 km letno) pa se mi ne splača imeti diesla. sploh ne rabljenega, ker nikoli ne veš, kaj te čaka in je precej bolj tvegan napram bencinarju. no, vsaj pri avtomobilih, ki sem jih sam gledal, je bilo tako rečeno ...
tongue-1.gif

Ja, tudi bencinar bi bila morda opcija, sploh ker se v zadnjem letu skoraj več ne vozim po AC. Kolikor sem opažal je pri bencinarju ravno pri višji hitrostih opazna razlika v višji porabi naprav dizla. Je pa res, ker avto kupujem za vsaj 7-8 let kako se bo bencinar po toliko letih obnašal. Mislim, da je na daljši rok vseeno bolj vzdržljiv dizel...

em ... ne? se mi zdi, da ima diesel precej več komponent, ki lahko odpovejo - šobe, turbo, DPF, egr ventil ... bencinar pa eventuelno le turbino, ostali deli so pa pri obeh nekako enako na udaru ...

primer - kolegica ima diesel vozilo, in ji je v zadnjem času bolj in bolj nagajal. pelje na servis in ugotovijo, šobe, turbina (na srečo pri njenem letniku vozila ni DPF-ja). sam sem imel približno toliko star avto, bencinar. brez večjih problemov, edino kar mi je šlo je bil alternator. in vse kar je privarčevala na nafti, je šlo potem v to popravilo ...
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.653
6.515
113
Citat:
Uporabnik DizzyReed pravi:
em ... ne? se mi zdi, da ima diesel precej več komponent, ki lahko odpovejo - šobe, turbo, DPF, egr ventil ... bencinar pa eventuelno le turbino, ostali deli so pa pri obeh nekako enako na udaru ...

pri modernih turbo bencinarjih lahko odpove približno toliko komponent kot pri dizlih, z izjemo DPF. tega se da pa tudi pri dizlu dat dol, ko pride čas za to.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.260
1.894
113
Če nočeš imet anemičnega bencinarja potem bo ta, kot je že rekel herman, imel podobno veliko kvarljivih zadev kot dizel...ker bo tudi s turbino...vsaj če je govora o mali (tvoji matematični
evil.gif
) porabi.

Ker 1.8 ali 2.0 atmosferski bencinar bo v srednje velikem avtu žrl proti 10.

Glede matematike imam jaz takole zračunano...za dizla dam 2 jurja več in ob prodaji dobim 2 jurja več zanj.
Ostalo vmes zal ne znam zračunat...neke litre v porabi in različno ceni goriva...
evil.gif