NAFTA

lager

Pripravnik
3. dec 2008
383
1
16
Citat:
Uporabnik Smrkc pravi:
kako boš pa upraviču tiste k majo 100k km (realnih), a?

Čudno, da tudi vsem ostalim xyz osebam ki tankajo iste avte na istih črpalkah ne crkne pumpa pri istih oziroma podobnih kilometrih. Kot da je nafta edini dejavnik tukaj ki vpliva na življensko dobo. Prav tako v večinah ostalih gostilniških debatah je edino važno TOČNO na koliko kilometrov se naredi servis, bog ne daj prej bog ne daj kasneje. Prav tako ali je bolje zavirati z motorjem, zavorami ali preluknjati pod in po kremenčkovo, ker je par čevljev iz bosne cenejši kot novi diski in ploščice. Osebno bi se tudi izogibal nakupu turbo motorja, ker je turbina potrošni del ki se zamenja skupaj z vinjeto, pa še le to če pozimi 2 uri pred vžigom motorja pod le-tega položimo razbeljeno žerjavico za čim manj suhega trenja pri vžigu. Seveda s takim postopkom se tudi lažje prestavlja preko dveh prestav prvih par kilometrov, da prihranimo delo motorju (
bonk.gif
) in prihranimo na gorivu. Vse to bi bilo še uredu če ne bi bila ostala polovica tem o nakupu rabljenega vozila srednjega cenovnega razreda z dizelskim motorjem, ki so vsi v tip top stanju z magičnimi 120.000 prevoženimi na števcu. Aja pa pod 110 kw se sploh ne gleda, ker to je ovira na cesti in nepremičnina.. če se pa napiše da nekdo leti 150 po avtocesti, je pa enakovreden serijskemu morilcu in si zasluži doživljensko prelaganje kamnov na golem otoku.
Zmaga.
stupid-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.403
5.660
113
smile-1.gif
men je tud vedno zanimivo ko se odpira žnj-ta tema o avtu za XYZ eurou...

Ja veš kjer ti je všeč......se odločiš...

Naprej se mi pa zdi smiselno edino vprašat.....a pozna kdo serijske napake tega pa tega motorja...al vzamem raj kak drug tip motorja/opreme....
 

Lateral

Fizikalc
31. mar 2008
1.771
33
48
Dober povzetek foruma!
aplauz.gif


Sicer pa je moj tankan od samega začetka na Petrolu in nikjer drugje, pa začuda pri 260k km nič ne crkuje...
 

veselilisjak

Sloven´c
22. jul 2007
25.329
356
83
39
Citat:
Uporabnik Smrkc pravi:
dejstvo je, da je petrolova bolj "suha" in posledično hitrej crkne pumpa ki se maže z nafto in če je presuha le-te vemo kaj sledi... in lahko bi še nadaljevali :D

No, pa andaljujmo.

Kolikšna je mazalnost za nafto iz različnih črpalk, da ne bomo lapali v prazno?
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
Citat:
Uporabnik patriot pravi:
Citat:
Uporabnik Smrkc pravi:
dejstvo je, da je petrolova bolj "suha" in posledično hitrej crkne pumpa ki se maže z nafto in če je presuha le-te vemo kaj sledi... in lahko bi še nadaljevali :D

No, pa andaljujmo.

Kolikšna je mazalnost za nafto iz različnih črpalk, da ne bomo lapali v prazno?

a andaljevanju ti lahko povem, da najboljš maže ženska črpalka
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.403
5.660
113
Ne obremenjuj družeta s podatki, ki jih ne razume.......eno je bosch črpalka na katero se kot šlosar spozna.....s5 drugo pa to kar ti omenjaš